Jumaat, 31 Disember 2010

Sarapan Spaghetti Di Pagi Hari. Dah Sah Sah Sarapan Di Pagi Hari. Ada Pulak Sarapan Di Petang Hari?

Adeh. Sudah sudah la pasal contest. Banyak bebenau contest yang aku join ni apahal? Buang tebiat mungkin? Tak pasal pasal korang jijik dengan blog aku nanti. Ye ah. Asal aku update je mesti pasal contest, asal aku update je mesti pasal contest. Erk. Dah dah. Aku jamin lepas ni dah takde pasal contest. Aku tahu korang pon muak nak baca. Korang semua nak baca pasal aku je kan? Boleh boleh. Meh sini aku tulis pasal aku. =.=




Haaa ... Aku sarapan makan spaghetti pagi tadi. Tiba tiba feeling mat saleh wa cakap sama lu. Korang pernah sarapan makan spaghetti? Okay. Fine Korang dah biasa. Aku je yang tak biasa lagi. Takpe takpe. Lepas ni aku cuba untuk membiasakan diri dengan menganggap sarapan makan spaghetti tu biasa biasa je, takde apa yang luar biasa pon. Korang doakan aku berjaya ye. :')


Ni spaghetti masak sendiri beb. Walaupun bukan aku yang masak, tapi adik aku yang masak. Macam tergantung pulak ayat tu. Adeh. Sodap la jugak kan. I give four out of five stars. Tiba tiba aku bagi bintang pulak dah. Boleh? Eh. Lagi puas kalau masak sendiri ni. Boleh letak sukahati apa yang korang nak letak, boleh letak berapa banyak yang kau nak letak. Seronok gile. Sila cuba. Gaya cakap macam aku je yang masak. =.=



potpetpotpet : Jangan mengada-ngada nak mintak sikit. :P

48 ulasan:

  1. klau da bngun pgi di tngh hari..
    bleyh pnggil sarapan di tgah hri..hihi

    BalasPadam
  2. kat sini mula belajar brekfes, lunch dinner spageti. haha.

    minta resepi kat adik.

    zami t buat la sendiri. test power!

    BalasPadam
  3. secara tetiba terignore potpetpotpet, zami, nak sikit pliss!!!!

    haha. g belajar masak lah! senang aje pn :)

    BalasPadam
  4. wa nak sikit hantar kat somban ni ha..xD

    BalasPadam
  5. F
    U
    U
    U
    Y
    O
    O
    O

    SPAGHETTI

    tuuu...

    merobek iman ku!

    =_=

    BalasPadam
  6. tak makan spaghetti , jadi tak terliur .
    seb bek ;D

    BalasPadam
  7. @Lulu Amira

    haha.
    tak kire tak kire.
    tu lunch namanye.
    :P

    BalasPadam
  8. @adrinaqamarina

    haha.
    nanti zami mintak.
    :)
    zami nak try, tapi takut jadi maggi goreng.
    =.=

    BalasPadam
  9. @Mra Mastura

    goreng keropok pon tak lepas.
    =.=

    BalasPadam
  10. @mr.syazwan

    haha.
    dah terobek la iman tu?
    XD

    BalasPadam
  11. tak lama semakin putih la ko sebab nak jadi omputih makan spagheti pagi2.omputih pun tak makan spagheti pagi2.haha

    BalasPadam
  12. @Syazwana

    haha.
    sabar2.
    sabar tu sebahagian daripada iman.
    :P

    BalasPadam
  13. Wahhhhh.. Saye tak pandai makan spageti.. Tapi penah cobe cobe rase.. Eh eh.. Sedap laa plak kannn.. :p

    Cuaca sejuk2 camni, amik feeling western country ape sarapan pagi makan spageti? Ahaks.. :p

    BalasPadam
  14. @En iLham

    insha Allah.
    hehe.
    :)
    tiba2 pulak kan?

    BalasPadam
  15. first attempt masak dulu pon buat spaghetti. ibu dudok je tengok, org buat sorangsorang.

    ibu bagi 5stars. heeee :D

    BalasPadam
  16. @FarhanaDr

    best2.
    :)
    rasa macam kat westeria lane.
    haha.

    BalasPadam
  17. hoho... bagusnye bgn awal pagi..
    iqa baru je nmpk dunia nih.

    eyh.nanti boleh belajar masak ngan adik tu ye :P

    BalasPadam
  18. urgh jeles...
    spaghetti tu fav dni :D nak sikit!

    BalasPadam
  19. @little ain

    wah.
    pemurah betol ibu bagi sampai 5 stars?
    XD

    BalasPadam
  20. @ardinihumaira

    wah.
    spaghetti feveret dni ek?
    berapa kali makan spaghetti sehari?
    :)

    BalasPadam
  21. fuyyoyoh! haha.setuju2 msk sndri lg besh..leh campak mcm2 mende n mkn sebanyak mne ko nak.haha! ^____^

    BalasPadam
  22. @mimie

    tahu takpe.
    :)
    hehe.
    campak je apa yang kita nak.

    BalasPadam
  23. hahahhha kemain panjang tajuk ko zami

    BalasPadam
  24. alaaaa sedapnye..!!!
    spagetti is my fav!!
    heeeeeeeeeeeee walaupun zami x bg mintak, nisa nak mintak jugak!
    nak ckitttttttttttt~

    BalasPadam
  25. i like speghatti.. yummy

    BalasPadam
  26. mitak sikit jugak, haha=p...sedap nye

    BalasPadam
  27. Semakin ramai yang pandai masak spaghetti akhir2 ni. Tahniah buat smua. Ahaks.

    BalasPadam
  28. wah...bru je nak ckp sedap klu zami yg masak,but your sis haha
    XD

    BalasPadam
  29. aku breakfast makan pulut kuning ngan rendang. best kan ? haha.

    BalasPadam
  30. @Nisa A.

    erk.
    nak sikit?
    :)
    kejap2.
    nak tengok ada baki lagi ke tak.
    ops.
    dah habis.
    teeettt...
    :P

    BalasPadam
  31. @MiaWawa

    sedap jugak spaghetti kan?
    zami jarang telan spaghetti ni.
    :)

    BalasPadam
  32. @Oasis

    fenomena kot.
    XD
    lagipon, macam simple je nak buat spaghetti ni.

    BalasPadam
  33. @kechixx

    memang sedap.
    rugi tak dapat rasa.
    :)

    BalasPadam
  34. @nizam

    hehe.
    tak reti nak masak la.
    :)

    BalasPadam
  35. @Izyanti

    wow.
    berat tu.
    buncit tak sekarang ni?
    :P

    BalasPadam
  36. postkan kat alamat nie please :)

    BalasPadam
  37. zami, raseny bende yg u suke makan ptt u blaja masak barulah dikata sedap dimasak dgn penuh gaya mutu keunggulan..hehe...

    BalasPadam
  38. omaigod

    pjgnye tajuk entry

    hiks

    BalasPadam
  39. pepagi mkn spaghetti??
    btol2x barat ni
    hehe

    BalasPadam
  40. aku sejak cuti ni, time sarapan akul dekat2 pukul 12 tghri.. kira pagi lagi tu kan?? heh2

    Cerita 2010

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com