Khamis, 25 Februari 2010

Tesis Sarjana Muda Pendidikan - Penyelidikan Kualitatif

Aduh. Siapa pula yang nak propose aku ni? Siapa? Kau? Jeng jeng jeng. The proposal. Ya. It's not about the movie. Or Sandra Bullock. Or even Ryan Reynolds. What a hot couple right? Oh. Aku dalam proses menyudahkan proposal for my project research. A tesis. Ya. Aku baru je jumpa my supervisor. Tadi. He told me about the theme for my proposal. And then, he gave advices, about how to do. Oh. Siriyes. Susah kau tahu? Aku tak terbayangkan how aku nak siapkan proposal ni. Haha. I was speechless at that time I was listening to him. Oh. Lady GaGa. Ya. Seriously. Aku tak tahu la kot kot indah khabar dari rupa semua ni, kot kot benda ni tak sesusah apa yang aku bayangkan. Kan kan kan? Okay. For my research, I have to do qualitative research. Yeah. Kau tahu kan qualitative research tu? Oh. Susah kot. Aku lagi suka buat questionnaire. Ya. Quantitative research. Haha. Hurm. So, nanti aku kena pergi ke sekolah. And then, do the interview. Plus, observe. 3 in 1. Oh. Bukan sekali. Berkali-kali kau tahu. That's mean aku kena datang ke sekolah tu banyak kali. Ya. Banyak. Lebih daripada satu. Lebih daripada dua. Lebih daripada tiga? Mungkin. Nangis. Mana nak cari masa ohoi? Hurm. Hopefully, I'll manage to finish my proposal by the end of week 13. Now, it is week 8. Lagi tinggal plus minus 5 weeks macam tu. Ya. Lagi, cuti semester kali ni I have to curi masa nak kumpul data dan maklumat yang diperlukan. For my tesis tu. So, cuti aku macam mana? Tak cuti la kan? Oh. Kejam sungguh kau. Bertafakur jom? Wuuu...

p/s: Ada selonggok esaimen tak hantar lagi. Oh. Pengsan...  Ya. Due date lama lagi. Kot. So, aku tangguhkan la esaimen tu. Haha. Bila la budaya kerja last minute ni nak tamat tempoh dia? Isk...

11 ulasan:

  1. yelah, kau nampak sangat Kurus.... hehehe

    BalasPadam
  2. kurus sebab muncung ke?? haha :D

    BalasPadam
  3. aku pown x jmpa lg supervisor 2..ape agaknye theme aku..huhu~

    BalasPadam
  4. cik epal:
    ahha.
    tahu xpe.
    kan kan kan?

    BalasPadam
  5. arel:
    oh.
    siriyes?
    terharu.
    nangis jap.
    wuuu~

    BalasPadam
  6. hana:
    ahha.
    gi la jumpe.
    makin lama makin bdebar tau.
    agga~

    BalasPadam
  7. bankrup la tokey ubat kurus pas nie

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com