Sabtu, 23 Mei 2009

Harapan Blog Budak Lelaki Sebelah Pintu



bl0g ni dirasmikan dgn pen0h harapan
nape lak aku kate cam2 ek???
ha3... mesti k0rang ttanye2 gak kn???
adakah kerana dek harapan lagu fazli zainal???
0h... n0 n0 n0
xd kene mengene langsung
even bau2 bacang 0r wats0eva
xd kene mengene p0n
hu3... sbnrnye da byk kali aku try wat bl0g neh
dlm 2-3 kali gak r
tp xley jln gak
0wez xd mase... 0wez bz
sbb mcm xd mase nk c0ncentrate 0n da bl0g la
tp skrg, i think i'm ready
huahua~
ntah... s0, kali ne aku try la nk maintain
dgn harapan bl0g aku ne 0wez update
ttg ape yg aku wat
hu3... s0, aku ley memaki hamun dlm bl0g ni ttg hid0p aku
0oops! bkn memaki hamun
yeah... mayb luahan perasaan
i mean, as a diary
as i still alive
hu3... k r
aku nk samb0ng kemas uma yg bselerak
almaklumla... da xd maid
s0, sume kene wat by self
t aku samb0ng balek
daaa~
assalamualaikuuum

10 ulasan:

  1. walakumsalam..(kene jwb xjwb dosa..)

    BalasPadam
  2. hahaha. blog tempat nak lepaskan apa2 pun. ;p

    BalasPadam
  3. bila kita tengok balik entry kita dari awal mesti ada perbezaan kan.. gaya tulisan, gaya bahasa.. malah kurus ke muncit orgnye.. kihkihkih..

    anyway.. singgah ziarah kat first entry ini.. ;)

    BalasPadam
  4. singgah entri lama jap.....hohoho

    waalaikumussalam....

    BalasPadam
  5. @Eida Arina baca entry lama. hehe.. good improvement.. mmg lain sgt dgn yg sekarang :)

    BalasPadam
  6. Hahahahaha <-- mai gelakkan first entri orang. Kalau baca first entri sendiri lagi teruk bahasa dari ni kot. LOL~

    BalasPadam
  7. hehehe.. baca entry lama orang... (^_^)

    BalasPadam
  8. ur first entry... :)
    bla bca bca blik msti funny an..newbies la kta kn.. ^_^

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com