Jumaat, 13 Ogos 2010

Puasa Tak Hari Ini?

Mentang mentang sekarang ni bulan Ramadhan tak habis habis korang nak tanya aku PUASA TAK HARI INI? Haish. Lotih la pulak aku nak jawab soalan tu. Menciii kau tahu haha. Dah dah dah jangan tanya soalan tu lagi. Aku tak nak jawab. Lantak. Eh eh kau tahu tak ibadah puasa tu termasuk dalam Rukun Islam? Jeng jeng jeng. Siapa tak puasa tu aku tak tahu la berapa Islam dia. Pandai pandai la kau nak jawab kat sana nanti. Aiyok tak tayok!


Adeh. Lupa nak beritahu. Aku demam seyh. Sejak hari pertama puasa tuuu. Siriyes lemah lemah satu badan. Kalau boleh aku nak baring sepenuh masa sajo. Tapi tak boleh dol. Aku banyak kerja. Aku ada assignments. Then I have to do presentation. Next micro-teaching pulak. Macam macam hal. Nak berak pun tak sempat haha. Keji betul. Sudehhh. Aku nak sambung makan. :P




potpetpotpet: Aku dah feeling feeling Slim World neyh sempena puasa tiga hari haha.

28 ulasan:

  1. saya tak puasa.
    macam mana nk jwb nanti T___T

    BalasPadam
  2. aku tak
    sejak puasa ke 2
    tp masih dpt sambut ramadhan
    ngeh3

    BalasPadam
  3. Baju tu gambar sape? Hehehe.. :p

    Saye pon suke tanye seseorang puase dak.. Pade hal, dia konpem2 akan puasa.. Macam melampau lak rase tny ari2.. Wakaka..

    BalasPadam
  4. puasa penuh dengan gaya..hehe..

    BalasPadam
  5. @FarhanaDr

    robert pattinson.
    huhu.
    adat la tu.
    takkan nak tanya lunch tadi makan apa?
    adeh.
    :)

    BalasPadam
  6. gilak la ko! nk berak pon x sempat.keh3

    BalasPadam
  7. waaa puasa baru tiga hari da feeling slim??
    cukup sebulan jadi cam lidi la gamaknya anda nantii... pasti melayang ditiup angin.. ahahaha..=p

    BalasPadam
  8. aku pon demam derr...ces aku ingat aku sorg ja demam...ngeh3

    BalasPadam
  9. dni posa dengan jayanya :D hik3.. cemerlang gemilang terbilang. ayat melampau2 wakakaka...


    selamat berpuasa zami!

    BalasPadam
  10. hizami ni MC ke pose? hehehh

    BalasPadam
  11. selamat berpuasa..
    sy cari shoutbox kat blog kamu~
    tp xde..huhu

    visit me :
    http://yanae-lurve.blogspot.com/

    BalasPadam
  12. Salam, selamat berpuasa

    Budak Baru Belajar kini dengan imej baru

    http://azwansalleh.blogspot.com/2010/08/budak-baru-belajar-kini-berwajah-baru.html

    BalasPadam
  13. @Nur Hawa Mohd Zin

    takde la.
    tak logik kot nak batal puasa semata2 sebab demam.
    :)

    BalasPadam
  14. @Azwan@Mr Money

    salam.
    selamat berpuasa jugak!
    :)

    BalasPadam
  15. mana tau dapat MC sebab teruk sangat..hehe

    BalasPadam
  16. compare kan gambar ni time puasa tahun lepas dengan tahun ni.

    heheh. ade perbezaan :P

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com