Isnin, 22 Jun 2009

Selamat Hari Ayah - Bersama Keluarga

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan salam sejahtere. Yang dihormati, my beloved followers. Yang dikasihi, para pembace blog aku dan tak reti-reti nak follow aku. Ye, trimas semuenye! Huahua. Ok. Oh, before I forgot, Happy Father's Day! To my Ayah, I love you so much. Ayah la yang the best, the bomb, the da Vinci code [huh?]! Ayah la superhero dalam hidup aku. Ayah, you are the man! Ayah, you are great, better than Batman, Spiderman, Superman, Cicakman dan seumpamenye [adekah termasuk Rahman, Leman, Seman dan lain-lain man?]

Perjalanan dimulakan dengan hujan yang lebat giler.

Today. Aku keluar dengan family. Pakej keluarge katenye. Aku keluar bersame Ayah, Ibu, Bob, Nana, Ika, Una and also, my cousin, Kak Zura. Apekah tujuan kami membuang mase, wang dan tenage kali ni? Tujuan terutamenye, kami bersame-same buy things for the next sem. Awal kan? Well, Nana da tamat pengajian die kat marix. Then, die dapat tawaran 'Kejuruteraan Kimia' kat UITM Shah Alam. That's the main reason why we must go shopping today. Nana daftar next week. Da dekat da. Hahaha.

Suka-suki hati aku.

Empat bersaudare. Huahua.

Sebelum.

Selepas.
Maaf ye di atas kehodohan gelas tersebut.

Aiyoh. Suda kenyang.

Pantai yang suam-suam kuku.

Ini tandas. Bukan taman rekreasi ye.
Kami tak jamin kalau anda jumpe binatang
seperti biawak, ular, belalang mahupun
mentadak mentadu di dalamnya.

Si Nak Beli Eskrim:Pakcik, awat laju sangat? Kami nak eskrim gak.
Pakcik Eskrim:Ada aku kisah? Cak Cak Cak Cak Cak Cak Cak [sampai Maghrib]

Siape teringin sangat nak gi bintang?
Sila datang ke sini. Penuhi impian anda ye.
Di sini impian anda boleh menjadi kenyataan.

Nana dan Kak Zura.

4 ulasan:

  1. wah, bestnye jalan2 ngan family. Haha, aku pulak dah lama tak balik umah. Tetiba rindu pulak ngan mak ayah semua. Huahua,

    BalasPadam
  2. haha.

    ye betol.

    kdg2 awkward kan?

    da besar2, still kua ngan family.

    BalasPadam
  3. hmm...
    cm best jerr...

    BalasPadam
  4. bukan cm lg, tp memang bez~

    hehehe.

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com