Khamis, 27 April 2017

Lirik Lagu Elly Mazlein - Jeritan Hati

Salam.

Semalam Elly Mazlein telah melancarkan single terbaharunya yang berjudul Jeritan Hati ciptaan komposer Manusia Putih dan lirik oleh Natasha. Katanya lirik lagu tersebut ada kaitan dengan kisah hidup Elly Mazlein. Korang dah dengar belum? Aku dah dengar lagu baharu Elly Mazlein tu. Pada pendapat aku, lagu-lagu lama dia ada banyak yang lebih sedap daripada lagu baharu dia ni. Dan aku rasa lagu ni akan jadi macam lagu Sabarlah Hati. Lagu tu tak popular dan sangat jarang diputarkan di corong-corong radio tapi cukup la untuk mengubat rindu peminat-peminat Elly Mazlein pada masa itu. Aku suka je lagu Sabarlah Hati tu. Dan aku rasa Jeritan Hati ni pun gunakan formula yang sama seperti Sabarlah Hati. Lagu balada pop yang bermula dengan bisikan, berakhir dengan jeritan. Klise kan? Haha! Tapi kenapa guna formula yang sama kalau formula tu dah tak berjaya pada awalnya? Hmmm... Takpe la. Mana tahu rezeki lagu Jeritan Hati ni kan? Jadi semoga berjaya diucapkan kepada Elly Mazlein dengan single Jeritan Hati ini.


Lirik Lagu Elly Mazlein - Jeritan Hati

Aku hanyalah manusia yang tak sempurna
Hanya memiliki cinta tuk ku persembahkan padamu

Sekuat hati ku cuba memahamimu
Tapi tak bisa ku membendung air mata pilu ini

Mungkin takdir tak berpihak kepada kita
Dan memang sampai di sini
Kisah kita harus berakhir

Biar aku saja
Pergi meninggalkan cinta
Yang terikat janji setia
Dan berharap kau bahagia dengannya

Maaf ku tak bisa
Berbagi hati dan rinduku
Biar ku jadikan cintamu
Serpihan kisah hidupku

Biar aku saja
Biarkan cinta
Tinggalkan cinta
Lepas semua
Usah kau kembali
Aku tak bisa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com