Isnin, 22 Februari 2010

Hantuk Kepala Kau & Aku!

Oh. Ada mesej. From you know who. Mr Esaimen. Duh. Aku kena selesaikan masalah ni dengan dia. Okay guys. Nak gi holiday with Mr Esaimen this whole week. I'll be in offline mode kejap. Rindu kat aku la kan kan kan? Haha. Ada three assignments nak kena submit. Plus, aku ada mid-term test tomorrow night. Analytical Chemistry. Seriously. Aku nak hantuk kepala kat kau jom? Haha. Tension. Sangat tension. Now baru la aku rasa depressed. Serabot luar dalam. Kelam kabot jiwa raga. Hopefully I'll survive this week. Hurm. Bila dok fikir balik, rasa menyesal pula cuti sakan Chinese New Year hari tu. Sumpah. Tak sentuh esaimen pon. Ya. Cukup la aku membebel. Aku nak gi study dulu. Banyak bab nak kena baca kau tahu. Okay. Wish me luck then. Tata.

8 ulasan:

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com