Jumaat, 11 November 2011

Pemenang Utama Tiket Ke AIM 18 - Peluang Di Karpet Gemilang

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Alhamdulillah. Syukur atas nikmat yang diberikan sebab rezeki yang datang kat aku memang aku tak jangka langsung. Aku menang peraduan Tiket VIP AIM 18! Memang aku tak jangka langsung! Aku join peraduan tu pon sebab Wan Fuuyoo suruh aku hantar penyertaan. Pejam celik pejam celik, aku menang. Eh?

Boleh rujuk keputusan kat SINI.


So, esok aku gerak dari Melaka ke KL dengan Adie. Dan mungkin aku akan lepak kat Mid Valley dulu sebab aku nak jumpa ada sorang blogger perempuan ni. Siapa dia? Nanti aku update kalau aku dapat jumpa dia. Okay? Anyway, ada sesiapa pergi AIM 18 ke? Tunggu aku kat Karpet Gemilang AIM 18 tu ye? Kot kot kau ternampak aku ke, tegur tegur la ye. Tapi kalau dah lupa rupa aku macam mana, boleh rujuk gambar kat bawah ni. Haha.




potpetpotpet : Petang tadi aku baru beli pakaian untuk esok.

42 ulasan:

  1. jmpe sape?cm tau aje.

    esok ensem2 k? :)

    BalasPadam
  2. jeles wooo ^_^
    pakai semat2 eh. hikhikhik

    BalasPadam
  3. weee
    nak jumpe siapalah tu yeee

    BalasPadam
  4. untunglaaaa . jelesss nyeee . btw congratuation mokss .

    #jeless ><

    BalasPadam
  5. jumpa sapa ka mid valley??

    BalasPadam
  6. Wow. Cool lah bro. Bawak balik janjan nahh.

    BalasPadam
  7. Wow. Cool lah bro. Nanti bawak balik janjan nahh. ;D

    BalasPadam
  8. wahhh.. tahniah!
    tp comel la nama zami. :)

    BalasPadam
  9. jelezzz nyer syy. . nk pegi jugak!! uwaaaaa

    BalasPadam
  10. tahniah!
    nati i tegur u k. i jln ngan remy ishak :p

    BalasPadam
  11. woo... untungla ade janggut. *ade kaitan ke? lupekan!*

    wah!! taniah!! mesti best.. >_<

    BalasPadam
  12. best2

    moga berjln penuh bergaya esok ye

    =_=

    BalasPadam
  13. Congrats zami, rezeki tuu :) baru je lpas balik dr mid ni, haha siapelaa blogger gurl tu ea *wink*

    BalasPadam
  14. you'll be an artist awhile for this special day. hehe. do have fun and snap many more photos!! congrats to you :)

    BalasPadam
  15. wowowowowowwo! masuk tv ni kan. nak tengok esok dari awal!!!! :D

    heheheheheh!~~

    BalasPadam
  16. bestla dapat pegi..bergambar sakan la ye..retiss tu..btw,sok ke penang..tak dapatlah ke midvalley[takde sape ajak pun :p]

    BalasPadam
  17. Untunglaa semakin glamour retis kita!

    BalasPadam
  18. Huhuhu...jumpe esok Zami...

    Erk..nak jumpe gak blogger perempuan tu...

    BalasPadam
  19. wah..untungnya dptlah jumpa ramai artis nanti..=)

    BalasPadam
  20. menatap depan tv tanpa berganjak lah lepas ni . :O haha

    BalasPadam
  21. @Azhafizah[フィザ]

    wowowowowo..dating ngan sape kat id tu..haha..

    krim salam semua retis

    BalasPadam
  22. tetibe rase nak p mid je esok.. hehehe..

    BalasPadam
  23. amboi..bestnye zamie...jelez kite ! >,<

    tahniah ek..bergambar sakan lahh tu esok..hoyeahh...

    =)

    BalasPadam
  24. waa2~~ besnya..
    jgn lupa amik gmbr bnyk2.
    hehe

    BalasPadam
  25. erkk jelesnyeeeeeeeeeee

    BalasPadam
  26. untunglah ad blogger nak jumpe.. hoho..

    have fun disana..

    BalasPadam
  27. hahaa...nanti org bawak banner kot2 zami tak perasan. ye laaa. dah glemer habes nanti kan. hahaha

    BalasPadam
  28. nak jumpa Lailatul Hana kan?
    ye lah , dah menang sama sama , tak kan pergi nanti nak buat2 tak kenal pulak kan ?
    btw jgn lupa post entri lepas AIM nanti ok .:)

    BalasPadam
  29. walamakkkk jelesnye wey...

    BalasPadam
  30. jmpe nisa kay? hmm.. patutla beria sgt sgt gi mid. :D

    BalasPadam
  31. kem salam sesapa yang cun kat sana...

    BalasPadam
  32. wah... trsangad la jelez dgn anda..
    xpe2.. yg pnting amix pic byk2 den post kt blog k ! :)

    BalasPadam
  33. welcome to the club..
    glamour kau.

    BalasPadam
  34. wah bestnya dpt pegi AIM! Tahun depan bwk la sy plak..hihi

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com