Rabu, 19 Ogos 2009

Sambut Hari Jadi Din Di KFC Tanjong Malim, Perak

Yup. Ello guys! Aku tak sempat nak update blog aku neh. Gilak! Banyak kerja wokeyh... Ada assignments, ada lab reports, ada quizzes, ada mid-term tests... Nak dipendekkan, macam-macam ada wokeyh! Fuhhh... Memang tercabar la kepala hotak aku neh. Waktu tidur pon da dikurangkan. But, waktu FACEBOOK pulak ditambahkan. Boleh? Hahaha. Ok. Aku upload gambar-gambar aku dan some of my friends here in UPSI. Belated besday to hencek DIN which on 8th August. Anyway, his date of birth is the cutest figure wokeyh! Kenapakah? Yup. He was born on 8.8.88 or 8th August 1988. Wah, menarik bukan? Ok la. Aku da takde masa neh. Nak sambung wat segala kerja yang tergendala. So, you guys check these pictures wokeyh~






















p/s: tired...~

11 ulasan:

  1. uwaaaa.. sedondon baju.. ada apa2 kah?.. huhuhu..

    BalasPadam
  2. zamie..byknye gmbr kmu upload kan...

    BalasPadam
  3. haha, kelakar banyak betul gambar ko tengah talipon orang masa amek gambar kan? LOL

    BalasPadam
  4. assalamualaikum CIkgu!!!

    BalasPadam
  5. najmie: ade ape dgn cinta! huahua~

    jh0u: byk kah? huhu~

    eipul: saje jek belak0n tep0n tuh. =9

    fairus: bel0m cikgu lagik. sab0~ =9

    BalasPadam
  6. rasanye yg sy upload dlm blog sy tu lg byk...
    hahah...

    BalasPadam
  7. haha.
    ta0 xpe.
    byk2...
    saje nak lawan saya kn???

    BalasPadam
  8. dh baca ke?? xde pape comment ke??
    bkn la.. sbb tadi masa sy update blog 2..
    tba2 internet ok je..so upload la byk ckit gmbar... hehe..

    BalasPadam
  9. owwhh
    tetiba teringin nk mkn kfc gk...

    BalasPadam
  10. wahh nmpak sonok je hangout.nk join gak ahahhaha

    BalasPadam
  11. fir: haha. g r mkn. xnk ajak gue skali ke? =)

    rizz: haha. j0m2... ???

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com