Rabu, 31 Mac 2010

Apa Aku Kisah?

Oh.
This pic was taken from google.com okay.
Nak pinjam kejap.
Ada tertulis SHAHZEEQRAFIL kat pic tu.
Erk.
Tak kenal la.
By the way, nice pic.

On the way nak balik daripada kelas tu, aku dengar la radio.
So, radio tu pasang la lagu baru ni.
APA AKU KISAH.
ONE NATION EMCEES.
Oh. Aku memang teruja kalau dengar lagu lagu baru.
Tak kisah la kau tu artis kampong mana.
I'm such a music lover.
HohO~

Apalagi try la dengar lagu ni.
Quite fun jugak la. Tak tipu.
Lagu ni tentang aku dah tak kisah kau nak hidup macam mana lepas ni.
Ya. Sebab aku dah break up dengan kau.
So, sukahati la kau dengan siapa pun sekarang ni.
Erk.
Oh. Semua ni tak ada kaitan dengan aku okay.
Seriously.
Jangan buat spekulasi ye kawan kawan.
Drama sebabak tu sebagai analogi je.
HohO~
But, aku tak pasti la kalau betul ke tak jalan cerita lagu ni.
Ya. Aku baru dengar sekali je.

There's one thing great about One Nation Emcees.
They can make a song sounds hype dan jugak gempak.
Walaupun vokal agak suam suam kuku.
But, best la kalau tengok they perform on stage!
Kan kan kan?

5 ulasan:

  1. owh, you're a music junkie.. hehehe..

    BalasPadam
  2. najmie:
    hohO~
    i'll take that as a compliment.
    :D

    BalasPadam
  3. kau dan aku...
    macam same jek.... ;)

    BalasPadam
  4. xsedap lgsg lagu dorg...dgr radio bole la...nyanyi live cam haram jek...suara si mimi tu lagi r...jerit2 je pandai...bajet mcm cool..busuk giler rupe dorg...

    BalasPadam
  5. hi bro, thanks sebab feature gamba saya n shahzeeq dalam blogpost ni...keep supporting!

    rafil@shahzeeqrafil

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com