Khamis, 28 April 2011

Hizami Rahim & Peminat Fanatik

Aku search Hizami Rahim kat facebook. Nak tahu aku jumpa siapa? Aku jumpa Hizami Rahim!!! Haha. Sengal gile kau. Dah kau search Hizami Rahim, mesti ah keluar Hizami Rahim. Takkan keluar Shahir AF8 kot? Pfffttt... Anyway, apa yang best, aku tak sangka aku boleh jumpa ramai manusia yang menggunakan nama Hizami Rahim. Wow! Siapa sangka, nama Hizami Rahim ni boleh dikatakan agak trendy pada masa kini. Pfffttt lagi... Aku tak kisah sangat pasal nama tu sebab aku tahu bukan aku sorang nama Hizami Rahim kat dunia ni. Haha. Tapi, aku teruja gile bila aku tengok terdapat beberapa Hizami Rahim yang menggunakan gambar sama macam aku pernah upload suatu masa dulu. Jom sama sama pfffttt... =.=


Apa apa pon, aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada mereka mereka yang berkenaan kerana menjadikan aku sebagai idola dorang. Tak sangka aku ada peminat peminat fanatik macam dorang ni semua. Tengok ah, dorang sanggup tak nak guna nama dorang, sebaliknya, dorang guna nama Hizami Rahim dan seterusnya menjadikan gambar aku sebagai profile picture dorang. Wow! I couldn't ask for more. I'm speechless. Bukan senang nak jadi femes macam aku ni kau tahu. Kau ada ke orang nak guna nama kau serta gambar gambar kau sekali? Takde kan? Haaa... Sebab tu aku sayang dorang ni. Terima kasih bebeh! Please support me forever and for always! Boleh? :')





potpetpotpet : Sila baca dengan mata hati kalau kau nak mendalami apa yang aku cuba sampaikan. =.=

58 ulasan:

  1. seorang Hizami Rahim.... :)

    BalasPadam
  2. hahaaha *tu je yg mmpu komen

    BalasPadam
  3. mak oii...banyak gila klon...

    BalasPadam
  4. wow banyaknyee hizami rahim..hehe.. chill cikgu zami.. bese la dah kategori artis ramai yang nak jadi hizami rahim..hehe..nak tukar nama gak la.. hizami ayie.. mesti ramai nak add..hehe..

    BalasPadam
  5. fuyooooo !
    ramai bebeno klon.

    BalasPadam
  6. Ah ha... best sgt bl org amek gmbr n buat profile sndiri, ( smbil tgn ke dada, mala ke atas)*prof. sentaphatimaknak...haha Pnah gak jd mcm ni. HAnj sgt. hua3~

    BalasPadam
  7. hebat!!! cuba taip ryu hazmie?? nang hador!!!

    BalasPadam
  8. banyak giler fakers. ades.

    BalasPadam
  9. fuhyoooooooooooooo
    ramainye klon!




    macam artis ekekekeke

    BalasPadam
  10. selalu org yg buat fake nihh sbb na jatuhkan org . haish ~ ntah apa apa jea .

    BalasPadam
  11. WALAUPUN BERIBU KLON HIZAMI RAHIM

    TAPI TIADA TANDINGAN UTK HIZAMI RAHIM INI SEORG..

    CEEWAH!

    haha!

    ^_^

    BalasPadam
  12. kacak dirik namannya!!

    BalasPadam
  13. mereka tue klon je.

    chill saje okay :)

    BalasPadam
  14. syabas..mengalahkan artis plak hizami rahim nie..haha..

    BalasPadam
  15. wooo.. sentap mak nak..
    rmai gler klon.. ^^,

    BalasPadam
  16. untung lah ada 'fans' yang macam tuh.. =P

    BalasPadam
  17. amboiiiii ramai rupanya orang name mcm zami ye...muahaha =.=

    BalasPadam
  18. secret admirer le tuh..ramai gile..

    BalasPadam
  19. kalah artis woi....berapa banyak hizami rahim nih. patut la aku add hizami rahim tak apprv sampai skang rupanya ramai giler siot.

    BalasPadam
  20. kalo ikut kefahaman i lah kan, hizami x suka sbenonya dgn apa yg 'dah jadi' dan dia post entry dlm nada perli/sinis. tol x hizami? =P

    BalasPadam
  21. wawawiiii
    susah jugak kan jadi orang femes ni
    huhu

    BalasPadam
  22. perghhhh pengsannnnn. org kata kalau dah jumpa 7 org yg serupa maksudnya haa paham2 lahh. tapi ni kalau dah sampai 10 org serupa niiiii, panjang umur nihh. hahahaha sabor je lahh

    BalasPadam
  23. ko kan Artis, memangla... hehehe

    BalasPadam
  24. Kalau bayar ni dah lama kaya dah cik hizami ni hehe.

    BalasPadam
  25. boleh masuk ABPBH ni...hehe:D~~

    kesian betol dkt org2 yg fake ni...dah xde keje lain sgt..huhu..sabooo je la..^_^

    BalasPadam
  26. tu la sape suruh muka hot sangat! hahahaaa :D

    BalasPadam
  27. tu la sape suruh muka hot sangat! hahahaaa :D

    BalasPadam
  28. sesungguhnya mereka2 semua itu adalah peminat fanatik ko yang sedih kenapa mereka tidak dilahirkan seperti ko
    bahaye orang macam ni
    ko harus berhati2 mulai sekarang..hehe..

    BalasPadam
  29. wah~ramai peminat ye bro!ahahha



    www.dunialandax.com

    BalasPadam
  30. Tanpa NamaApril 27, 2011

    giloz ah!!! huhuhu...

    BalasPadam
  31. hahaha gambars emua spesen nak sama jerk.. gambar tuh mengoda sangat kowt.. wakakaka.. xd

    BalasPadam
  32. wow..ramainyer kembar..huhu

    ehk kamo keluar magazine laa..
    nt tgk entri sye k..pastu gi beli magzine tue sendiri..

    BalasPadam
  33. ramainyaaaaa kembar cekguuuuuu...adeh...

    BalasPadam
  34. Hahaha...hargailah peminat2 tu semua.

    BalasPadam
  35. whattodo~ really dun understand these people? but seriously, byk betol peminat cikgu..

    BalasPadam
  36. ramai gila klon ko..siap profile pic ko punye lg...

    BalasPadam
  37. hehe..pagi xde kalo xsilap mate, sy ade nampak cikgu dalam KTM dr seremban kan..naseb xde peminat mintak sain XD

    BalasPadam
  38. susah susah..yang mane satu yang asli nih>>>cmne nak add..muahahah~

    BalasPadam
  39. dorang tak tahu zami gune name lain utk fb kot~ zami bukan gune name sebenar. hehehe...

    BalasPadam
  40. hamboi3 banyak bebenor da kembar tuuuu..haha..maksud tersirat dan tersuratnya ialah _________________
    ( fill in the blank) haha

    BalasPadam
  41. wow! byknye fake account~ pemes3~

    BalasPadam
  42. Hanye ade sorang je HIZAMI RAHIM...

    BalasPadam
  43. zami hensem sangat, tu yang ramai sudi jadi fakers. hee~ :P

    BalasPadam
  44. baca dengan mata hati =)

    paham3...

    BalasPadam
  45. okay itu sangat artis....wawawa

    BalasPadam
  46. HAHAHA.*gelak guling-guling* ramai gilerrr Hizami Rahim.

    BalasPadam
  47. fb Zarish Hizami ?? Sila bahas Hizami Li

    BalasPadam
  48. Memang lah ramai. Orang ensem kn? Sape x minat? Haha.. Tu tumpang glamor je..

    BalasPadam
  49. Orang ensem.. Banyak peminat. Dan ade jugak yg menumpang populariti je klon tu

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com