Khamis, 25 November 2010

Study Sampai Semput

Halo !!! Budak Lelaki Sebelah Pintu ni hidup lagi ah. Cuma busy dengan stadi madi for final exam je. Sebab tu macam harem tak update entri sekarang ni. Sila tunggu sampai aku dah habis final exam okay ? Nanti aku update lapan ratus lapan puluh lapan entri satu hari. Haha. Larat nak baca ? T.T


Pagi tadi aku baru jawab paper Teaching Chemistry Methods. Ni kira paper pertama of the year ah. Haha. Nak kata susah, takde ah sangat. Nak kata senang, macam tak logik pulak. Standard ah. Ada soalan aku jawab laju laju, ada soalan aku jawab selow selow. Adeh. Nyesal pulak tak study bab Alternative Concept tadi. Tak pasal pasal aku dah rugi belas belas markah. Wuuu ... Jahat budak jahat ! Erk. =.=


Esok pulak aku ada paper Numerical Methods. Nak kena study a lot of methods ni - Newton Raphson, Euler, Improved Euler, Runge Kutta dan La Grange. Mudah mudahan, urusan aku dipermudahkan oleh Allah SWT. Amin. Okay. Aku nak stadi madi terus tanpa mandi ni. Bye !




potpetpotpet : Buat sementara waktu ni, aku tak sempat nak jalan jalan tengok blog korang.

69 ulasan:

  1. good luck esok :)
    exam aku tadi banyak goreng je. goreng kicap, goreng kunyit...

    BalasPadam
  2. gud luck. bila nk join jey ni. join kelab bekas guru pelatih. hihi

    BalasPadam
  3. @Jey Yusuff

    adeh.
    tak lama lagi.
    insyaAllah.
    XD

    BalasPadam
  4. xpela kalau mcm 2. upsi terus posting ker

    BalasPadam
  5. zami, t jangan maen susun buku3 cam gambar tu eh. hehe

    moga dipermudahkan nanti :)

    BalasPadam
  6. Good luck laki laki sebelah pintu! xD

    BalasPadam
  7. gud luck zami
    aku dah lame abes exam
    wakakaka
    seronok gile

    BalasPadam
  8. TAHNIAH!
    STUDY JGN X STUDY...then, blk melaka KITE KAROK SMPAI LEBAM!

    BalasPadam
  9. good luck untuk exam tau zami :D

    BalasPadam
  10. all the best utk ko nye test
    hehe
    =D

    BalasPadam
  11. Alah.. Tutup mata pun zami boleh jawab punye laa.. Heeee.. All the best.. Kasi jawab sampai terbakar itu kertas.. Hehe..

    BalasPadam
  12. eh hizami, goog luck ya!
    =)

    BalasPadam
  13. dni exam 12 hb ni... takoot!
    gudlak zami

    BalasPadam
  14. dah start cuti ni bro !!!!

    saja bikin lu jeles !

    kahkah ! xD

    BalasPadam
  15. laa tak abes lg eh exam?
    sy siap dah abes marking paper students dah ni..
    hik hik hik

    BalasPadam
  16. study smp muntah..yeah..bkn slalu..hahha...btw wat course eh?

    BalasPadam
  17. @asphaq

    thanks asphaq.
    budak lelaki jugak.
    XD

    BalasPadam
  18. @En iLham

    haha.
    sampai hati menimbulkan dengki di hati ye.
    T.T

    BalasPadam
  19. @AdiE

    jom !!!
    dah excited nak karok ni.
    XD

    BalasPadam
  20. @Nisa A.

    thanks.
    hehe.
    zami cuba yang terbaik.
    cehhh...

    BalasPadam
  21. @FarhanaDr

    haha.
    kalau terbakar macam mana nak bagi markah ?
    XD

    BalasPadam
  22. @ardinihumaira

    wah.
    lama lagi tu dni.
    sempat lagi study skrg.
    hehe.
    XD

    BalasPadam
  23. @Nur

    haha.
    takde ah sampai muntah.
    cehhh...
    course mathematics education.
    XD

    BalasPadam
  24. haha..
    good luck!
    buat sehabis bayekk punye!
    saya pun ada belajar subjek yang macam awak ambil ni...
    numerical methods=mathematical methods...
    lebih kurang kan?
    hopefully x perlu lah nengok subjek ni lagi di masa2 akan datang...
    chaiyok2!(:

    BalasPadam
  25. Good Luck :)

    Bila dah abes blaja ni, rasa mcm rindu n nak kembali ke masa stadi2 dulu...Tapi bila pikir patblas kali, xmau la, seksa kot taim nk menghapal-hapal dulu XD

    BalasPadam
  26. gud luck!! paper aku dh abeh dh... hohoh...

    BalasPadam
  27. the very best of luck

    InshaAllah

    BalasPadam
  28. lama tak jenguk.
    saya sudah lama cuti .
    goodluck :)

    BalasPadam
  29. SAYA SUKA BLOG AWAK LA.

    http://thebluestar-nurulhani1302.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

    BalasPadam
  30. Semoga dipermudahkan segala urusan.Amin. :D

    BalasPadam
  31. study leklok ye en, hizami,, heheh

    BalasPadam
  32. budak pandai gak awk nih!!gudluck teacher-to-be!!!

    BalasPadam
  33. bila nak habis exam ni?

    ery da dkt 3 minggu cuti.


    hihihihiihk =P

    BalasPadam
  34. Study lah rajin2 ye :]

    BalasPadam
  35. @Fatin Fadhillah Mat Ayob

    mungkin.
    hehe.
    tapi zami suka dengan numerical methods ni.
    ceh.
    alhamdulillah.
    XD

    BalasPadam
  36. @uReiHa LaT

    haha.
    tahu takpe.
    rasa macam nak study balik mungkin sbb teringat memori masa tu.
    dgn kwn2.
    XD
    kan ?

    BalasPadam
  37. @Ryoki

    really ?
    bagus ah.
    aku je yang ngah menghadap buku2 ni.
    XD

    BalasPadam
  38. @hologramisfera

    wah.
    ramai betul dah cuti.
    tak aci betol.
    =.=

    BalasPadam
  39. @Nurul Hani

    thanks a bunch.
    tak sangka.
    ouchhh !
    XD

    BalasPadam
  40. @Fariq

    baik.
    sedang cuba yang terbaik.
    XD

    BalasPadam
  41. @Ery Farieha

    last paper 3hb.
    then, ada taklimat 6hb.
    lepas tu dah boleh cuti.
    haha.
    XD

    BalasPadam
  42. x sempat jalan blog kitorang?
    lari je la. jogging ke. ekekek

    BalasPadam
  43. good luck bro ;)
    JOM BACE ENTRY BARU
    "1.i love u"

    "2.Pen Merah Pen Biru"

    BalasPadam
  44. good luck and all the best =)

    BalasPadam
  45. banyak nyer method,,but good luck..

    BalasPadam
  46. hahaha..
    ade gak org stdy smpai mcm nie..
    xpecah pale plak..
    btw gud luck..

    BalasPadam
  47. bro..selamat mengulang kaji ek..
    bru tahu dak2 upsi exam lambat drpd ipt2 len..hehehehe...
    jangan stadi terok2 sgt..nt saket kepale :P

    BalasPadam
  48. lame gila aku tak dgr nama2 glamor newton, euler dll... ahaha...

    tetiba rindu zaman skola aku dulu...
    and neway, gud luck !! :D

    ------------------
    my new latest entry,

    Abstrak Liar Sebuah Perjudian..
    http://aidyshahiezad.blogspot.com

    BalasPadam
  49. good luck jawab exam!
    kalau goreng jangan sampai hangit. :P

    BalasPadam
  50. goodluck yew..
    hehehe

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com