Khamis, 16 Ogos 2012

Photoshoot Hari Raya Aidilfitri Sebelum Waktu

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Allah, kita telah diberikan peluang untuk menjalani ibadah puasa pada tahun ni. Tahun depan? InshaAllah kalau panjang umur. Sedar tak sedar, bulan Ramadhan dah nak habis dah. Tapi rasa macam baru semalam start puasa. Kan kan? Okay. Lepas bulan Ramadhan bulan apa ye adik adik? Bulan Syawal! Yeay!!! Raya! Raya! Raya! *aku tanya aku jawab lepas tu excited sorang sorang*

Hujung minggu lepas, Amir Naufal ajak aku join photoshoot dorang, photoshoot raya sebelum waktu. Aku ni pantang nenek moyang aku kalau diajak photoshoot. Haha. Kali ni, photoshoot kat studio. Okay. Aku lupa studio tu kat mana. Sorry. Puasa puasa ni lemau sikit, ingatan pun jadi macam kejap ingat kejap tak.

Tanpa membuang masa, jom kita saksikan gambar gambar yang telah aku sedut daripada Amir Naufal, kemudian aku pilih, lepas tu aku edit, seterusnya aku upload dan akhirnya korang pun tengok kat blog aku ni. Tak perlu kot explain? Heh.


Mereka yang terlibat:
Hizami Li, Hamdi Razalli, Fiq Fikri, Amir Naufal, Faradiella, Eyffa Chong, Shila Isham & Siti.

So, macam mana dengan hasil photoshoot kali ni? Ada rasa macam nak datang raya rumah aku tak? *bunyi cengkerik* Okay. For those yang nak mendapatkan khidmat photography, tak kisah la majlis kahwin ke, majlis hari jadi ke, majlis graduasi ke, majlis bersalin ke, majlis mandi bunga ke, boleh la pergi like page Amir Naufal Photography ni. Apa apahal, tanya Amir Naufal kat page tu, jangan tanya kat kaunter pertanyaan yang berhampiran. Kbai.


potpetpotpet : Tahun ni kena bagi duit raya. :(

14 ulasan:

  1. uiyoo photoshoot jugakk :D ..
    org pasan kasut dia je..panjangggg nye muncung. hehehe semart! :)))

    BalasPadam
  2. Hebat laaa sume gambar ni...

    BalasPadam
  3. Amboiii semua kemain segak2 cantik2 ye!

    BalasPadam
  4. okay, semuanya kacak,cantik,lawa,comel.

    salam aidilfitri. :)

    BalasPadam
  5. @Mia Meymi
    fuhyooo-fuhyooo..excited korang =D

    BalasPadam
  6. Smartttttt! Selamat Hari Raya!

    BalasPadam
  7. wahh kemain lg..slmt hari raya weyh

    BalasPadam
  8. pergh perghhh..
    sakan posing.
    hahha..

    --->saja nak main angin sebab nak duit raya dari cikgu Zami. nanti sy hantar nom akaun eh. haha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com