Jumaat, 17 September 2010

Contest Baju Raya Itik Kejam

Nak join ? Sila klik di sini sekarang.


Siapa Itik Kejam ? Aku pun baru kenal dia. Haha. Aku singgah blog dia. Dan aku terus jatuh cinta kat header dia. Creative sungguh. Lagi creative daripada buat kolaj kau tahu. Sudah sudah. Nak tahu betapa creative header dia sila tengok guna mata kepala sendiri dengan skodeng blog dia. Haha. Apa apa pun aku nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada tuan punya blog Cahaya Kewanitaan kerana dia ajak aku join Contest Baju Raya Itik Kejam ni. Nanges!


Terimalah gambar aku memakai baju raya yang tidak seberapa ni. Hukhuk.


Okay okay. Tarikh tutup dia 18 September 2010. Erk. Dah nak tamat kot ? Tapi sempat lagi kalau kau nak join. Sonang sajo. Eh eh aku nak tag tiga bilah blogger yang berpotensi untuk menang. Boleh ? Siapa yang bertuah kot ? 



potpetpotpet: Kemalasan dalam kerajinan.

36 ulasan:

  1. eh jangan nanges...nice pic tau..kalah awe..good luck..heheh

    BalasPadam
  2. aku gambar pun xamik macam mana nak join
    hahahahaha
    xpa2
    aku doakan ko menang zami

    BalasPadam
  3. cantik la shot dye. terbaek!

    BalasPadam
  4. background pic tu mmg cantik
    ske sgt~

    BalasPadam
  5. memang cantik.. kalah gambar aku.. uuuuuu.. :(

    hahahah jkjk

    BalasPadam
  6. @Yong Sofea

    haha.
    tak lah.
    haish.
    masuk jugak ?
    :)

    BalasPadam
  7. auwwww.. terharuuu sebab tag nisa :)

    BalasPadam
  8. whoa.... ni guna dslr ke zami.. dni tak ado gambo raya ahh.. udusss udusss belaka.. cmano ni. sempat tak dni join. hehehe... gerenti kalah dni join.. sies tak ado gambo raya :D

    BalasPadam
  9. wah..cantek background..kat mane ni..moga2 kamu menang ye!

    BalasPadam
  10. hajat dihati tak nak cakap gambr cantik sebab semua dah cakap..

    tapi..tapi.. harus cakap gak..

    sebab

    sebab.. memang cantik.. teramat.. suasananya meriah.. suka.. heee..

    semoga berjaya..

    BalasPadam
  11. confirm la menang ni!!

    BalasPadam
  12. gud luck...!!nice pic..luv it...;)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com