Isnin, 24 Januari 2011

Jom Main Pada Suatu Hari!

Oh. Bersempena dengan petang yang bosan ni, aku nak ajak korang main game best ni. Aku bajet macam best la kot. Haha. Game apa tu? Jeng jeng jeng. Aku tahu korang pon teruja nak main kan? Mengaku je la. Aku dapat rasa beb. Eh. Aku tak paksa korang main. Siapa nak main, sila sila. Siapa tak nak main, sila sila. ;)




Pada suatu hari, ...


Senarai peraturan game bajet best ni. Mintak mintak korang baca.
  1. Sila komen di ruangan komen kat bawah ni. Komen yang dihantar melalui emel tidak akan dilayan sama sekali. Apahal nak mengada-ngada sangat sampai hantar kat emel? =.=
  2. Pengkomen pertama perlu sambung ayat kat atas tu sebanyak TIGA patah perkataan je. Tak boleh lebih lebih. Lempang nak lempang nak?
  3. Pengkomen kedua pulak kena sambung ayat daripada pengkomen pertama tadi dengan sebanyak TIGA patah perkataan jugak.
  4. Pengkomen ketiga pon nak main ke? Kalau nak main, kena sambung ayat daripada pengkomen kedua tadi. Perlu diingatkan, TIGA patah perkataan je. Pengsan aku nak ulang ulang. T.T
  5. Pengkomen keempat ... Erk. Perlu ke aku nak buat peraturan ni sampai pengkomen keseratus enam belas? Ceh. Bajet macam ramai je nak main. =.=
  6. Kalau tak faham jugak? Korang boleh cuba tanya wikipedia.
  7. Enjoisss!!! ;)
  8. Eh. Tak habis lagi. Ni paling penting, korang jangan hantarkan apa apa komen yang terkeluar daripada game ni. Harap maklum. :P


potpetpotpet : Pada suatu hari ri ri, Pak Mat naik lori ri ri. =.=

181 ulasan:

  1. pada suatu hari saya jumpa dia...

    BalasPadam
  2. pada suatu hari saya jumpa dia bawah pokok rambutan

    BalasPadam
  3. pada suatu hari saya jumpa dia bawah pokok rambutan. dia makan megi. sambil bergelak ketawa :)

    BalasPadam
  4. dia pandang saya...hehe~~

    BalasPadam
  5. lalu ambulans pon datg..:)

    BalasPadam
  6. ni no ni noooo...ambulans tu bunyik..

    BalasPadam
  7. tiba-tiba ambulans terbabas.....

    BalasPadam
  8. tiba-tiba raksasa mengamuk

    BalasPadam
  9. raksasa terbangun semula

    BalasPadam
  10. teruskn dengan melalak dekt jalan raya..

    BalasPadam
  11. lu pikir la sendiri..:)

    BalasPadam
  12. eyka telah melanggar peraturan.
    tak nak kawan.
    :P

    BalasPadam
  13. di tanjong rambutan.... :)

    BalasPadam
  14. sambil garu kepala..

    BalasPadam
  15. Siapa tak sempat nak baca daripada awal? Ni aku dah cantum. :P



    Pada suatu hari saya jumpa dia bawah pokok rambutan. Dia makan megi sambil bergelak ketawa. Megi yang sedap sebab megi dia megi itu sedap. Dia pandang saya. Saya jadi stim. Lalu ambulans pon datg. Dr sunat saya. Neno neno neno. Ambulans tu bunyik. Tiba-tiba ambulans terbabas. I love it. Atromen pon datang! Atromen bawak saya berjalan-jalan di zoo. Lalu datang raksasa zoo taiping sana muka macam Zami. Tiba-tiba raksasa mengamuk. Naper nak mengamuk. Raksasa kejar saya. Lari lari lari. Atromen kejar raksasa. Raksasa penat lari. Raksasa akhirnya pengsan. Raksasa terbangun semula. Pengsan membawa mati. Pedulikan raksasa itu. Atromen terus terbang. Teruskn dengan melalak dekt jalan raya. Saya macam mana? Lu pikir la sendiri. Eyka telah melanggar peraturan. Tak nak kawan. Saya dibawanya sekali ke hospital gila untuk makn angin di tanjong rambutan petik buah rambutan sambil garu kepala.

    BalasPadam
  16. shampoo banyak busuk..

    BalasPadam
  17. Aku meneruskan perjalanan

    BalasPadam
  18. Siapa tak sempat nak baca daripada awal? Ni aku dah cantum. Lepas tu, pandai pandai la sambung okay? :P



    Pada suatu hari saya jumpa dia bawah pokok rambutan. Dia makan megi sambil bergelak ketawa. Megi yang sedap sebab megi dia megi itu sedap. Dia pandang saya. Saya jadi stim. Lalu ambulans pon datg. Dr sunat saya. Neno neno neno. Ambulans tu bunyik. Tiba-tiba ambulans terbabas. I love it. Atromen pon datang! Atromen bawak saya berjalan-jalan di zoo. Lalu datang raksasa zoo taiping sana muka macam Zami. Tiba-tiba raksasa mengamuk. Naper nak mengamuk. Raksasa kejar saya. Lari lari lari. Atromen kejar raksasa. Raksasa penat lari. Raksasa akhirnya pengsan. Raksasa terbangun semula. Pengsan membawa mati. Pedulikan raksasa itu. Atromen terus terbang. Teruskn dengan melalak dekt jalan raya. Saya macam mana? Lu pikir la sendiri. Eyka telah melanggar peraturan. Tak nak kawan. Saya dibawanya sekali ke hospital gila untuk makn angin di tanjong rambutan petik buah rambutan sambil garu kepala yang sangat gatal. Rambutku banyak kutu sebab takde shampoo. Putu mayam sedap. Shampoo banyak busuk. Shampoo sikit wangi? Wangi macam taik. Wangi macam Zami. Tak payah shampoo. Tak wangi pon kan kan kan? Boleh la tahan. Boleh tahan apa? Aku meneruskan perjalanan untuk mencari seseorang yang mencari seseorang seorang yang disayang. Tiba-tiba ada lembaga sedang tersenyum simpul, rambut panjang menggerbang. Zami sgt ketakutan. Tak paham weyh. Lalu difahamnya juga. Dan dia diam. Rambut Zami mengerbang. Tak takut pon tapi terkencing jugak.

    BalasPadam
  19. kusut otak fikir anak siapa...

    BalasPadam
  20. haha.. nga bosan sangat la ni?ololo.. XD

    BalasPadam
  21. kenape bukn otromen?

    BalasPadam
  22. otromen kembali untuk selamat zami

    BalasPadam
  23. otromen twit raksasa

    BalasPadam
  24. maka habislah cerita. ;)

    BalasPadam
  25. sayup-sayup sailormoon memanggil

    BalasPadam
  26. Qarlll......Ijattt......Ryannnnnn....

    BalasPadam
  27. tapi tak pe, biar lambat asal selamat....kata kak limah

    BalasPadam
  28. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  29. ingatkan milo rupa2nya....

    BalasPadam
  30. ingatkan milo rupa2nya....

    BalasPadam
  31. pas2 otromen pown mnom ..
    dy mnx lg ngan kak limah ~
    pas2 ..

    BalasPadam
  32. lalu cacing bertukar!!!

    BalasPadam
  33. keras gigipun berkecai

    BalasPadam
  34. otomen frust, lalu bunuh diri!


    citer abis.. sila tepuk tangan.. hahaha:D

    BalasPadam
  35. raksasa plik ?
    ble otomen idop blik ?
    tidakkk ~
    antoo otomen !!

    BalasPadam
  36. ZAMIII...tolong..tolong..

    BalasPadam
  37. (ikut peraturan dlm permain 3 patah kata je kan.. Bertindak mengikut arahan ok..haha)ok smbg balik..

    "AKU MASIH HIDUP"

    BalasPadam
  38. Zami terbeliak matanyer...

    BalasPadam
  39. setelah melihat cinderella

    BalasPadam
  40. sebab kasut hilang..

    BalasPadam
  41. cinderella masih mamai..

    BalasPadam
  42. cinderella terus berjalan

    BalasPadam
  43. permainan ni rina maen time dinner ari tu. haha!

    BalasPadam
  44. mari main lagi, sambung seterusnya, ku bawa si kuning dann....

    BalasPadam
  45. meh tgk en3 baru..

    http://ishikosworld.blogspot.com/2011/01/120-jom-santai-bersama-ben-ashaari.html

    BalasPadam
  46. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com