Ahad, 29 Ogos 2010

Bila Gadis Cun Ketagih

Aku dapat award daripada Gadis Cun. Award Addicted atau Anugerah Ketagih. Siapa dia Gadis Cun? Nak tahu kau kena klik nama Gadis Cun ni.


Talking about addicted to ganja blogging, aku pernah rasa sebelum ni. Bak kata pepatah once upon a time dulu dulu. Kau tahu masa tu aku tak boleh kalau tak update blog satu hari. Rasa macam makan sambal belacan tapi tak guna belacan pun sambal belacan tu. Adeh. Kalau boleh aku nak update blog setiap jam kau tahu. Erk. Okay okay. Bayangkan kot kot aku post entri setiap jam hari hari mahu tak meletop kebaboom blogspot aku ni nanti. Whatever it is sila jangan addicted to blogging. Sebab? Nanti kau boleh jadi sengal sengal ubi kalau kau tak dapat nak update blog nanti. It is simply because you can't live without it. Siriyes aku siriyes.


Well. Sekarang aku tak addicted to blogging like the old days iaitu masa first first aku belajar nak taip entri dulu. Hurm... Sekarang aku cuma post entri kalau aku rasa perlu. Ya. Kalau aku rasa macam nak post baru aku tekan button Publish Post tu. Kalau tak faham faham sudah. Apa apa pun aku sayang blog aku dah macam bini aku. Ala bucuk bucuk cayang lolita manja kucipom pom pom. Okay. Aku nak muntah sebab geli geli. :P


potpetpotpet: If nothing changed, there would be no butterflies.

28 ulasan:

  1. @Nisa A.

    haha.
    tahniah.
    dapat nombor satu.
    :)

    BalasPadam
  2. "siapa tak sayang bini" hehe mcm cite ali baba bujang lapok..hehe

    BalasPadam
  3. @ayie

    haha.
    memandai je.
    aku tak sebut pun.
    :)

    BalasPadam
  4. aziz satar yg pegang watak ali yang sebut..trademark post ni..huhu

    BalasPadam
  5. haa.. tu dia..
    kucipom pom pom...
    ala tomei nya hahahaha

    BalasPadam
  6. @ayie

    haha.
    oh.
    okay2.
    lantak kau la.
    :P

    BalasPadam
  7. aku rase semangat ko dah tak berapa membara macam masa mula2 ko muncul ngan tema blog merah membara cili tue... kan ?? kan ??

    bile skrg tema blog ko kaler pelangi, semangat ko pun jadi ala2 pelangi gak... lepas hujan muncul, pastu hilang... hikhikhik... :)

    aku rase la... :p

    my latest entry:
    http://aidyshahiezad.blogspot.com/2010/08/mini-novel-sebelum-terlewat-chapter-1.html

    BalasPadam
  8. @Aidy Shahiezad

    haha.
    mungkin jugak.
    :)
    pelangi penuh warna warni.
    cakap je nak warna apa.
    erk.

    BalasPadam
  9. hehe nombor satu??
    wahhh
    cekguuu zami..!!
    saya mau hadiah :D
    ngeee~

    BalasPadam
  10. name blog zami lolita ke ?
    hihi .comel ;)

    BalasPadam
  11. @Nisa A.

    haha.
    hadiah?
    erk.
    jap nak check dompet.
    alamak.
    tinggal 75 sen.
    :P

    BalasPadam
  12. adehhh...
    75sen boleh buat blnje air suam utk berbuka puasa. yeayy~

    BalasPadam
  13. @Nisa A.

    nisa,
    ada tempat air suam tu free.
    erk.
    jom?
    haha~
    :)

    BalasPadam
  14. asalkan still post entry sudah.. jangan lama sgt mendiam;)

    BalasPadam
  15. dni tak addicted sangat skang ni cuma 'bertanggungjawab' update blog sebab ada penyewa ruangan iklan.. kalau tak update cam bersalah pada mereka.. sobsss

    BalasPadam
  16. Tanpa NamaOgos 30, 2010

    sejak sebulan ni...aku ada sedikit rasa addicted.huuhu.camner nak menangani ketagihan ni?

    BalasPadam
  17. gambar last tak bley blah.,...hahah

    BalasPadam
  18. wahh addicted ehh. tahniah yek dapat award :D

    BalasPadam
  19. @Zuewairy

    tu la pasal.
    haish.
    takut jugak lama sgt diam.
    nanti takde siapa nak baca my blog.
    :)

    BalasPadam
  20. @ardinihumaira

    oh.
    that's okay.
    :)
    dni ada tanggungjawab.

    BalasPadam
  21. @fndrocka

    oh.
    really?
    sila jumpa kaunselor.
    haha.
    :)

    BalasPadam
  22. hahaha... AK masih addict kot.. xleh nk tggl.. huhuhh... tp nk jd slow motion balik... sbb penat pk idea nk menaip entry..hehe~

    BalasPadam
  23. aku pun kelupuq kalau tak boleh update blog sehari..rasa macam tak sempurna hidup ini..ecewah

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com