Isnin, 19 Januari 2015

5 Soalan Wajib Tanya Sebelum Menduduki Peperiksaan

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Alhamdulillah. Semester kedua dah pun tutup buku minggu lepas. Semester seterusnya dah boleh mula daftar pada 18 Februari ni. Excited ke tidak? Hmmm… Selagi result semester kedua ni tak keluar, selagi tu aku tak senang duduk, makan, mandi, berak dan tidur. Tapi aku agak kecewa jugak la dengan performance aku semester ni. Tumpuan dan fokus a bit lari kot? Siapa yang bersalah dalam hal ni? Sah sah la diri sendiri! Haha! Takpe. Yang dah lepas, biar jadi pengajaran. Dan kita mendoakan yang terbaik pada masa akan datang. Okay?


Eh. Ni ada 5 soalan wajib tanya sebelum masuk dewan nak jawab final exam. Bukan setakat pelajar-pelajar aku je tanya kat aku tapi sekali dengan aku pun pergi tanya lecturer soalan-soalan ni. Annoying tak? Tapi kalau soalan-soalan ni korang tanya lepas final exam pun boleh jugak. Ikut suka korang la nak tanya bila pun. Kbai.

  • “Ada tips tak?”
  • “Apa soalan yang masuk?”
  • “Tajuk apa yang masuk?”
  • “Susah ke senang?”
  • “Soalan macam ni masuk tak?”

potpetpotpet : Siapa tak habis final exam lagi ni?

8 ulasan:

  1. Selamat berjaya menghadapi exam. Nice blog.

    BalasPadam
  2. Lama dah xberblog ni..btw semoga berajaya zami!

    BalasPadam
  3. Gambar tu serious terbaik & artistik! Fuh

    BalasPadam
  4. haha..ragam exam biasalah..one more question.."kau dah study ke belum..?"
    padahal dia yang banyak study..

    BalasPadam
  5. soalan yang tiada jawapan..jawapannya jawab sendiri

    BalasPadam
  6. ada lagi satu.. ada soalan spot tak?..err ahaha

    BalasPadam
  7. Satu lagi ada soalan bocor x... confirm semua krik krik krik

    BalasPadam
  8. Satu lagi ada soalan bocor x... confirm semua krik krik krik

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com