Sabtu, 27 November 2010

Ada Sesiapa Baik Hati Nak Beri Lagi ?

Adeh. Aku dah lama dapat award ni. Tapi tak berkesempatan nak buat press conference. Ni baru dapat curi masa sikit. Nama pun final exam kan ? So, kena ah buat cara nak final exam. Dulu online 5 jam berturut-turut, sekarang tak sampai 5 jam pun, cuma 4 jam je. Haha. Apa apa pun, thanks a lot to both of you for these two awards !

Award daripada Cik Hafidzah Hafidz.

Adeh. Ada syarat pulak tu. Wuuu ... 7 things about me ? Fine. Aku taip sekarang. Baca jangan tak baca. Bukan senang nak tahu pasal aku ni. Haha.
  • Aku ni pemalu tak tentu pasal. Boleh jadi nak beli karipap pun aku malu nak gi bayar. =.=
  • Aku suka muzik. Tapi aku tak pandai nak goreng gitar. Takde masa nak belajar ah. Apatah lagi takde duit nak beli gitar. Haha.
  • Kulit aku sensitif sikit. Boleh jadi tiba tiba kulit aku merah merah tak tentu pasal. Aku pun tak tahu macam mana. Tapi, paling best kalau merah merah kat bahagian leher. Tak pasal pasal kena maki LOVE BITE !!! Adeh.
  • Seorang pemandu kereta yang agak menakutkan. Haha. Aku selalu bawa kereta laju laju. Pulak tu, yakin je kalau selit selit sebelah kenderaan lain. Bak kata pepatah, ada aku kisah ?
  • Aku suka belajar matematik. Aku ni confident sikit kalau bab bab mengira ni. Bajet betul.
  • Aku nak rambut macam mamat mamat korea tu. Tapi aku tak boleh nak buat sebab aku terikat dengan peraturan. Adeh. Aku tak dapat nak simpan rambut panjang maaa ...
  • Currently, aku adore dengan Bruno Mars !
  • Okay. Ni dah lebih daripada 7 ni. Haha. Orang kata tulisan aku lawo. Bukan orang je kata, aku pun kata lawo ! Adeh. Bongkak sungguh. =.=


Award daripada Cik Mira.

Okay. Ni takde syarat. Fuhhh ... Lega rasanya. Haha. By the way, ada sesiapa baik hati nak beri lagi ?  Kecil tapak tangan, nyiru aku cuba tadahkan. Eh. Mana nak jumpa nyiru ni ? Tolong carikan boleh ? Sudeh.


potpetpotpet : Ada pengumuman istimewa hari ni, lepas ni. Tunggu ...

31 ulasan:

  1. wahhh pemaluuu??
    ahhahah
    nisa pon kadang2 malu tak tentu pasal..
    contohnye, semalam nak order makanan pon malu..
    nak cari saiz kasut pon suh kawan yg tanya kannn.
    ahahhahaa!!!

    BalasPadam
  2. tulisan zami mmg lawo pun ;D

    BalasPadam
  3. @Nisa A.

    haha.
    dah semulajadi.
    nak buat macam mana.
    adeh.
    =.=

    BalasPadam
  4. @I n n z

    ngeee ...
    thanks !!!
    ikhlas tak ni ?
    hehe.

    BalasPadam
  5. haha.tau xpe.
    tunggu pengumuman tuh =)

    BalasPadam
  6. ceh 4 jam berturut2 tu pon kire lme gak,, heheh,,

    wah nasib baek aku laki,,
    so skip je part psl en.hizami,,

    BalasPadam
  7. Alaaa.. Nanti mesti pakwe2 saye di korea kecewa kerana zami lebih kacak berambut korea jika dibandingkan ngan mereka.. Abes laa periuk nasi depa.. Haha.. :p

    Pengumuman nak kawen???? :p

    BalasPadam
  8. @Fariq

    haha.
    boleh je kalau nak baca.
    tambah pengetahuan sikit.
    XD

    BalasPadam
  9. @FarhanaDr

    takde maknanya.
    nak kawen ?
    lama lagi tu.
    XD

    BalasPadam
  10. theeee...tersenyum simpul bace ni..hihihih..tingin nk tgk tulisan encik zami..cepat hntr kad ucapan cepat..hahahaha!

    BalasPadam
  11. @aliesha kirana

    haha.
    okay2.
    nanti zami hantar kad kawen.
    =.=

    BalasPadam
  12. yang pasal nerd tkmo gtau sekali ker?? kikikiki...

    BalasPadam
  13. @Ryoki

    oh.
    tu cerita lama.
    cuba godek entri2 lama.
    aku dha pernah story pasal benda tu.
    XD

    BalasPadam
  14. cikgu kan. kena la rambut pendek

    BalasPadam
  15. o patutla hr tu ko kene hon kan? (ek, tetiba... hehe)

    BalasPadam
  16. pemalu? huhu..caner nk jd cikgu ni? :P

    bwk kete laju best kan? huk3..nk2 kalau time rasa tercabar. lg la syok tekan myk..haha :P

    BalasPadam
  17. @Puteri Iqa Izyan

    haha.
    sekarang dah kurang sikit malu2 tu.
    XD

    BalasPadam
  18. wah, rambut mcm pelakon korea, fuuhhh~ mesti hensem punya la, HAHAHAH

    BalasPadam
  19. zami, beli karipap pon malu dengan makcik karipap? haha, samalah kte pon tapi lebey kepada nak mengada. haha.

    haip! cikgu tak boley rambut korea la~ lalala~

    cepat3 pengumuman nak kawen ke???

    BalasPadam
  20. ececece.
    pemaluu rupanya zami neh. hehe :P

    BalasPadam
  21. semua tu blh dilihat dr wajah kamu la zami...+ lg satu,mke kamu sgt jambu!!he2.... ;)

    BalasPadam
  22. nak award jugak ke?/

    tunggu je lah nnt u menang blog pilihan msia tu k

    BalasPadam
  23. lama lak dni tak bertag bagai. heee :D ponteng menjawabnye

    BalasPadam
  24. belom cukup panjang ag ke rambut ko skang? hish! ahaha

    BalasPadam
  25. Siott je point 3 dgn 8 tu.. hahaha.. Btw, bro cikgu kan... Sian r xleh gayakan rambut.. hak3... Aku anti matematik sbb x pandai benor matematik ni... boleh ajar?.. haha

    BalasPadam
  26. sama ahh masalah kulit tuh..rah=jin2 jela sapu calamine cream or losyen ea =)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com