Isnin, 4 Oktober 2010

Kekasih Gelap & Kekasih Separuh Masa



Aku menghabiskan minggu ini dengan kekasih gelap aku semata-mata. Tanpa disedari, aku telah mengabaikan kekasih separuh masa aku. Aku berharap agar kekasih separuh masa aku tak perasan. Aku jadi kesian bila tengok kekasih separuh masa aku gara gara aku selalu biar dia sorang sorang. Hurm ... Aku terpaksa melupakan kekasih separuh masa aku selama beberapa hari lepas sebab aku tak nak melukakan perasaan kekasih gelap aku yang dahagakan kasih sayang daripada aku. Gilerrr ... Aku betul betul dalam dilema. Help me !

Oh. Aku mengenali kekasih gelap aku terlebih dahulu. Kemudian aku bertemu dengan kekasih separuh masa aku pulak. Hurm. Aku tak tahu macam mana aku boleh ada hubungan dengan dorang dalam satu masa yang sama. Arghhh ... Aku tak boleh hidup tanpa kekasih gelap aku. Dan aku jugak tak boleh hidup tanpa kekasih separuh masa aku.


potpetpotpet : Siapa kekasih gelap aku ? Siapa kekasih separuh masa aku ? Jeng jeng jeng. Kekasih gelap aku ialah cik puan esaimen. Kekasih separuh masa aku pulak ialah budak lelaki dot com. Boleh ?

29 ulasan:

  1. boleh~!

    samalah jugak, kekasih sepenuh masa kte pun medical books dan mayat3 dalam lab :D


    blog mungkin kekasih separuh masa je kot.

    BalasPadam
  2. nebes crite anda...hehehe

    BalasPadam
  3. huhuhu dasyat noooo0000

    BalasPadam
  4. boleh2:)hehehehhehe...

    BalasPadam
  5. wah2. player2 ea. jeles lah dgn kekasih2 awk.

    *kidding*

    btw, nice pics. dah gaye model lah tu.

    BalasPadam
  6. Hahaha..
    Aku tertipu lagi..
    ngee..

    BalasPadam
  7. at last,gua nak tawu siapa tapi gua kena trick..yes!

    BalasPadam
  8. brilliant la kau. ade perkataan gelap je kau pun taruk gambar pakai cermin mata gelap.haha.

    BalasPadam
  9. kekasih gelapku adalah kucingku namanyer black...

    BalasPadam
  10. kekasih cerah dan sepenuh masa zami saper lak? hehehe

    BalasPadam
  11. @izzad b*

    siriyes ?
    dahsyat betul.
    kapel dgn kucen.
    haha~

    BalasPadam
  12. kekasih gelap = negro...
    kekasih separuh masa = ... PLK ker PJJ ker...
    hehehe

    BalasPadam
  13. alaaaaa..cuba buka spek mata hitam tu..mesti nmpak kekasih cerah..xkan gelap punya!!hehehe^_^

    BalasPadam
  14. haha.
    patut ar ko da lama tak update~
    kalo tak sehari 3 4 entry kuar,
    keke

    btw, nice layout. Tantik~
    =D

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com