Sabtu, 10 Julai 2010

Cheesy Wedges. Kunci. Kool Fever.

First aku dah sampai Tanjong Malim neyh. Tadi aku singgah kat Sekolah Seri Puteri Cyberjaya tuuu... My sis asked for cheesy wedges. Sejenis produk keluaran KFC weyh. Tahu tak? Haish. Demand kan kan kan? Nasib aku tak gi beli ubi keledek bagi kat dia haha rasakannn.


 Ni haaa dia puteri raja nak cheesy wedges tu haha.


Second aku tak dapat masuk bilik kat kolej kediaman neyh. Well. Aku lewat sampai tadi dah lebih waktu pejabat maka aku tak dapat nak tuntut kunci bilik tu. Siottt!!! Tak pasal pasal aku merempat menagih simpati kat rumah kawan aku neyh. Siriyes aku dah rasa macam pelarian walaupun aku tak berlari-lari apatah lagi menari. Eh eh esok pagi pagi lagi aku nak berdiri depan pejabat nak kunci nak kunci nak kunci.


Third aku dapat MMS from my mom. Cewahhh. My mom sent a picture of my sis iaitu Husna.  Dia sedang tertidur dengan Kool Fever kat dahi dia. Eh eh dia demam seyh. Time time aku balik ni pulak dia demam. Menguji kelelakian aku betul neyh. Tak pasal pasal aku rindu rinduan haha. :')


potpetpotpet: Letih tapi gigih nak online betapa semangat waja.

33 ulasan:

  1. ala cean husna .
    rindu abg dy sampai demam .
    jgn zami plak yg demam ye xP

    BalasPadam
  2. hey..
    hellow..
    yu stdy upsi yek??
    hee=)

    BalasPadam
  3. aku dah tak tau nk komen ape tetengah malam nie...

    just say hi je la ea...

    visit my latest entry:
    http://aidyshahiezad.blogspot.com/2010/07/gejolak-rasa-jiwa-geraji.html

    BalasPadam
  4. @I n n z

    hehe.
    tu la.
    sejuk seyh kat Tg Malim ni.
    hujan.
    :D

    BalasPadam
  5. @lilaideham

    hi.
    ya.
    study upsi.
    final year.
    :D

    BalasPadam
  6. Ececece.. Sweet laa abang dia.. Heehee.. Boleh kenalan? :p

    BalasPadam
  7. @FarhanaDr

    haha.
    adeh.
    siapa tu?
    wakakaka.
    :D

    BalasPadam
  8. ouh..final year ke..
    ta pena nmpk yu law..hehe

    BalasPadam
  9. @lilaideham

    haha.
    really?
    adeh.
    ramai kot student UPSI.
    tak sempat nak jumpa semua.
    cewahhh.
    :D

    BalasPadam
  10. haha..betowll juger..
    lgpon saye bkn student ctu..juz stayin wit d fmly there..hehe

    BalasPadam
  11. semoga ur adik cpt sembuh eh.. and semoga esok dapat bilik cecepat ek!!

    BalasPadam
  12. ko study mana entah zami>?

    BalasPadam
  13. gerenti demam rindu ni si husna tu.. dni masa duk arau dulu, adik bongsu dni baru 4 tahun masa tu.. dia pelok kaki meraung kat stesen bas tak kasi kaklong naik bas... luluh hati weh... masalahnya orang sekeliling bukannya gelak2... tumpang sayu.. menjawab lew dalam bas nanges2 pakat rindu adik2 miahahahaha....

    BalasPadam
  14. @ardinihumaira

    hehe.
    sedih pulak zami dgr.
    haiyak.
    :)

    BalasPadam
  15. dah kembali ke pangkal jalan la ni ye zami..guud luck all the best..jgn nnt ko lak yg demam rindukan husna..smile owez :)

    BalasPadam
  16. @rizal jabai

    haha.
    adeh.
    tu la pasal.
    takut jugak tiba2 demam.
    :D

    BalasPadam
  17. nk jugak chessey wedges..

    haha, cian nyer dkt ko xdpt amek kunci lg..sbarq sat no..

    cewah, enth2 ko yg rindu dkt husna tu psl smp dia demm...

    BalasPadam
  18. aik?! sudah biru? tak pedas dah...hehe

    BalasPadam
  19. aku jeles tgok muka ko.suci.

    BalasPadam
  20. hahahahha...pepelikk jek perangaii

    BalasPadam
  21. @Fatin Aliyya

    oh.
    boleh je.
    sila gi KFC berhampiran.
    haha.
    :P

    BalasPadam
  22. @[z@ck]

    muka suci?
    adeh.
    mana ada weyh.
    :)

    BalasPadam
  23. @ayie

    apahal gelak gelak neyh?
    haha.
    nak gelak kena bayar singgit weyh.
    :P

    BalasPadam
  24. @agzamry

    eh.
    pelik kah?
    takde la.
    haha~

    BalasPadam
  25. cheezy wedges.. i like ~

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com