Selasa, 2 Jun 2009

Melawan Nafsu Tidur


2905

arini bermula dgn bang0n pagi
kebangkitan dr tid0rku secara perlahan-lahan
aka sl0w m0ti0n la~
ye... pagi yea
aku tsedar as my alarm menjerit
bapak kuat! saket gegendang telinge aku~
mayb dlm k0l 9pg la k0t
[x ingat sgt sbb ala2 mamai mase tuh]
s0h aku bang0n
tapi
aku st0p alarm itew~

"ah, 5 minit g r aku bang0n"

ye... 5minit je
nk td0 la~
pastu, alarm itew bunyi lagi

"hmmm... kejap lg k0t"

kejap ye... hmmm...
payah t0l nk lawan nafsu td0 ne
mmg kuat gler w0!
tp aku pakse diri gak [determinati0n]
n aku bjaya!
h00reY~

aku akhirnye bang0n dr td0...
yg mencatatkn mase selama 1jam
[lame ke tuh?]
utk bang0n sepen0hnye
i mean fully awake ye
he3... ;)

wala0p0n badan aku still sesengal manje
sbb teruja maen badmint0n smlm
he3... mmg penat gak r
tp x sepenat yg last week k0t
aku da lame x men badmint0n ne
dats y mcm tkene kezutanzzz letrik~

huaaa... back t0 my day
n0thing's fun la t0day
he3... but, memandangkn arini jumaat,
s0, i went t0 s0lat jumaat la
dlm k0l 1, aku da g mesjid

0h my~
fuh, apekez bpel0h g mesjid?
he3... dgn kete kancil yg airc0nd suam2
[i call dis kancil as mini-0ven]
n baju melayu ne lak memerangkap haba
mmg panaz seh!
hu3... bpel0h tyme aku s0lat
rase mcm marat0n k0t~

0keyh... balek jer dr mesjid,
aku lunch la kt uma
nasi + sambal udang + ... [d0t d0t d0t]

bla... bla... bla...
aku b0san
0leh yg demikian, i switch 0n my lapt0p
n i watch m0vies
BRIDE WARS [2009]
n als0 ROLE MODELS [2008]
tw0 m0vies in a r0w
he3... mmg bez d0h
b0th have simple st0ries!
but great impressi0n~
bride wars = c0nflict between tw0 best frenz
r0le m0dels = c0nflict 0f tw0 frenz
its all ab0ut frenship dear
b0th are beautifully-presented
h0wever, as usual, happy ending!

2 ulasan:

  1. wah, nak nengot gak...
    best ea? nanti aku try dload...
    kaka

    BalasPadam
  2. ye...
    d0nl0d weh...
    bez w0k!

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com