Isnin, 11 Oktober 2010

Masalah Terkejut Mengejut

Hai hai. Apa khabar ? Moga sihat sejahtera hendaknya. Eh. Aku ada masalah ni. For your information, key SHIFT sebelah kiri laptop aku dah rosak. Masalah yang timbul ialah sebelum ni aku tak pernah pernah nak guna key SHIFT sebelah kanan laptop ni. Siriyes aku siriyes. Sekali pun aku tak pernah nak tekan dia. Haha. Sekarang aku sedang mengalami kesukaran untuk menekan key SHIFT sebelah kanan laptop ni haaa. Kekok gilerrr kau tahu. Entah bila aku nak gi betulkan.

Terima kasih ! Tak sangka rajin pulak korang nak komen status aku. XD
Aku saspek ramai kot dah tahu aku bakal berpraktikal kat mana tahun depan. Erk. Jeng jeng jeng. Aku praktikal kat SEREMBAN okay. Diulangi dengan gaya rapping, S to the E to the R to the E to the M to the B to the A to the N. Haha. I'm excited ! Tapi ada sikit cuak lah. XD


potpetpotpet : Aku belum sihat sepenuhnya lagi.

36 ulasan:

  1. nape tak praktikal kt kuantan jeee. haha

    BalasPadam
  2. Cara sorak SEREMBAN tu power ouh .
    haha :)

    BalasPadam
  3. bila start praktikal ni? wah sekolah perempuan sume tu kan, yang zainab tu. :D

    zami, get well soon. moga fully recovered b4 practical :D

    BalasPadam
  4. Esaited. Haha. Welkam3 . Nanti amek adk skola, leh skodeng ckgu ensem. Hahaha

    BalasPadam
  5. haha

    i tau ape yg tersirat n tersurat disini..

    bleh i komen cmtu je?

    nnt i text u hahaha

    BalasPadam
  6. wow dapek skola dato redza ko..hehe.. dokek ampangan tu.. ampangan tompek mkn satay.. lopeh ni kono la mkn lauk masak lomak cili api..hehe.. ghaso eh dato' redza bdk2 eh okay kot.. boleh tahan la pandai..hehe.. slamat dtg cikgu..hehe

    BalasPadam
  7. Seronok anak2 murid dapat cikgu hencem.. Argghh!!! Tak aci budak2 sekolah seremban tu.. :p

    BalasPadam
  8. seremban pun besh jugak tau. :)

    BalasPadam
  9. seremban besh tawwwww.....even xmanyak tempat ley jejalan tapi besh...

    BalasPadam
  10. saya x zainab school...hehehehe...sekolah perempuan yang best!:)

    BalasPadam
  11. oooooooooomak datuk!zami dapat praktikal kat sana? waaaah


    best ape smk zainab satu... sekolah elit.. perempuan sahaja... ramai budak cun, dan majoriti di kalangan anak orang elit2 gak kat sana... fuhhh cayalah zami leh praktikal kat situ... dekat dengan town kb... tempat dni suka tawaf hik3

    tapi zami takmo ke sana... hehe

    BalasPadam
  12. wish u to have full recovery soon

    sorry

    BalasPadam
  13. G kelate la... Amik pengalaman kt tempat org.. hehe

    BalasPadam
  14. makan masak lomak cili api lor
    hahaha

    BalasPadam
  15. @I.Hazwani

    kuantan ?
    negeri tu x buka utk praktikal lah.
    XD

    BalasPadam
  16. @adrinaqamarina

    hurm.
    start praktikal pertengahan bulan januari kot.

    thanks.
    XD

    BalasPadam
  17. @I n n z

    wah.
    boleh jumpa innz nanti.
    haha.
    XD

    BalasPadam
  18. @Qarl

    haha.
    apa yg tersurat ni ?
    wat saspen je.
    adeh.

    BalasPadam
  19. @ayie

    okay.
    aku dah memang makan pedas.
    kalau boleh nak pedas mencucuk peparu.
    boleh ?
    XD

    BalasPadam
  20. @kechixx

    wah.
    ex zainab ek ?
    bagus2.
    XD

    BalasPadam
  21. @ardinihumaira

    hehe.
    dia x bagi lah.
    die bagi seremban je.
    XD

    BalasPadam
  22. @Sofia

    tak dapat.
    nak wat cane lagi.
    XD

    BalasPadam
  23. wahh dah nak praktikal ! bestnyaa ! :D

    BalasPadam
  24. okay. semoga berjaya abangku.
    how bout dol said..? Siaplah kalau kamu lupakan sekola nihh. HAHAH

    BalasPadam
  25. Wah dapat kat seremban?gud2! aida tompang gombira~ :)

    BalasPadam
  26. seremban...abg eq sekolah kat sana dulu...

    BalasPadam
  27. HALO CIKGU.
    SELAMAT PAGI CIKGU (dengan nada yg skema habisss)

    BalasPadam
  28. salam..nanti tolong edit ..ada sponsor baru..

    oo praktikal dekat ajer..seremban..taklah jauh bonar

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com