Jumaat, 31 Disember 2010

Entri Terakhir Bagi Tahun Ini. Jumpa Lagi Tahun Depan!!!



Adeh. Sebagai entri terakhir tahun ni, aku nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada pembaca pembaca blog Budak Lelaki Sebelah Pintu sekalian. Aku mengaku blog ni agak lemah daripada segi pengisian dia, tapi aku tulis blog pasal hidup aku. Aku tulis apa yang berlaku, aku tulis apa yang aku minat dan aku tulis apa yang aku teruja nak beritahu korang. Kalau aku nak tulis pasal rumus dan formula, baik aku gi salin nota daripada buku buku rujukan lepas tu taip kat blog. Korang nak baca macam tu? Baik gi library je ah. Lagi banyak ilmu korang boleh dapat. Duh. =.=


Tiba tiba je emo apahal? Haha. Sorry sorry. Aku suka berlakon emo ni. Adeh. Kejap je masa berlalu. Aku rasa macam baru semalam aku beli beskot oreo. Erk. Okay. Fine. Takde kaitan. Sedar tak sedar, blog ni dah mencecah usia SATU TAHUN LAPAN BULAN. Diulangi, SATU TAHUN LAPAN BULAN!!! Comel tak aku siap tekan caps lock? Dah dah. Aku tak larat nak puji diri sendiri lagi. Adeh. Siapa kata tak penat puji diri sendiri ni? =.=


Tu je aku nak taip. Sekian untuk tahun 2010 ni. Jumpa lagi tahun depan boleh? Kejap je lagi. Eh. Aku tak seleberet tahun baru kat mana mana. Ada kat rumah ni, siap makan ayam panggang, makan pizza. Lagi best kot. Sebelum aku menekan butang publish tu, aku nak mengucapkan selamat tahun baru kat korang dengan ucapan, jangan guna plastik kalau gi beli barang!!! Aku siriyes ni. =.=



potpetpotpet : Parapapapa ... I'm loving it!!!

37 ulasan:

  1. Hepi New Year incik! ^__*

    BalasPadam
  2. selamat tahun baru budak lelaki . :D

    BalasPadam
  3. selamat tahun baru zami,. moga 2011 lagi gempak! =)

    BalasPadam
  4. @IeQa aWr

    thanks.
    selamat tahun baru jugak!
    ;)

    BalasPadam
  5. @Nur Azila Ismail

    yep.
    selamat tahun baru jugak.
    hehe.
    :)

    BalasPadam
  6. @AfiQ

    hehe.
    thanks.
    harap2 la kan.
    XD

    BalasPadam
  7. meh datang umah...kita makan popcorn depan tibi jadilah....umah sebelh pintu jek....lalalala

    BalasPadam
  8. nasib caps lock je,, kalau siap bold masak la mata nak memandangnye,, heheh

    2 in 1 : Mona Menahan Sedap || Berani Mati

    BalasPadam
  9. apy new year rambut tinggi!! : )

    BalasPadam
  10. silamat tahun balu

    boleh?

    BalasPadam
  11. happy new year too zami ;))

    eyh. da setaon lebey. tahniah ;)). 2bulan lagi dua tahun. hehe


    p/s: this could be my last comment here. we'll be back soon :))
    sorry and thanks for everything ;)

    BalasPadam
  12. happy new year boy next door !~
    :))

    BalasPadam
  13. hizami, hepi new year yaw!! ;)

    p/s: parapappapa tu parapapapa Hawaii Five-O ke?? haha

    BalasPadam
  14. happy nu yer too!
    anda kelakar.anda ok.
    ahaha.

    btw kte mkn piza npe
    Parapapapa ... I'm loving it!!!
    lak?

    BalasPadam
  15. happy new year =D

    Smoga tahun 2011 lbih baik dari 2010

    BalasPadam
  16. Baik zami.. Pasni gi pasar tak guna plastik dah.. Heehee.. :p

    Memang tak gune pom.. :)

    Selamat tahun baru zami..

    BalasPadam
  17. baiklah cikgu..jangan lupa hari sabtu hari tanpa plastik. ok cikgu? hehehe

    BalasPadam
  18. Hello! datang meninggalkan jejak.

    Happy New Year!!! :)

    BalasPadam
  19. okies!! pasni gi shopping bawak raga hokeyh..macma cite2 p.ramlee tu..ahahah ;p mesti cute! ;>

    BalasPadam
  20. hepi new year, and all the best for your future under takings...
    semoga jadi cikgu yg baik.. =) hihi

    BalasPadam
  21. SELAMAT TINGGAL 2010

    SELAMAT DATANG 2011

    SEMOGA LEBIH

    F
    U
    U
    U
    U
    Y
    O
    O
    O

    =_=

    BalasPadam
  22. slamt taun baru zami smoga taun 2011 akan lebih bermakna dalam idup zami.

    BalasPadam
  23. hepi new year abg zami.. mood baik tahun baru ok.. waaaa...

    BalasPadam
  24. Hape jadah pulak boleh ada pasal plastik kat bawah tu. Okay, abaikan. Apa pun, happy new year! :)

    BalasPadam
  25. hahaha.. hapy new year juga..
    =p

    BalasPadam
  26. happy new year to you bro :)

    BalasPadam
  27. selamat tahun baru.. semoga tagun ni lebih best buat budak sebelah pintu ok..

    BalasPadam
  28. fuhh!!!




    nasib tak genap 2 tahun..




    kalau tak..





    memang gua hack blog ni bia baru dicipta 1hari.hehehe





    pe2 pun..
    hepy new year:)








    http://thyyunxthiya.blogspot.com/

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com