Isnin, 5 Mac 2012

Alhamdulillah Syukur Nikmat

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!


  • Alhamdulillah. Syukur sebab aku dah sembuh daripada cirit birit yang aku alami sejak hari Rabu lalu.
  • Alhamdulillah. Syukur sebab aku dah lalu untuk makan dan minum semula.
  • Alhamdulillah. Syukur sebab aku baru je dapat peluang mengajar kelas tambahan kat sekolah lama.
  • Alhamdulillah. Syukur sebab kelas tambahan pertama tadi telah berjalan dengan lancar dan seperti yang dirancang.
  • Alhamdulillah. Syukur sebab ada makhluk Allah tu komen blog aku dengan kata-kata hinaan, kejian dan cacian.
  • Alhamdulillah. Syukur sebab makhluk Allah tu sentiasa update dan ambil tahu akan entri terbaru aku. So sweet kan?
  • Alhamdulillah. Syukur sebab ada awek kirim salam kat aku masa aku ambil result medical check up kat hospital tadi. Tu pon nak bagitahu ke?
  • Alhamdulillah. Syukur sebab aku ada idea nak update blog sempena dengan bulan Mac ni.
  • Alhamdulillah. Syukur sebab aku dah habis taip entri ni.
  • Alhamdulillah. Syukur kau dah boleh pergi baca blog lain pulak.


potpetpotpet : Hadapi dengan senyuman semanis kurma.

25 ulasan:

  1. cirit birit..pergghhh..haha.. sujud kepadanya..hehe

    BalasPadam
  2. alhamdulillah , syukur untuk semuanya ;D

    BalasPadam
  3. cirit birit? gunalah pil ce kit tek aun. insyaAllah berkesan :))

    BalasPadam
  4. alhamdulillah syukur kerana akhirnye dapat gak baca entry terbaru budak ni..

    alhamdulillah syukur kerana akhirnya dapat tau gak nape budak ni dh lama tak update blog dia..

    alhamdulillah syukur kerana disembuhkan penyakit cirit birit budak ni..

    alhamdulillah syukur kepadaNya jika budak ni..."nak kurma sumbat badam?"

    BalasPadam
  5. Alhamdullillah...doakan everything will be alright for you..

    BalasPadam
  6. so sweet~ hahaha :P

    BalasPadam
  7. Syukur alhamdulillah ^__^

    BalasPadam
  8. patut la..lama x update blog...cirit birit upernye...heheheeheh~

    BalasPadam
  9. syukur Alhamdulillah saya dah ngntuk. .zzzzzzzzzz

    BalasPadam
  10. semoga sihat selalu ye..
    wah..berkenalan dgn awek nurse ke...?
    ehhehe..=)

    BalasPadam
  11. alhamdulilah & sentiasa lah bersyukur kepada Allah.. :D

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah, yukur sebab dpt bc entri baru awak hari ini :)

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah, syukur bukan aku yang hina dan caci belog kau :D

    Alhamdulillah, syukur aku selamat pergi hiking dan selamat pulang ke rumah :D

    BalasPadam
  14. wah! semanis kurma, lelaki suri rumah! hehe!

    BalasPadam
  15. wah! semanis kurma, lelaki suri rumah! hehe!

    BalasPadam
  16. Alhamdulillah terpanggil tuk baca entri budak lelaki sebelah pintu ni. setelah sekian lama tak menjenguk.
    moga kesihatan bertambah baik hendaknya. :)

    BalasPadam
  17. syukurlah nak.. :-)

    mengajar subjek ape cikgu?

    BalasPadam
  18. baca part ada awek kirim salam tu senyum kejap, hihi... tpi lagi sweet ada stalker yg uptodate...hahaha

    BalasPadam
  19. Alhamdulillah...

    Semua yang terjadi, ada hikmah di sebaliknya...

    Memang ada blogger yang komen caci maki nista kat blog DANIEL ADIE jugak..

    I've experienced it my friend.. Aku tahu ko seorang yang kuat dan tabah!! Jgn lemah dengan makhluk picisan yang berhati busuk itu..

    BalasPadam
  20. alhamdulilah ringkas tapi still ley suat orang tersengih2
    kih3

    BalasPadam
  21. @cik eka Ahamdulilah. syukur sebab baca entry ni akhirnya mampu tersenyum.

    BalasPadam
  22. @cik eka padanlah tak update blog lame.. *tertunggu*

    BalasPadam
  23. syukurlah karena semua perkara baik tlah berjaya dilaksanakan! :)

    BalasPadam
  24. owwhhh x sihat ek??? xpe laaa...alhamdulillah itu tanda nya DIA ingat kt ko tu zami..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com