Isnin, 30 Ogos 2010

Akibat Tertinggal Solat Tarawih Sekali

Halo halo. Haish. Omputih sangat bunyi dia. Okay okay. Kita tukar lain pulak. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Erk. Sopan tak sopan tak sopan tak? Apa apa pun aku nak cerita pasal Solat Tarawih ni. Shhh... Jangan beritahu bakal mak mentua aku pasal ni. Erk. Even though I don't have any haha.


Aku ni nak kata rajin, takde la sangat. Pulak tu nak kata malas? Tak logik jugak. Lantak la. Apa apa hal pun minggu pertama bulan Ramadhan tahun ni aku rajin betul buat Solat Tarawih. Adeh. Lagi lagi tak banyak mana pun rakaat dia. Yeah! Lapan rakaat sahaja. :)


Tapi kan... Tapi kan... Tapi kan... Ada satu malam tu aku tak dapat nak pergi Solat Tarawih sebab hal hal tertentu. Al maklum sajo hidup sebagai student lebih lebih lagi tahun akhir pengajian ni banyak betul aktiviti dia. Adeh. As a result, aku tinggal Solat Tarawih on that particular night. The next day pulak aku terlepas Solat Tarawih lagi entah sebab apa aku pun tak ingat. Kau ingat? Okay okay. Bila aku dah tinggal Solat Tarawih sekali tu aku dah macam malas nak pergi lagi lepas tu. Haish. Normal ke? Maka secara tidak langsung aku tertinggal Solat Tarawih pada malam malam seterusnya. Tertinggal ye hadirin hadirat sekalian. Oh my! Dasat tol... Aku nak nangis kejap.




potpetpotpet: Sometimes you must get weak to realize you are strong.

21 ulasan:

  1. ni kalu hal perempuan, tinggal seminggu lagi malas nak pergi..lepas tu..ehehhe

    BalasPadam
  2. And sometimes you must get weak to realize Allah The Almighty. {:

    afiq.gengblog.com

    BalasPadam
  3. dni kalau tertinggal solat kat umah aje.. sorang2 pon tak ape.. :D

    BalasPadam
  4. huhu.. mmg kalu tertinggal sekali rase mls nk pegi.. tp kene lawan rase mls tu, baru rase nikmat beribadah.. eheehe~ selamat bertarawikh mlm ni! (hopefully) (^_^)

    BalasPadam
  5. mcm pegi kelas lah .
    tertinggal sekali, akan repeat byk2 kali .

    zami pegi jeh ;D
    kuat3 !

    BalasPadam
  6. Betul kate innz.. Addiction namanya tu.. Ekeke.. Pegi zami pegi.. Jangan malas-malas.. Heee.. :)

    BalasPadam
  7. @hans

    haha.
    give me five!
    tibe~
    :)

    BalasPadam
  8. @aliesha kirana

    tahu takpe.
    :)
    kay~
    selamat beribadah!

    BalasPadam
  9. @I n n z

    zami takde masalah nak gi kelas.
    haha.
    :P

    BalasPadam
  10. pernah tertinggal jugak.
    overslept after iftar teeett T.T

    BalasPadam
  11. sama la kite...
    dah tertggl, tak pegi2 dahhh..sedih tuiii..

    BalasPadam
  12. maknenye ko kene cepat mule solat blk lerrr.. tinggal berape ramadhan je lg ni. selmat beramal!

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com