Ahad, 19 September 2010

(Lagu) Kristal - Selagi Ada Rindu




Kristal - Selagi Ada Rindu

Selagi Ada Bulan Mentari
Selagi Ada Berkasihani
Selagi Ada Bulan Dan Bintang
Selagi Ada Berkasih Sayang

Selagi Ada Ombak Dan Laut
Selagi Hatiku Terpaut
Selagi Ada Turunnya Hujan
Selagi Ada Rahmat Tuhan

Selagi Ada Langit Dan Bumi
Selagi Cintaku Bersemi

c/o
Selagi Ada Waktu
Selagi Ada Rindu
Biar Beribu Batu
Ingin Aku Bertemu

Oh Kasih (Oh Kasih)
Damailah (Damailah)
Engkau Di Sana

Ku Berdoa (Ku Berdoa)
Pada Tuhan (Pada Tuhan)
Agar Kau Bahagia

Lagu: Pak Long
Lirik: Pak Long


Oh my. Gua tengah layan lagu ni bro. Gua rasa lagu ni bertambah syabu bila Kristal goreng. Sodap betul. Lagi sodap daripada kuih raya corn flakes bersalut coklat. Erk. Kuih raya feveret tu!!! Haha. Apa apa pun lu orang boleh dengar lagu ni. Lepas tu lantak lu orang lah nak suka ke tak. Gua tak paksa. Apatah lagi memujuk rayu please please please. Sudah. Gua nak jiwang jiwang. Dalam hati ada taman pundi hempedu kau tahu. Dulu kau belajar Sains kan ? Haha.


potpetpotpet: Lepas ni lagu apa pulak Kristal nak nyanyi semula ?

14 ulasan:

  1. lagu Perpisahan (Anuar Zain)

    hehehehe

    zami tau kan kenapa??

    hehehehe

    BalasPadam
  2. aku duk tunggu album diorg ni..asyik nyanyi lagu orang je..hehhee

    Malu Ke Untuk Mengunci Motor Depan Orang Ramai?

    BalasPadam
  3. @Qarl

    haha.
    kenapa ek ?
    kenapa ek ?
    kenapa ek ?
    ;P

    BalasPadam
  4. @Aku X-PO

    Kristal lagi selesa menyanyikan lagu orang kot.
    ;)

    BalasPadam
  5. wahhh
    sedang jiwang juga kah hizami??
    :P
    hehee~

    BalasPadam
  6. @Nisa A.

    takde lah sangat.
    tiba2 nak layan lagu ni.
    haha.
    ;)

    BalasPadam
  7. tidak... conflakes bersalut coklat still dihati.. hahahaha..

    BalasPadam
  8. Hmmmm.. arrrr... hmmm.... arrrrr.... xminat lagu tu.. gua minat lagu hard rock metal.. contohnye bunga tanjung-sharifah aini~ erk..
    haha:P

    BalasPadam
  9. @AiDa AzRyN

    haha.
    :)
    rock gila lagu tu.
    sampai zami pun tak sanggup dgr.
    =_=!

    BalasPadam
  10. next time pe katew kitew suggest kat kristal jgn goreng lgu ni tpi wat versi masak lomak hihihii

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com