Selasa, 27 Januari 2015

Lirik Lagu Drama Band - Biarkanlah

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Aepul Drama Band dah selamat bernikah dengan Leez.

Ada dengar lagu Biarkanlah daripada Drama Band? Aku tengah gila dengan lagu tu! Best kot! Aku keep on repeating lagu ni daripada hari tu lagi. Kalau lagu ni sejenis gula, mungkin aku dah kena diabetes kot sekarang ni? Over tak? Haha. Suara vokalis dia, Aepul, dalam lagu ni pun sedap je dengar. Tak terlalu menjerit macam dalam lagu dorang sebelum ni. Dan lagu pulak jenis tangkap syahdu. Sesuai sangat untuk segmen Suria Cinta. Kbai.
 


Lirik Lagu Biarkanlah

Semua pernah tercipta
Seakan terhapus sudah segala
Tak mampu ku kembali
Biarkan saja berakhir di sini

c/o
Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi demi hidupmu
Biar hancur harapku
Lepaskanlah
Aku pergi demi bahgiamu

Semua janji terbina
Seakan sudah tiada bermakna
Tak mampu ku kembali
Biarkan saja berakhir di sini

*Ulang c/o

Selagi kita masih bersama
Semakin ku terluka

*Ulang c/o


potpetpotpet : Sekarang lagu-lagu balada memang tengah jadi pilihan ramai.

3 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. lagu balada memang best dengar..layan perasaan..hehe

    BalasPadam
  3. lagu ni best giler... first time dgr lagu ni dalam radio dah tangkap cintan dgn lagu nie .... n suker repeat lgu nie byk kali...... :)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com