Sabtu, 27 Mac 2010

Maaf

Oh my. Aku tak berniat.
Nawaitu... Sahaja aku berniat...
Oh. Tidak.
Adakah aku dah terlebih kata?
Entah.
I don't know.
Mungkin ada yang terasa hati dengan aku disebabkan entry sebelum ni.
Ya. Aku dengan rasa rendah hati memohon maaf ye kawan-kawan.
Kalau ada yang benar benar tak suka dengan entry tu.
Aku tak berniat nak melukakan hati sesiapa.
Dan aku tak kata sesiapa.
Jugak aku tak benci sesiapa.
Malahan, aku sayang semua kawan-kawan.
Ya.
Maaf sekali lagi.

p/s: Hoho. Jangan marah aku ye? Peace.

4 ulasan:

  1. perkataan maaf tu kena besar lg..
    tkt ada org x nmpk...
    haha~~
    gurau je..

    BalasPadam
  2. jhou:
    ahha.
    bak besar mana lagi?
    isk~

    BalasPadam
  3. hah betol r tue.. BESAR kan prkataan tue..
    but actually.. it's a normal thing biler ad yg xpuas hti.. nak puaskn hti sume org bkn snang...
    so.. relax k...

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com