Sabtu, 30 Julai 2011

Konvo Yang Paling Meriah Di Muka Bumi!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!



Seperti yang telah dijanjikan dalam entri Warna Warni Graduasi!, kali ni aku nak tempek gambar aku dengan kawan kawan aku. Yes. Kawan kawan yang telah bersama dengan aku sepanjang empat tahun aku memperjudikan nasib di menara gading ni. Errr... Kau mampu nak buat ayat macam aku? Haha. Aku ada kawan kawan semenangis, kawan kawan seketawa, kawan kawan sekaraoke, kawan kawan semengaji, kawan kawan sesyaithonnurrojeem dan banyak lagi ah jenis kawan kawan yang tak tersebut. Kau sebutkan boleh? :B

Actually, tak sempat pon nak bergambar dengan semua. Masing masing nak kejar masa. So, mana yang sempat je la kan? Tapi sedih jugak sebab aku tak dapat nak jumpa semua kawan aku. Sidang semua lain lain. So, aku dapat jumpa kawan kawan yang sama kos je la. Adeh. Sedih beb. Bila lagi nak jumpa kan? Takpe takpe. Hidup mesti diteruskan. Adat bertemu, sampai masa berpisah juga. Tak gitu ling? =_=

Tanpa melengahkan masa lagi, mari kita tatap gambar gambar konvo yang paling meriah kat muka bumi ni. And one more thing, jangan lupakan aku wahai kawan kawan sekalian! I'll always remember all of you! Semoga kita berjaya menjadi warga pendidik yang senantiasa ikhlas dalam berbakti kepada nusa dan bangsa. :')
















potpetpotpet : This is not the end. This is just a beginning. :)

46 ulasan:

  1. wow!
    terbaik lah!
    suka tgk pic2 itu..
    teringat masa ku konvo dulu hehe..
    best!
    xD

    BalasPadam
  2. tahniah abg zami! bila lah nad nak pakai jubah tu. huhu.

    BalasPadam
  3. untung lah da grad..huhu..:')

    BalasPadam
  4. SERONOKNYE!!!!

    TAHNIAH2...

    BalasPadam
  5. Untung la dah grad...

    Fakta: anda Grad on my birthday!! ^__^

    BalasPadam
  6. @Eazy Izzuddin

    thanks!
    hehe.
    antara kenangan yang terindah dalam hidup aku.
    :)

    BalasPadam
  7. skali aku nampak dak skolah aku si atie..lol

    BalasPadam
  8. @DanieL AdiE

    u lagi seronok kot!
    haha.
    u know what i meant.
    :P

    BalasPadam
  9. @the GirL

    really ?
    wow.
    tahniah!
    hehe.
    :P

    BalasPadam
  10. Waalaikumsalam. memang ar meriah cegu. pengalaman manis ni kan. hoho :)

    BalasPadam
  11. tahniah...moga jadi cikgu cemerlang lepas ni...

    BalasPadam
  12. sumpah meriah doe.
    ta sbar nk konvo jugakkk!
    slmt mendidik ank bgsa cikguu!
    hihi.

    BalasPadam
  13. waaaaaaaaaa sronok nyer...t konvo nk bling topi tinggi2 lg tinggi dr hizami...bole??..hehehe nnti msti rndu kwn2 bwk haluan msing2.

    BalasPadam
  14. arghh xsbr nak baling topi konvo..

    BalasPadam
  15. @epol

    wah!
    ye ke ?
    atie tu best friend aku kot!
    haha.
    kecik betul dunia.

    BalasPadam
  16. @Nur Hafizah (Fiza)

    yes.
    sangat manis.
    semanis kurma!
    :B

    BalasPadam
  17. @♥ cik kieranaa ♥

    yes.
    memang gile meriah!
    haha.
    terima kasih atas ucapan sepatah dua kata tu ye.

    BalasPadam
  18. @nurul

    zami baling topi tu sampai tersangkut kat awan.
    boleh ?
    :B

    BalasPadam
  19. @shera haifa

    haha.
    berlatih la dulu dengan baling pinggan mangkuk kat rumah.
    :B

    BalasPadam
  20. giler best kn time konvo!

    BalasPadam
  21. nak graduate gak!!haha..

    eh asal gambar kat monumen library tu mcm majlis pengkebumian je?hahahaha..

    BalasPadam
  22. dah lama x jumpa si atie..mmg kecik je dunia ni brooo..lol

    BalasPadam
  23. @dak eina

    gile tak best ?
    mesti la gile best.
    gile kan ?
    =____=

    BalasPadam
  24. @Suhazli

    memang tu konsep dia.
    haha.
    :P

    BalasPadam
  25. wahh congret ;)
    best tu konvo boleh campak-campak topi yart convo tak de topi wee ;)


    hope jadi cikgu yang paling best dalam dunia miahaah ;)

    BalasPadam
  26. LOL
    bakal cikgu rupanya
    korie baru tahu =_=

    btw. mesti saat ni dh lama dinantikan btw. tahniah k

    BalasPadam
  27. mcm best je konvo nieyh..
    gmba atas skali mcm muka husna versi lelaki la..
    err,,tade kaitan..
    okebye.. =p

    BalasPadam
  28. Alhamdulillah..tahniah zami...:)

    BalasPadam
  29. korang punyer jubah konvo tuh. ( jubah ke )..
    semard la!!

    BalasPadam
  30. best kn dah konvo..jap2 smart gambar atas sekli tu..mengacam warne merh tuy :P

    BalasPadam
  31. wahh..bestnya dah konvo...tak sabr jg nk konvo cpt2 huuu...tahniah....tahniah...=)

    BalasPadam
  32. suka tgk gambar letak bunga kat sign perpustakaan tu. mcm kat kubur haha

    BalasPadam
  33. Tanpa NamaJulai 31, 2011

    yup setiap pertemuan pasti ade perpisahan..tak gitu ling..hihi..

    nice pic n nice fwen..hehe

    BalasPadam
  34. woah..nanti boleh la jdi cikgu kat skolah saya.. :D

    BalasPadam
  35. semoga menjadi pendidik yang the best..nnt mengajar apa?

    BalasPadam
  36. ramainya teman sejati dia. hehe.
    tahniah ya :)) semoga terus sukses!!!

    BalasPadam
  37. wow syiok la die..huhu...btw congrates ya^,^

    BalasPadam
  38. huyoooo , cayalah ! smart !

    tahniah pkck ;p

    BalasPadam
  39. wah...seronok sungguh waktu tu kan. teringat pulak kenangan silam masa konvo bersama kawan2...

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com