Sabtu, 20 Februari 2010

Percy Jackson Atau The Wolfman?


VS


And the winner goes to Percy Jackson. Tahniah kepada anda ye. Sila bagi ucapan. Boleh?

Hai. Wah. I'm speechless. Erk. I can't believe that I just win this! Oh. Terima kasih kepada korang yang selama ni menyokong perjalanan karier aku. Ada ke? Fuhhh... Aku masih terkejut. Eh. Kau kenal aku tak? Nama aku Logan Lerman. Oh. Tak ada kaitan langsung dengan Leman kat kampung kau okay? Dalam cerita Percy Jackson and The Lightning Thief ni, aku la hero dia. Kau tahu tak betapa hebatnya aku? Aku ni konon demi-god la. Papa aku Poseidon. Dia ni the sea god. Dia yang jaga air kat dunia ni. So, siapa yang tak dapat bekalan air tu, boleh la jumpa dia. Tak kisah la ada masalah air kotor ke, air kejap ada kejap tak ada, bil air tertunggak ke, kau boleh jumpa papa aku. Kalau bilik air tersumbat, kau boleh guna pump. Tak perlu kot nak panggil papa aku tu. Lagi satu, papa aku tak layan masalah berkaitan air mata dan juga Ayer Keroh. Kepala lutut kau. Haha. Eh, dalam cerita ni, aku kena tuduh mencuri kilat okay. Suka hati kau je kata aku yang curi. Meh sini aku lemaskan kau nak? No no no.

Arghhh!!! Oh. Mentang-mentanglah muka aku ni buruk, kau bagi budak ni menang. Hey. Isk. Kau tak nampak ke muka aku ada iras-iras Brad Pitt? Merujuk kepada pics sebelum ni. Bukan merujuk kepada muka aku yang nga jadi wolf ni. Kan kan kan? Jealous la tu. Tak apa, ada ubi ada batas, ada lori ada bas, ada kari ada babas...senang cakap macam-macam ada. Jawab la pantun aku ni.

p/s: Isk. Merepek adalah hobi aku. Abaikan. Ya. Percy Jackson is better than The Wolfman.

11 ulasan:

  1. zamie, pe yg kmu merepek 2??
    tapi crite Percy Jackson and The Lightning Thief best... hehe~~

    BalasPadam
  2. pompuan kacak xde?

    jom join contest
    ;)

    BalasPadam
  3. hahaha... Percy tuh xtgk lagi~
    wolfman da lar~

    BalasPadam
  4. Tapi ku suke laa muka wolfman tu.. Heehee.. Tua tapi nampak macho.. Ngeee.. ;p

    BalasPadam
  5. farhana:
    erk.
    ya. dia mature.
    ;D

    BalasPadam
  6. lom tgk lagikk dua2 film tue..
    bestt ekk..
    nak tgu Alice in wonderland..xsabarr..haha

    BalasPadam
  7. chriz:
    tgk la.
    best.
    oh.
    nk tgk gak cite Alice tu.
    hehe.

    BalasPadam
  8. Percy Jackson handsome!

    er, kalau dia nak panah aku dengan petir aku rela. hahaha~

    eh jap.

    aku ni dengan Edward Cullen nak kena gigit kat tengkuk, yang ni pun aku nak gak~ hahaha~

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com