Rabu, 28 April 2010

Aku Bukan Tiru Redmummy. Aku Tiru Hanis Zalikha.

Eh eh betol ni. Aku bukan tiru Redmummy. Ini adalah pengakuan eksklusif aku. Okay. Sila beri perhatian. Kalau aku nak tiru Redmummy sudah tentu aku akan guna nama seperti Redboy atau Redbuddy atau Redbaby atau Redman atau Redzuan. Eh eh kalau nama dia Redzuan macam mana? HohO.


Okay. Apahal blog aku merah? Well. Aku takde jawapan. HohO. At first aku decide nak guna template warna merah ni sebab ada cili kat atas tu. Comel bukan? Dan jugak  bersempena dengan kegilaan aku kat makanan pedas. Aku suka makan pedas pedas dan kau kena tahu aku akan minta cili potong kalau tak cukup pedas. Betol. Ini kisah benar. Eh eh aku tak berapa nak minat cili merah sebenarnya. Cili merah tak pedas langsong. Tak best tak best. Aku minat cili hijau kecik atau lebih dikenali sebagai cili padi dan jugak cili burung. Apa lagi nama samaran cili hijau kecik tu? HohO. Nikmat betol masa gigit gigit cili hijau kecik tu. I know la cili cili ni boleh memudaratkan kesihatan. So sekarang aku dah cuba kurang kurangkan. Takot jugak tak pasal pasal isi perot aku terburai sebab meletop pedas sangat. Eh eh boleh ke macam tu?


The most important thing is pada awal kemunculan aku dalam dunia blogging ni aku tak kenal langsong dengan Redmummy. Betol. Tak sangka pulak beliau sangat popular dengan warna merah ni. Hebat hebat. Aku kagom gila dengan beliau. Aku cuma kenal dengan Ini Belog Saya pada masa tu. Ya. Siapakah dia? Tak logik la kalau blogger blogger tak kenal dia. Jeng jeng jeng. Dia Hanis Zalikha. Nama pon dah cantik. Orang dia tentu tentu la cantik. Eh eh aku pulak handsome. Kami macam sesuai sangat. Okay. Aku saja selitkan unsur unsur berangan tak ingat dunia melampau lampau. Sila hayati dengan gelak sorang sorang. Aku tengok dia macam best je buat blog. Aku pon secara tak sengaja tiba tiba join dunia blog ni. HohO. Sekian saja sejarah hidup Budak Lelaki Sebelah Pintu pada hari ni. Harap maklum, maklong dan jugak makyong. Ala ewa ewa bule ewa bule teraju tigo. Bantai je la.


potpetpotpet: Menarik okay. HohO.

45 ulasan:

  1. ho6..hanis zalikha bagus ar..suka lah..he4...opss.jgn marah ha..tak kebas from hizami okay

    BalasPadam
  2. hans:
    ahha.
    eh eh dia tak kenal hizami la.
    ahha.
    sila sila.
    ;)

    BalasPadam
  3. merakk COOOLLL okk.
    aku ponn suka, tapi sbb ramai dah guna terpaksa ah tukarr. huaaa~

    nice belog ouhhh.

    BalasPadam
  4. Heehee.. Serius.. Rase macam kalian berdua sesuai laa.. Sama padan hokey.. :)

    BalasPadam
  5. farhanadr:
    ahha.
    ahha.
    ahha.
    ;P

    BalasPadam
  6. Tanpa NamaApril 28, 2010

    Jangan amalkan sangat makanan pedas, nanti kena buasir, wakaka... tak tau ler btul or tak... kawan aku yg cakap...

    BalasPadam
  7. daus:
    ahha.
    kawan aku pon cakap.
    ahha.
    alamak.
    tu la dah kawal sikit sikit sekarang ni.
    ;)

    BalasPadam
  8. entry yg penuh dgn sifat perasan.
    ahah.
    hanis zalikha ea.
    ayat kami memang sesuai tu paling takleh blah,
    haha.
    cili xelok sgt.
    kurang2kn la.
    spa ada gastrik tau la.
    ;)

    BalasPadam
  9. kasih:
    ahha.
    lantak.
    ;P
    eh memang la tak elok.
    thanks.
    ;)

    BalasPadam
  10. hehe..
    hanis zalikha sgt cantik...
    euwwww!
    eh,mane lar tau padan ngn awak..
    ekeke..

    BalasPadam
  11. cik anis:
    ahha.
    tidak kot.
    gurau gurau je tadi.
    ;)

    BalasPadam
  12. yela
    kau hensem laa
    hahahha



    tp siyes aku suke cili atas tu wlopon aku tak suke pedas

    BalasPadam
  13. nice template dengan cili..suka makn pedas?wow,sophie xtaan mkn pedas

    BalasPadam
  14. Tanpa NamaApril 28, 2010

    adekah sy haprak sgt sbb x knl redmummy? huuhu
    hanis zalikha sy knl la

    BalasPadam
  15. hehehe hanis memang lawa :)

    BalasPadam
  16. yup

    blog hanis zalikha sgt2 impressive...

    1st time baca blog die last year bulan lima cmtu

    BalasPadam
  17. boleh sorg bgitaw saya,,

    siapa HANIS ZALIKHA?
    sy kerap jgk p blog dia. apa pasal die femes sgt? dah laa cantik. mak dia pon cantik. mak dia model kan>? tgk kat header tuh...

    n, hanis zalikha pon model jgk kah? ke blogger tegar>?

    siapakah red mummy? juga blogger tegar? atau artis mahupun model???

    tolong gtaw sy.. :(

    BalasPadam
  18. Merah, terang. Walaupun sama merah tapi isi2nya tak sama kan... :)

    BalasPadam
  19. nice blog...menjadikan RM sbgai idola xsalah...pape pn u memg sesuai ngan Hanis..

    try la tawan hati mak dia dulu baru la leh dapt anak..hahhaa...opsssss

    BalasPadam
  20. ery:
    ahha.
    mana de.
    huduh je ni.
    ;)

    BalasPadam
  21. tak semesty nya red tu tiru RM =)

    BalasPadam
  22. nabil:
    ahha.
    ur fren kan?
    hohO~
    ;P

    BalasPadam
  23. sophie:
    thanx dear.
    ;)
    ahha.
    bukan semua orang boleh makan pedas.
    ;)

    BalasPadam
  24. cik eykameow:
    terima kasih.
    ;P

    BalasPadam
  25. sweet-ans:
    erk.
    cuba google nama dia.
    ;)

    BalasPadam
  26. arnidi:
    betol betol betol.
    ;)

    BalasPadam
  27. qarl:
    ahha.
    ahha.
    ahha.
    tahniah.
    tiba tiba.
    ;)

    BalasPadam
  28. gmah:
    hehe.
    tak tahu nak cerita macam mana.
    try check their blogs.
    ;)

    BalasPadam
  29. toknabe:
    ya.
    betol.
    isi jaoh beza kot.
    ;)

    BalasPadam
  30. aida:
    ahha.
    eh eh takde la.
    gurau gurau je.
    ;)

    BalasPadam
  31. hUh..
    meraHnyer...

    haHaHa,,,
    niE nNti jD tumPuan leMbu jaNtan kaNg..

    :P guraU ja..

    BalasPadam
  32. ko jadilah red daddy bro...hak3

    BalasPadam
  33. cik toge:
    ahha.
    lembu jantan?
    apahal pulak lembu lembu jantan nak baca blog pulak ni.
    ahha.
    ;P

    BalasPadam
  34. bean:
    ahha.
    takde children lagi.
    how?
    ;)

    BalasPadam
  35. hahahah..ade org tuduh awk tiru redmummy k?? hhahahahah

    BalasPadam
  36. nabila:
    ahha.
    eh eh takde la.
    saja saja bangkitkan isu ni.
    ahha.
    ahha.
    ;P

    BalasPadam
  37. la...bagusla...x kisah la kaler aper bro...yg pntg ikhlas nak berblog....

    BalasPadam
  38. minat warna merah ea?? :)

    BalasPadam
  39. aku kurang minat warna merah sbb aku alergik...hehehe

    hanis dan redmummy mmg terbaek...heheh

    BalasPadam
  40. oh..
    ini tervaikkkkkkk !!
    hahahah.
    suka makan epal?
    kalu suka blog kau
    jadilah blog CIK EPAL
    hahaha.

    BalasPadam
  41. wah, terpikt dengan blog hanis zalikha dan dengan penulisnya sekali, ya.

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com