Khamis, 18 Februari 2010

Selamat Tinggal Cuti, Selamat Datang Semester!

Uhuk. Batuk kejap. Aku officially nak tamatkan cuti Chinese New Year ni secepat yang mungkin. So, aku akan balik semula ke Tanjung Malim pada esok hari. Hari Jumaat. Pagi atau petang? Aku tak sempat nak buat keputusan lagi. Boleh? Kau nak buatkan keputusan untuk aku? Erk. Aku dah tak larat nak berfoya-foya lagi. Aku dah tak larat nak mengabaikan tanggungjawab aku terhadap assignments yang bapak gila banyak kau tahu dan entah bila aku pun tak tahu nak siap. Aku dah tak larat nak berpura-pura konon aku tak ada benda nak buat time cuti ni. Kepala lutut kau. Haha. Oleh itu, aku kena gak balik awal sikit. At least, aku dah berjaya memeriahkan cuti aku kali ni dengan keluarga, saudara-mara dan kekawan sekalian. Best! Siapa yang tak cuti tu, kasihan kau. Meh sini aku gelakkan. Satu kali hua. Dua kali hua. Tiga kali hua. Hua hua hua. Erk. Pernah dengar tak lagu ni? Abaikan.

p/s: Sorry kekawan. Aku tak dapat join korang gi majlis persandingan Ball. Aku nak kena balik la. Ada banyak gila assignments tertunggak. Hope you guys understand la okay? Ohoi.

15 ulasan:

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com