Isnin, 19 Jun 2017

Remaja Perempuan Mati Dibunuh Selepas Meninggalkan Masjid

Salam.


Polis menemukan mayat seorang remaja perempuan berusia 17 tahun yang dikatakan diserang dan hilang semalaman selepas meninggalkan masjid. Menurut wakil polis dan masjid, sekumpulan empat atau lima orang remaja sedang berjalan keluar selepas sarapan di IHOP pada awal pagi hari Ahad. Tiba-tiba seorang lelaki menaiki motosikal datang menyerang mereka. Semua remaja tersebut berjaya lari masuk ke dalam masjid kecuali seorang remaja perempuan. 



Mayat mangsa telah ditemui di sebuah tasik di Sterling. Seorang pegawai telah mengenal pasti sebuah kereta yang dipandu dalam keadaan mencurigakan di kawasan berdekatan. Akhirnya seorang lelaki berusia 22 tahun telah ditangkap dan menjadi suspek utama dalam kejadian ini. Polis masih menyiasat sama ada kejadian ini adalah disebabkan kebencian. WRC-TV pula melaporkan kayu pemukul baseball telah ditemukan berdekatan kawasan mayat dijumpai. 


Shoyeb Hassan merangkap pengerusi bersama pertubuhan muslim kawasan Dulles menyatakan bahawa masjid di situ aktif sehingga tengah malam dan ada masanya sampai ke awal pagi terutamanya pada 10 hari terakhir bulan Ramadan. Jadi kebanyakan daripada mereka akan singgah di McDonald's ataupun IHOP yang beroperasi 24 jam untuk makan sebelum mula berpuasa selepas terbitnya matahari. 

Sumber: DI SINI

1 ulasan:

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com