Ahad, 21 Februari 2010

Emo Pic Contest - Emosi Ke Tidak?


Haha. Comel ke? Meh sini aku muntah dulu. Erk. Dah takde kerja lain ke aku nak upload pic ni kan kan kan? Okay. Aku tak gila. Ni sebab aku join contest. The second contest. Yang aku join la. Ya. The previous entry adalah merupakan penampilan sulung aku dalam dunia contest ni. Haha. About this contest. I have to upload emo pic. Erk. Betul kan? Hurm. Pic ni emo ke? Lantaklah. Aku tengok macam ada sikit emo la kot. Huhu. Penat aku pi geledah almari mak aku. Almari ayah aku. Bawah tikar. Bawah tilam. Celah pinggan mangkuk. Celah periuk kuali. Ya. Aku rasa pic ni la yang paling emo. Yang aku ada dalam koleksi muka-muku aku la. Haha. Seriously. Aku tak tahu pun apa maksud emo yang sebenar. Boleh? Emo. Berkaitan dengan kelemomo ke? Okay. Aku saja mahu eja kelemomo bukan kelemumur. Oh bulan. Mungkin.

This is the poster. I guess. Haha. Click here kalau kau nak join juga. Jom? Hehe. It's for fun. Plus, it's free. Kan kan kan? Tetiba pula macam best je join contest ni. Sorry. Aku gayat kot dengan hal ehwal contest ni. By the way, tarikh luput contest ni 22th February 2010. Sempat lagi kot kalau kau nak join. Upload je your pic. Okay? Bye.

26 ulasan:

  1. wahhh...mcm best je contest ni...

    BalasPadam
  2. dear,

    emo kah tu?

    better tuk Contest Emo Tp Maintan Comel hahahahahahahah

    all d very best

    BalasPadam
  3. eqbalzack:
    ahha. join la.
    hihi.
    :D

    BalasPadam
  4. qarl:
    ahha. apakah?
    okay.
    ti aku lak buat contest tu.
    okay?

    BalasPadam
  5. emokah itu>> mcm in love jek? wahaha

    BalasPadam
  6. azizol:
    okay.
    memang tak emo kot.
    huuu~

    BalasPadam
  7. tgh cari stok pic emo2 dulu...kalau ada abg eq post...hehe

    BalasPadam
  8. eq:
    ahha.
    okay.
    good luck then.
    :D

    BalasPadam
  9. orait bro..
    suda amik ko pnye pic!
    hehehe..
    nice2~=)
    thanks 4 join~

    BalasPadam
  10. rajinnye ko join contest2 nie kn..
    aduh.!
    xde la pic emo2 nie...
    xtau mcmane nak emo kn dr...

    ~daniel adie~

    BalasPadam
  11. nabiel:
    ahha.
    thanx.
    bagi la aku menang ek?
    ahha.

    BalasPadam
  12. adie:
    tak rajin mana pun.
    ahha.

    BalasPadam
  13. kan... tukar2 pic plak

    nk chantek sket

    mulut buat ala2 sulking...

    ketip bibir

    mata biar berkaca sket

    hahahaha

    BalasPadam
  14. qarl:
    ahha. tukar sudah.
    tadi kata tak emo.
    so tukar la.
    ahha.
    oh.
    aku guna petua tu for next contest.
    boleh?

    BalasPadam
  15. wah2!
    chaiyok2!

    BalasPadam
  16. ur skin look flawless.. produk per pakai? nk try

    BalasPadam
  17. Penat aku pi geledah almari mak aku. Almari ayah aku. Bawah tikar. Bawah tilam. Celah pinggan mangkuk. Celah periuk kuali.(Haha, Funny...)

    BalasPadam
  18. kenapa rambut mcm tu?.. (-__-;;

    good luck!.. (^^,)

    BalasPadam
  19. alah... kalau muka emo pun still cute gak.. camner tu?!! hehehe

    BalasPadam
  20. shin:
    erk.
    camera trick kot.
    ahha~

    BalasPadam
  21. faiz:
    ahha.
    really?
    thanx.
    :D

    BalasPadam
  22. najmie:
    erk.
    rambut tuh.
    disengajakan.
    hehe.
    :D

    BalasPadam
  23. ko xkn mng ! hahaha ..
    slh contest ah kau ..
    hahaha ..

    BalasPadam
  24. hans:
    ahha.
    tak kata pun nak menang.
    join je kan.
    erk.

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com