Sabtu, 9 Januari 2010

Tukar Layout Blog - Permulaan Baru


Ahha. Finally. Aku dah p0n tukar lay0ut bl0g aku neh. Ahha. Merah w0keyh. Saket la mata k0rang pasneh. Nape merah? Pastuh, nape lak ade hati d0k bersepah kat page neh? Adekah aku dilamun cinta? Banyak pulak aku berm0n0l0g kan??? Well, actually aku dah b0san k0t dengan lay0ut yang lame tuh. Sape la yang tak b0san kalau hari-hari ngadap benda yang same jek. S0, tanpe membuang mase, aku p0n click 0n m0zilla firef0x. And aku p0n g0ogle la mane-mane bl0gger template yang bez. Hehe. And I f0und this template. Sangat merah. Erk.

Hurm. By the way, ade banyak t0l perkara yang terjadik sejak kebelakangan neh. S0, nak k0ngsi gak r sume cite tuh. At first, heb0h pasal guru lepasan ijazah kat UPSI neh yang tak dapat penempatan kat mana-mana sek0lah kecuali jika terdapat kek0s0ngan sajek c0z bilangan guru neh dah melebihi apa yang sepat0tnye...katenye... Aiy0h. Bet0i kah pakcik dan makcik w0i? Matilah kalau tak dapat penempatan tuh w0keyh. Ijazah aku neh dah r ade title pendidikan kat depan tuh, maka, aku takley la nak apply j0b lain. Adusss... Agak terumbang-ambing dalam kebimbangan la neh. Huhu. But, aku bernasib baik gak r c0z aku dapat biasiswa KPM. S0, agak terk0mfem la dapat penempatan kat mane-mane sek0lah. Haha. Sape la sur0h d0rang bagi duit kat aku kan? Tak pasal-pasal aku wat selambe jek kat cite neh. Hehe. But, alhamdulillah. Aku tak perlu la nak susah-susah fikir cite neh lagik. Hehe.

Then, timbul pulak isu penggunaan nama Allah bagi penganut ajaran Kristian kat Malaysia. Hangat bet0l kan? Sampaikan ade sesi f0rum nak membincangkan hal neh kat sini. Hurm. I d0n't kn0w what t0 say.  Bukan tak ambil tahu 0r wat b0d0h dan sengal, but, isu ini adalah sangat sensitif dan menyentap sanubari. Kalau salah cakap, mati la kene hentam. We pray f0r the best k? Next lak, cite pasal Mesir menyekat kemasukan bantuan ke Gaza. I was like, hey!!! Aiy0h. Ape la nak jadik dengan dunia neh. This w0rld is getting cruel. Guys, where is humanity? Sangat sedey. Dah r. Malaz nak p0t pet p0t pet lagik. Hurm.

p/s: Kalau takde aral melintang 0r sape-sape yang tid0 terbungkang sambil mengangkang, aku dan kekawan yang lain nak gi teng0k AJL. Bez kah?

29 ulasan:

  1. zamie, layout nie nt bad!!! merah tul!!!
    buat sy teringat raya cina dh semakin hampir nie.. hehe...

    BalasPadam
  2. huhu

    u g AJL gk? hu hu hu

    nseb bek under KPM tjamin keje cm i he he he

    new layout - r u in love????

    BalasPadam
  3. jh0u: ahha. kan??? chinese new year is c0ming!!! ahaha. ;D

    BalasPadam
  4. karl: maybe gi la. hehe. u gi ke??? hehe. yep. nsb bek dpt tajaan KPM. selamat... erk. in luv??? xd r. saje jek nk pilih lay0ut neh. hehe. nmpk cute. l0l~ ;d

    BalasPadam
  5. zamie, yala 2... alasan je... rasanye yg karl ckp 2 lbh tepat la... mesti in luv la 2... hehe..=)

    BalasPadam
  6. jh0u: ahha. n0 la. aiy0h. this lay0ut has n0thing t0 d0 with i'm getting in l0ve 0r n0t. ahha. ;d

    BalasPadam
  7. zamie, sy x caya la.. haha... sbb kmu byk rahsia nie...=P

    BalasPadam
  8. jh0u: ahha. mane de byk rahsia. 0nly a few jek. sket jek... hehe. ;d

    BalasPadam
  9. sket je?? means ada termasuk yg kmu in luv 2 la... haha...

    BalasPadam
  10. fuyoo... merah sggh;)
    bab pnempatan tuh ade rezeki, ade latu.. toksah riso;)

    BalasPadam
  11. zuewairy: hehe. yep. chinese new year da dkt neh. ahha. yep. psl penempatan tuh, d0akn la k? ;D

    BalasPadam
  12. zamie, xpe la.. buat sementara nie sy caya pe yg kmu kata je la.. =D

    BalasPadam
  13. u changed it.. smlm i came here, it's red.. now dah blue.. haha.. whatever it is, good luck ok?.. n thanks for being there for me when I was down aritu.. u're the best!.. (^^,)

    BalasPadam
  14. najmie, well, da 2kar merah semula!!!
    ahaha~
    well, since ejay kate template sblm neh agak girly, i had t0 change it.
    finally.
    but the theme is still red.
    ahha~

    BalasPadam
  15. jh0u, da byk sgt mase.
    s0 ape lg.
    huhu~

    BalasPadam
  16. ye la.. tukar je la.. lgpun x pyh byr kan??? hehe...

    BalasPadam
  17. ya. ahha. but, nak cari tuh, payah gile. huhu~

    BalasPadam
  18. simple yet nice.... red is so cool with the snow... extravaganza.....

    ~ hahaha kan hizami :)

    BalasPadam
  19. y0e, kan?
    ahha~
    thnx btw.
    :D

    BalasPadam
  20. pyh??? tapi skrg masih sgt free kan?? so cri je la.. kalo xde banda nk wat pun boring gak... at least got sumthg 2 do...

    BalasPadam
  21. wooo
    red is ur fave ea..
    good luck dude
    insyaallah u may have a job in da fture n also tittle 'cikgu'
    (^_^)

    BalasPadam
  22. haaa... motiff ade cili kt layout..
    kau nk cili mulut sape wehh..
    aha

    BalasPadam
  23. heiii mcm kenal la mamat ni...

    BalasPadam
  24. mcm kenal je mamat ni kn haha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com