Ahad, 28 November 2010

Dialog Yang Menjengkelkan Sempena Musim Final Exam

Mamon : Hoi Monah ! Kau dah habis study ?

Monah : Belum lagi ah. Aku tak habis study lagi ni. Adeh. Kau mesti dah habis kan ? Tengok dahi pun dah tahu. Siap tulis dah habis study tu.

Mamon : Cisss bedebah kau wahai Mamon ! Makan boleh sebarang makan. Erk. Makan pun dah tak boleh nak sebarang makan sekarang ni. Takut termakan benda haram nanti, siapa susah ? Sudah semestinya bukan aku. Haha. Seterusnya, cakap jangan sebarang cakap. Nak aku geget selipar kau menjadi keping keping ? Aku lagi ah tak start apa apa ni. Jangan kata nota, pensel pun aku takde.

Monah : Siriyes ? Aku pun tak tahu aku study apa. Banyak sangat nak kena baca. Kalau baca pun setakat nak sedapkan hati je. Kalau nak sedapkan badan, aku gi urut.

Mamon : Tahu takpe. Aku suka gi urut. Lega sikit badan rasa lepas tu. Ada rasa macam baru lepas bersalin je bila gi urut ni walaupun aku tak pernah berkahwin apatah lagi mempunyai anak. Okay. Dah lari topik. Aku takut ah. Takut soalan pelik pelik keluar nanti. Macam mana aku nak jawab kalau dia tanya berapa umur Dr Rozmey nanti ? Mati ah ...

Monah : Betul jugak tu. Aku pun tak terfikir soalan macam tu. Kau ni, suka menakut-nakutkan aku ah. Sudeh ! Aku nak study ni. Kau boleh belah sekarang.

Mamon : Okay. Sekian. Terima kasih.


Okay. Mamon kata dia tak habis study lagi. Monah pun sama. Adeh. Masing masing tak nak mengaku dah habis study. Apa the hal ? Haha. Selalu betul bila aku tanya kau dah habis study ke, jawapan yang diberi mesti ah tak habis lagi. Psiko lebih je tu. Padahal kau dah habis study kan ? Aku ada CCTV okay. Baik mengaku sekarang ! =.=


potpetpotpet : Final exam tak habis lagi. T.T

62 ulasan:

  1. hyeppp~ final lom habis dah bukak blog ek! heheh~ btw, all the best n gudlak...


    SYA DAH HABIS FINAL DAH!~ <---lagilah ayat ni MENJENGKELKAN!

    chill darling!

    BalasPadam
  2. haha. mra pun tak abes final agy.. nasib serupe..wuwu

    BalasPadam
  3. dni pon sama! tak abis study lagi. tapi dni tak tipu. siriyes! :D

    BalasPadam
  4. hahaha.. drama baek punya.. XD

    BalasPadam
  5. haha
    biase lah tu
    kawan-kawan aku wat camtu gak
    aku pun same
    mane boleh bgtau dah habes study..haha.
    nant bila kuar exam tak dapat jawab, dapat markah rendah plak
    kan malu

    pastu ade orang yang 'tak habes study' pun cakap, aku tak habes study pun dapat markah same ngan die..ape kes..haha

    BalasPadam
  6. @mRa amira

    yeah.
    sama2 ah x habis exam lagi.
    XD

    BalasPadam
  7. @ardinihumaira

    hehe.
    tahu.
    dni lambat lagi final exam kan ?
    XD

    BalasPadam
  8. @En iLham

    tahu takpe.
    bongkak sungguh.
    cehhh.
    XD

    BalasPadam
  9. ha ha ha

    u bleh tak?

    tolong i!

    masuk raja lawak plz

    i dah abes exam!

    bleh i jwb - i xstudy haha, sibuk dah belom dah blom, baik jawab xstudy pun! haha

    BalasPadam
  10. ahahah~ wat bengang je kn..neway..gudlakkk :)

    BalasPadam
  11. tu blom lg masok klu dorang bercerita terms yg kita tak pernanh dgr..means kita xabes studyla lagi..haha..ase bengang je!

    BalasPadam
  12. stuju!!!!! erm,, bse memg mne2 pm xkn mngaku da abis study.. da btl memg xabis stdy mne an?? hehehehe :))

    p/s :sme la,, final pm xabis ag ni :(

    BalasPadam
  13. betul la jawapan dorg tue...
    study mane pena abes....
    selagi bole study, kita study la smp muntah... ahahaha....

    neway, gud luck !!!
    (nie dah ucapan ke brape kali gud luck ntah... )

    -------------------
    my new latest entry:-

    MN Sebelum Terlewat (Chapter 04 - Kepada Hati Itu)
    http://aidyshahiezad.blogspot.com

    BalasPadam
  14. hoyooohhh.. exam x abes lagi kah? ade bape paper lagi?? BesT oF LuCk!! =)

    BalasPadam
  15. stuju!!!! hahaha
    gudluck untk ko..

    BalasPadam
  16. good luck exam beb.. :)

    BalasPadam
  17. mmg x kn abes.. huhu.. 15 minit nak xam pon still ngadap nota.. huhu.. pastu wat muke konfiden..

    btw, GUD LUX XAM!!!! :)

    BalasPadam
  18. @ika~~

    tahu takpe.
    terasa betapa tak bijaksana diri ni.
    XD

    BalasPadam
  19. @Aidy Shahiezad

    sudeh.
    kau memang suka nak cari salah aku.
    haha.
    XP

    BalasPadam
  20. @AfiQ

    yep.
    ada dua paper lagi.
    haha.
    XD

    BalasPadam
  21. 'x habes study agy padahal da khatam 3 4 kali'.itulah jawapan yg afdal di musim xam... ;p

    BalasPadam
  22. Kalo bukan aku yg cari salah ko, sape lg bro ?? Ahaha..

    Jgn ar amek ati sgt weyh.. Uhuks.. :D

    BalasPadam
  23. hakhakhak..duniawi je semua tu...kehkeh

    BalasPadam
  24. normal laa tuh.
    da biasa sangat jadik cmtuh ohh.
    masing masing tamau ngaku da abeh study. agagagaga xD

    BalasPadam
  25. orang salu sangat macam tu, then nak cakap ape? aku dah abes study. kang tak pepasal, ag rasa gelabah sebab kawan kuarkan stement cenggitu. baek dye cakap tak abes ag. hehe.

    zami, tengah exam pon sempat tukar header ye! haip.

    BalasPadam
  26. oiyt :p.

    gud luck weyh !

    exam!!exam!!..

    migrain aku dgr!!

    BalasPadam
  27. hahaha..betol betol..bnci betol bile kite tanye dah habes stdy ke blom tp die kate x ag padahal stdy bagai nak rak :P

    BalasPadam
  28. wiwit wiwit.
    rambot kat header tu mahal uh.
    ekeke ;p

    BalasPadam
  29. queen M : biase ah uh..haha :P

    aqilah : betol betol betol..

    BalasPadam
  30. nampak mcm hepi semcm tiada stress pun td..

    haha

    GUD LUCK!

    ^_^

    BalasPadam
  31. muahhaha...tuh perkara biasa...
    suke nak psiko org..da study x nak ngaku..ckp x bace tu la..x hafal tuh la..skali dalam xam blurr btul2 baru tahu

    BalasPadam
  32. @Pencacai Alim

    eh.
    kena seimbang la.
    ilmu dunia & ilmu akhirat.
    XD

    BalasPadam
  33. @Queen M

    kan ?
    padahal hari2 gi library.
    =.=

    BalasPadam
  34. @Nur

    ngeee...
    harap dijauhkan la benda tu.
    XD

    BalasPadam
  35. haha sama kot situasi! aku pun selalu cakap yang aku belum habis study sebab memang sah2 belum habis study. haha!

    BalasPadam
  36. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  37. @Yong Sofea

    haha.
    yola tu.
    padahal dah habis study kan ?
    XD

    BalasPadam
  38. pelik2 jer korang study
    orang tengah cuti kut
    enjoy
    hahahahaha(gelak kejahatan)

    P/S : Followers Blog Tu Banyak! Komen Beratus - Ratus! Tapi Apa Yang Hebatnya Blog Tu?

    BalasPadam
  39. @hans

    kureng hasam !!!
    sabo je la...
    =.=
    haha.

    BalasPadam
  40. heh gi study laa. ape da orang da besenang lenang kat rumah huhuhuhu (bakar line)

    BalasPadam
  41. betul tu... mmg dorg akan ckp mcm tu.. tp xkisah sgtkn..

    tp klu ckp mcm ni leh..

    saya dh cuti sem dah...

    BalasPadam
  42. haha.. betul.. tensi betol kalu org cakap cmtu..
    plg tensi bila, dah hbs exam, mesti akan ada yg cakap ''itulah, naseb baik aku dah baca chapter tu smlm'' .. aku jua yg trekebil2...

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com