Jumaat, 22 Julai 2011

Harry Tak Berapa Potter

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Okay. Semalam aku sempat tengok wayang filem Harry Potter & The Deathly Hallows: Part 2 kat GSC. Mula mula aku macam takde mood nak tengok Harry Potter ni sebab aku tak tengok Harry Potter & The Deathly Hallows: Part 1! Yes. Aku bukan peminat fanatik Harry Potter seperti yang kau harapkan. Errr... Siapa pulak yang harapkan ni? =_=

Dalam banyak banyak filem Harry Potter, aku cuma dapat tengok Harry Potter yang pertama, kedua dengan yang ketiga je. Tu pon ingat lupa lupa. Yes. Bukan ingat ingat lupa ye. Sebab lupa lagi banyak daripada ingat. Haha. Yang lain lain semua tu aku tak tengok. Hensem tak aku? Eh. Hebat tak aku? =_=


Harry tak berapa Potter!


Disebabkan ramai sangat orang tengok filem ni, aku pon tak nak ketinggalan jugak. Aku dengan yakin membeli tiket Harry Potter & The Deathly Hallows: Part 2 yang berharga enam hengget sahaja. Diulangi dengan sengaja, enam hengget sahaja. Murah gile kan? Aku rasa macam nak beli lima je masa tu sebab murah sangat. :B

Tak lama kemudian, aku pon dah habis tengok filem ni. So, dah tamat la riwayat Harry Potter ni. Yes. Even aku tak tengok beberapa filem Harry Potter, aku faham je ending dia. Tak pening pon. Bukan susah sangat nak faham. Eh. Aku tengok filem ni dengan kawan aku. Dia dah tengok semua filem Harry Potter yang sebelum ni. Dia lebih kurang peminat Harry Potter la jugak. So, kalau ada babak yang aku tak faham, aku tanya terus kat dia selaku orang yang duduk sebelah aku. Kalau dia tak dapat jawab, aku kutuk laju laju terus. Nak tahu aku kutuk macam mana? Kata minat Harry Potter, takkan tak tahu kot? Baik tak payah tengok je cerita ni kalau tak tahu. Haha. Kejam ke aku? Takde la sangat. :B


Harry ni baru Potter!


Anyway, filem ni pasal Harry Potter nak bunuh Lord Voldemort. Dah. Tu je la. Ringkas tak penerangan aku? Tak perlu nak pada suatu hari bla bla bla. Apa apa pon, mata aku berair je bila Harry Potter ni dah habis. Aku pon tak tahu kenapa. Mungkin ada orang tengah potong bawang merah dekat dekat dengan aku kot? =_=

Secara kesimpulannya, filem Harry Potter & The Deathly Hallows: Part 2 ni boleh je kalau kau nak tengok even kau tak tengok filem filem dia yang sebelum ni. :)



potpetpotpet : Lepas ni Captain America!

81 ulasan:

  1. pelangi tak minat mane pon HP nie...

    BalasPadam
  2. eh sama ah. aku un bru tgk smlm. kakakaka. na jugak sama tuh! :p

    BalasPadam
  3. best. tp mcm nk cpt abeskan. patutnye buatla cm chapter 1 2jam setengah gak. baru puas

    BalasPadam
  4. Tanpa NamaJulai 21, 2011

    Must. Watch. Harry. Potter. Pronto!

    Finally, Harry Potter comes to an end. So is my wish to act in at least ONE Harry Potter film T_T

    BalasPadam
  5. mata berair? feeling sgt tuh....

    BalasPadam
  6. sy pon tak pernah tgok harry potter.
    xde keinginan pon nk tgok. huhu.

    BalasPadam
  7. haha..nie mmg ta minat nmpak gayanya smpai mmg tade bg bintang..selalu ade bintang plus review.. =P

    BalasPadam
  8. @DanieL AdiE

    hehe.
    u kan peminat nombor satu!

    BalasPadam
  9. @Qarl

    yes.
    mungkin dah tak tahu nak buat apa kot.
    haha.

    BalasPadam
  10. @♥ cik kieranaa ♥

    ye ?
    wah.
    kagum2.
    sebab tak tergoda nak tengok pon.
    :B

    BalasPadam
  11. haha , cyes da lme gler ta layan HP =='

    BalasPadam
  12. JEALOUS!!!

    Huwaa..bile laa dapat tgk ni..sobss :'(

    BalasPadam
  13. BK just tgok HP yg pertama dan terakhir ni je.. haha
    yg lain2 xpernah tgok..seb bek phm..ngee~
    *HP comel tyme kecik2..grr

    BalasPadam
  14. aku minat hp ni tp nk wt cmne,perlis xde panggung ler..

    tgu aku blk jb ler bwu dpt tgk..

    BalasPadam
  15. ape punya review nih????

    ini tidak adil, tidak adill... (nyanyi mcm lagu yuna)

    BalasPadam
  16. haha nangis tengok cite harry potter..
    ingatkan peminat setia je boleh menangis, peminat x setia pn sama je.. :p

    BalasPadam
  17. @belogkayangan

    kan ?
    faham je even tak tengok semua.
    :B

    BalasPadam
  18. @shandye.

    siapa kata review ?
    tak tulis pon review kat mana2 dalam entri ni.
    haha.
    salah blog ni kot ?
    :P

    BalasPadam
  19. @Ms Bery

    haha.
    sebab ada bawang merah la!
    haish.

    BalasPadam
  20. hmpir semua blog yg diterjah citer psl nie.. oh.. best sgt ker..

    BalasPadam
  21. xpuas hati betol zami selalu je tgk awal citer-citer ni.






    lg SATU!






    kenapa MURAHHH gilerr tiket wayang tu? zami beli guna ic indon ke?

    :P

    BalasPadam
  22. @izfanora

    best la jugak.
    sebagai penutup Harry Potter kan ?
    :)

    BalasPadam
  23. @najihah sahami

    tak la.
    zami guna lesen memandu.
    =______=

    hari rabu la!
    tiket memang murah.
    haha.

    BalasPadam
  24. hahaha.. ta minat hary potter gak.. tak paham kenape mereka sangat giler ngan hp.. ni..

    conclusionya even tiket murah still ta nak pi tengok jugak.. :D

    BalasPadam
  25. tengok hari rabu patutla murah...
    anyway harry potter & the deathly hallowe part 2 is the best series of HP. Last2 tngok gak kan??

    BalasPadam
  26. hye harry? eh? silap!



    kemain nak beli smpai 5. kang lepas ni, sebabkan ada org cakap tket murah sangat, sume tokey panggung naikkan harga tiket!


    tgh cari geng nak tgk jugak cerita ni, nampak gayanya macam kena sediakan tisu bebanyak je ni! haha.


    entah zaman bila la citer ni nak sampai kat egypt ni ha~


    donwload je senang! :P

    guna lesen memandu dapat harga 6hengget? untunglah org ada lesen memandu :P

    BalasPadam
  27. Aman fanatik harry potter!! love it~
    its a major..

    BalasPadam
  28. the last harry ok!its a good ending :)

    BalasPadam
  29. part 2 ni best nangis2 ku tgk..:P

    BalasPadam
  30. hahahah...!!!! ade org potong bawang merah ye??? hahah...!!!

    naseb bek tak cakap ade org tumbuk sambal belacan kat dalam wayang tu...haha..!!

    BalasPadam
  31. 1st..xfhm ape kaitan hensem dengan tak tengok ek?haha

    2nd..nampak ke org nak potong bwg tempat gelap tu?huhu

    dah tu je kot soalan nak tanya..jwb ok abg zami..hahaha..

    BalasPadam
  32. yer ker ada orang potong bawang sblh kau?
    padahal kau menangis sebab tengok crita potter kan?
    tanak mngaku jambu lettew.

    BalasPadam
  33. @Nur Farah Hani

    hehe.
    tak minat takpe.
    tapi movie ni quite enjoyable la jugak.
    :)

    BalasPadam
  34. @adrinaqamarina

    download ?
    tak feel la tgk kat lappy.
    :P

    BalasPadam
  35. @Aman Ibrahim

    wah!
    ye ke ?
    adeh.
    memang minat gile ?

    BalasPadam
  36. @alif ismail

    ye la kot.
    aku pon tak perasan.
    haha.
    :B

    BalasPadam
  37. @Suhazli

    first, aku dah betolkan. bukan hensem tapi hebat la.

    second, aku letak MUNGKIN pada permulaan ayat tu. so, kebarangkalian je. tak pasti pon.

    dah ?
    jawab dah kan ?
    :P

    BalasPadam
  38. @SyazwanSarawak

    wah!
    panjangnya komen!
    haha.
    ape yang best bro ?
    aku ke harry potter ?
    :P

    BalasPadam
  39. saya pun bukan peminat no 1 HP..haha..tgk yg num 1 dgn 2 je pastu x tgk dh..haha..:P

    BalasPadam
  40. hanj!!!


    HARRY POTTER xnah tgk n x minat

    tpi meka kata ini yg last kan

    so mcm nak g gak

    *walaupun xtahu hujung pangkal cerita dia

    huhu

    BalasPadam
  41. Tanpa NamaJulai 22, 2011

    ahaha..bestnye..

    wah air mata pasti mengalir jua andai tersentuhnya hati kita sob3..kikiki

    P/S; nape x maen trus je kat binatang mainan tu haha..lagi ensem kowt!

    BalasPadam
  42. xdapat nak tGOk...ary tue akak ade ajak..tP sBB xsihat,,terUs melepas..
    dOwg gi ngok senyap2..

    mia nak tgOk jugak!!

    BalasPadam
  43. @PiekaSahaja

    sama la kita ye.
    sep sep sep tom tom tom.
    :P

    BalasPadam
  44. @mr.syazwan

    haha.
    kenapa intro tu hanj ?
    =________=

    BalasPadam
  45. @*angiN hilang tanpa hUjan*

    ada lagi ka panggung.
    pergi la tengok.
    :)

    BalasPadam
  46. cuma tgk HP yg kuor kot Tv je..heheeh

    BalasPadam
  47. teringin nak tengok kesudahan hp ni tpi ta tengok yg part one pnye..huhu..rse cam tak best pulak nnti if ta phm ap yg jdi before nie..

    BalasPadam
  48. <-- tak penah tengok . haha XD

    BalasPadam
  49. last tonton HP4 hehe..pastu xtonton dh..bkn xminat, tp xde peluang.muahaha

    BalasPadam
  50. haha. at least tengok jugak even tak berapa minat.


    kalau iqa memang dah sah3 tak pernah pun tengok even ramai orang cakap best =P

    BalasPadam
  51. mmg best harry potter ni,tp rugi je x tgk,ayah x bagi bawak kit akat sinema sb sinema tempat budak2 buang masa je :( sedih :( x dpt tgk :(

    BalasPadam
  52. knpa tiket 6 hinggit je!! xadil2 huu
    tya tgk cita hp 2x wlaupun tiket 10 ringgit heee...
    puas tgk voldermont mati.. heee:P

    BalasPadam
  53. tak berkesempatan utk tgk crita ni..
    hohoho


    peace

    BalasPadam
  54. macam paksa rela je pergi tengok..haha

    BalasPadam
  55. hahahaha...kelakarlah baca blog zami;)

    BalasPadam
  56. cerita Harry Potter mmg best...buku dia pun dah best kan..tp sygnye sy belum berpeluan nk tengok filem terakhir nie..:(

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com