Ahad, 17 Oktober 2010

KARAOKEHOLIC

Siapa gilerrr karok ?
Halo halo. Another contest ? Hell yeah ! Haha. Kali ni aku join Karaokeholic Contest pulak dah. Siapa punya contest ni ? Oh. Farah Liyana. Siapa pulak tu ? Oh. Aku pun tak berapa nak kenal dia sangat. Erk. Sebelum terlupa, Aida Azryn tag nama aku untuk contest ni. Dah lama gilerrr kau tahu. Tak sempat sempat aku nak update pasal ni. Fuhhh ... Nasib aku berjaya join contest ni, at last. Eh. Contest ni untuk mereka mereka yang tergolong dalam kategori karaokeholic je. Bagi alcoholic alcoholic sekalian, harap maklum akan ketaksamaan tersebut. XD

Destiny's Child Special Edition. Gila kau ! XD
Ni malam dinner hari Jumaat lepas. Haish. Dah nama karaokeholic, kat mana mana pun aku boleh bantai nyanyi. Haha. Sedap atau tak, tu belakang kira. Tapi aku rasa macam sedap je. Boleh ? Okay okay. Aku ni memang tak penat kalau bab bab angkat bakul ni. Adeh. Apa apa pun, aku terlalu teramat gilerrr karok sekali sangat. Dahsyat tak ? Kalau boleh, aku nak semua esaimen tu memerlukan aku karok semata-mata. Hurm. Aku nak tag beberapa nama ni. Kalau berkesempatan, korang join lah contest ni. Nanti boleh karok sama sama. XD


potpetpotpet : Ada tesis one of my friends pasal hubungan antara matematik dan muzik.

39 ulasan:

  1. math dengan muzik. terbukti la.

    sebab tu time add math dulu, ktorang curi bawak masuk mp3 dalam dewan. *wink

    erk. untuk shopaholic tak de ke? workhaholic ke, eskremholic ke.

    BalasPadam
  2. pergh

    mmg suka gila karoke

    hhahhaa

    BalasPadam
  3. @adrinaqamarina

    haha.
    siriyes ?
    masa exam ?
    dahsyat tuuu.
    XD

    BalasPadam
  4. @Ery Farieha

    tahu takpe.
    gilerrr pun tak berapa sukerrr.
    XD

    BalasPadam
  5. hahaha...
    zamiiii....
    mulut xbukak habis tu...
    hahahha

    BalasPadam
  6. Mak aih.. Over kejap ngan mulut nganga kannn.. Hahaha.. Sedap kan suare zami.. Afgan? Kikiki.. :p

    BalasPadam
  7. @ZaCk AzRiN

    dah habis dah tu.
    haish.
    nak besar mana lagi ?
    haha.
    XD

    BalasPadam
  8. @FarhanaDr

    haha.
    kalau nak banding dgn afgan, mcm beskot marie dgn chipsmore.
    :P

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  10. mantap giler ah! memang gila! hahaha
    ada video, letak sekali heheeh.

    BalasPadam
  11. menang mulut terbesar la ni..hehehe..joking bebeh^_^

    BalasPadam
  12. tekedu jup tengok header zami. header lawa~!!!!!!!!!!!!!

    and sempoi. tapi background

    T__T

    BalasPadam
  13. @ Zami:
    nak besar lagi....
    besar punyerrrr...
    hahahaa

    BalasPadam
  14. @ Zami:
    bleh...
    len kali klu ase xleh luas...
    sumbat mic tu...
    gerenti luas...
    hahahaha....
    z grau jew eh....
    ^_____^

    BalasPadam
  15. ooo yeahhh!! karok mmg masyukkkk!!!

    BalasPadam
  16. terbukti cikgu seorang karaokehloic .
    huhu xD

    BalasPadam
  17. @ZaCk AzRiN

    erk.
    rabak ah mulut nanti.
    haish.
    =_=!

    BalasPadam
  18. tahniah ur friend followers dah mncapai 1003 org tahniah skali lagi keep it up cikgu huhuhu

    BalasPadam
  19. agak2 ley kalahkan faizal tahir x? huu

    BalasPadam
  20. @fittiariri

    sama taraf kot.
    haha.
    bluwekkk.

    BalasPadam
  21. camane nak enter contest ni jami? Huhu

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com