Sabtu, 3 Julai 2010

Cikgu Tak Boleh. Sorry.

Minit minit terakhir di Sek Men Keb Dato' Dol Said Bestari.
All the best to you guys. :')


Pelajar A : Cikgu dah habis la kat sekolah ni?

Aku : Ya. Cikgu dah habis. Yabedabeduuu...

Pelajar A : Ala... Cikgu kata nak belanja KFC.

Aku : Alamak. Cikgu tak janji kan? Cikgu kata kalau boleh cikgu belanja haha. Eh eh tapi KFC kat sini tak buka pagi pagi. Jadi cikgu tak sempat nak beli KFC.

Pelajar A : Cikgu belanja lepas ni la. KFC buka sekarang.

Aku: Erk. Cikgu ada hal lepas ni. Sorry. Lain kali cikgu belanja ye? Jangan sodeh sodeh.

Pelajar A : Cikgu, nak salam...
(sambil menghulurkan tangan dia)

Aku : Oh. Tak boleh tak boleh.

Pelajar B : Eh eh bukan muhrim mana boleh salam.


Okay. Pelajar A dan Pelajar B tu bukan Islam. Jadi aku tak salahkan Pelajar A bila dia menghulurkan tangan tu. Mula mula aku teragak-agak jugak sebab aku takut dia terasa hati kot kot aku tak nak salam dia. Aku tak kejam seyh. Siriyes. Fikir fikir then aku kata tak boleh. Tapi aku salute betul dengan Pelajar B tu sebab aku tak sangka dia faham weyh. Anyway, thanks to all of you. Aku terharu dengan keramahan pelajar pelajar situ. :')




potpetpotpet: Siapa sangka hari pertama aku kat sekolah tak best tapi jadi best hari ke hari. Alhamdulillah.

41 ulasan:

  1. dh habis? wah. suke..
    lepas nie sekolah mne lak?
    or.. takde gi mane2 sklh lagi?

    BalasPadam
  2. dah habes?
    x rindu ke nanti?
    hehehe

    BalasPadam
  3. waaa..aku lama tak singgah kat blog ni. menarik2, mesti best jadi tarikan opss kegemaran budak2. hahah
    =P

    BalasPadam
  4. ko paham:

    haha.
    lepas ni sambong study semula.
    :)

    BalasPadam
  5. ery:

    ya.
    opkos la rindu nanti.
    adeh.
    ;)

    BalasPadam
  6. hahhaha..gambar tu sumpah lawak ok?
    btw,
    macam dah betul2 sah jadi cikgu..
    shahir dah tinggalkan sekolah..

    BalasPadam
  7. itu baru 2minggu !!

    kalau 14minggu nnt, last day kamu mesti diiringi dgn hadiah yg macam2... keke.. macam akk dl..

    BalasPadam
  8. kasih:

    haha.
    sampai hati kata lawak.
    :'(

    BalasPadam
  9. sofia:

    really?
    hehe.
    teruja seyh.
    :)

    BalasPadam
  10. zami!


    gambar last tu sies cam shahir lah... eh.. shahir cam zami lah! ;p hehe.. siesly... fuhh fuhh... (sambil dalam fikiran nak kenakan adik dni yang shahir ado blog nama budak lelaki sebelah pintu hik3, konfem dia percaya... )


    ha zami nanti nak mintak posting mana?

    BalasPadam
  11. dni:

    haha.
    for sure?
    adeh.
    malu seyh.
    zami sambung study lagi.
    next year baru praktikal.
    :)

    BalasPadam
  12. gila kacak nak mampos cikgu..
    cikgu, nak sign..!~haha

    BalasPadam
  13. cikgu shahir..eh zami..hehehe (pengaruh media massa) :p
    student u tuh nak KFC je bru ingt u kan..hu3 neway last day kat skol nmpk slim dah..hu3

    BalasPadam
  14. kembatolo:

    haha.
    adeh.
    nak sign kat mana ni?
    wakakaka.
    :)

    BalasPadam
  15. kyoo:

    cewahhh.
    takde la.
    still the same neh.
    :)

    BalasPadam
  16. Hencemnye cikgu.. Kalau camni ari2 saye pegi sekolah.. Haha.. ;p

    BalasPadam
  17. farhana:

    haha.
    takde la.
    biasa2 je.
    :)

    BalasPadam
  18. minggu depan, sume tak nak dtg skola .
    sbb cikgu zami dah habes ROS .
    hehe xD

    BalasPadam
  19. la,,,ros bape lame je???

    BalasPadam
  20. best jgk ek jadi cikgu ni..
    haha...tahniah kerana berjaya pegang amanah ni...ayat skema

    BalasPadam
  21. huhu hebat tol bkn islam sebut pasal undang2 islam..

    cikgu dah abeh kojo ko..
    tahniah la menamat dgn jaya..hehe

    BalasPadam
  22. Aku salute rambut ko yg ada effect angin cam faizal tahir tuh n tali pinggang ko yg amat cikgu tuh..haha..smart...huhu

    BalasPadam
  23. innz:

    haha.
    yola tu.
    :)
    tak pasal2 pengetua tepon zami nanti haha.

    BalasPadam
  24. isziey:

    oh.
    dua minggu je.
    :)

    BalasPadam
  25. khairul:

    haha.
    best tapi perit sikit.
    :)

    BalasPadam
  26. ayie:

    haha.
    general knowledge kot.
    cewahhh.
    :)

    BalasPadam
  27. firdaus:

    eh eh rambut tu tanpa bantuan mana2 jenis angin ye.
    wakakaka.
    :)

    BalasPadam
  28. jami, da abes pektikel ea?

    hoho, best2.
    nanti mesti teringat balik time pektikel. LOL

    BalasPadam
  29. lu ajar ape weyh?
    sivik ke sex edu?
    gyahahahahahah~

    BalasPadam
  30. wohooo.. cikgu begitu style la... :)

    BalasPadam
  31. eipul:

    eh eh bukan praktikal.
    :)
    ROS.
    haha.
    best weyh.

    BalasPadam
  32. hellioz:

    haha.
    lu memang kejam seyh.
    gua ajar math.
    :)

    BalasPadam
  33. tujuhhariseminggu:

    cewah.
    takde la.
    biasa2 je.
    :)

    BalasPadam
  34. wahh..bagus cikgu zami nie..tang salam tue..kikiki..bagus2 teruskan..kiki..den nie kadang2 terlepas gak slm worang2 nie, x taw nak ckp per coz dia dh hulur tgn dulu..owh tidaaaakkkk..hehehe..lps nie den kena berhati-hati dijalan raya nieh..hehe..apa pasal jln raya plak nie kan3..haha..larikkk..:-)P

    BalasPadam
  35. aku sangat admire tali pinggang kau zami... banyak betul lobang... betul2 bagus untuk pengudaraan angin kau tahu.... ahaha... ;p

    BalasPadam
  36. nazrul:

    haha.
    mula2 serba salah jugak.
    adeh.
    :)

    BalasPadam
  37. aidy:

    tahu takpe.
    sebab tu rasa best je wakakaka.
    :)

    BalasPadam
  38. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  39. saje semak entry lama2 hizami. oh ye.. cikgu kena pki tie. hihi

    BalasPadam
  40. baru jumpe entri ni. *kejam x?
    mase ni cekgu xajar form3 , cekgu ajar form2 kan ? sebab tu Zam x berape kenal cekgu? dengar pon dr member2 ckap 'SYAHIR DATANG SKOLA' ,hahaha .

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com