Ahad, 13 Februari 2011

Blogger Lelaki Bajet Terhangat Di Pasaran!

Aku balik Melaka pagi tadi. Aku dari Seremban. Eh. Tahu tak aku praktikal kat Seremban ni? Takpe takpe. Buat buat tahu je la. Aku bukan tahu kau tahu ke tak kan. Eh. Aku balik Melaka sebab nak ambil tong gas ni haaa. Nak bawak balik Seremban esok. Sebab? Aku nak tanam bunga kekwa kat atas tong gas tu. Boleh? Memang nak kena lempang sepoi sepoi bahasa ni. Adeh. Aku nak masak la beb! Sebab tu aku nak ambil tong gas tu, nak bawak gi rumah sewa. Jimat sikit. Walaupun aku tak reti masak langsung, diulangi langsung, aku boleh ugut hausmet hausmet aku yang lain masak. Ugut okay! Haha. :B


Tadi, Adie ada ajak aku gi gathering kat Melaka tu. Aku macam, ada gathering ke? Aku tak tahu pulak ada gathering kat Melaka. Hurmmm ... Macam mana aku nak tahu kan, aku dah jarang online sekarang, gara gara praktikal ni haaa. Siriyes beb. Tak sempat nak tengok blog sendiri, apatah lagi blog blog korang. Apa apa pon, terima kasih kepada korang yang sudi membazirkan masa skodeng skodeng blog aku ni. Aku terharu gile baca komen komen korang. Walaupun tak keluar air mata, tapi sebak tu terasa kat dada ni beb. Memang menusuk kalbu mencengkam jiwa meramas sanubari habis. Okay. Fine. Aku memang drama lebih. =.=


Aku dengan tak malu gile gi join gathering tu. Gathering tu start pukul 12.30pm. Cuba teka aku sampai pukul berapa? Sila teka sekarang. Boleh guna talian hayat dengan mendail nombor 999 sekarang. Eh. Dah dah. Dipendekkan entri, aku sampai sana dalam pukul 2.30pm! Siriyes beb. Kalau aku tak silap ah. Kot kot jam tangan aku cepat dua jam ke. Boleh? Jam korang cepat lima minit, jam aku cepat dua jam! Okay. Adakah aku telah over acting kali ni? T.T


Syafiq - Hizami - Adie - Hafiz


Kenal tak siapa tu? Ada Sandiwara Seorang Insan. Ada Budak Lelaki Sebelah Pintu. Ada Daniel Adie. Ada H To The World. Bajet terhangat di pasaran la tuuu. Bajet je lebih. Cehhh ... Korang boleh jeles sekarang. Haha. Jeles tak jeles tak? Anyway, aku ada satu rahsia ni. Lepas aku beritahu korang, kira dah tak rahsia lagi la kan? Hizami, Syafiq dengan Adie dulu satu sekolah! Siriyes beb. Aku tak tipu la. Adeh. Tak sangka pulak kitorang dipertemukan sekali lagi kat gathering ni. Aku dah lama gile tak jumpa Syafiq tu, adalah dalam 7 tahun beb. Tup tup, jumpa kat gathering ni. ;)



potpetpotpet : Terima kasih kepada mereka yang sudi bergambar dengan aku tadi walaupun aku agak selekeh. :P

51 ulasan:

  1. wah..!! memang lelaki terhangat di pasaran lah..

    BalasPadam
  2. wah.. hangat nye jejaka2 ini.. BLSP plg ramai peminat ek..huhu..;p

    BalasPadam
  3. wah org bujang masak..leh la join makan..haha..xkesah la beb klu bayar pon..haha

    BalasPadam
  4. memag terhangat di pasarann :D

    BalasPadam
  5. nak lari topik kejap bole ? sebab tetibe excited gila .


    ohemjeyyy ! header cun gilaa ! hahaha baru perasan

    BalasPadam
  6. syafiq dri s.alam mai melaka ek..

    BalasPadam
  7. fewitt ! nak signnn ! hak hak hak :p

    BalasPadam
  8. erk.. kita pun 1 skola gak kan en.zami,, hekhek,, i ingat lagi u masa dalam mimpi ritu.. :p

    BalasPadam
  9. hangat tu~
    best2 gath tadi~

    BalasPadam
  10. Anda popular zami...x selekeh pon la..
    Glad u managed join...huhu

    BalasPadam
  11. hahaha tengs la yea sudi bergambar dgn senduk tu :)

    BalasPadam
  12. macam best jerk gathering..korang sume dah mcm artis2

    BalasPadam
  13. rumah sy dekat kolej ade tong gas..dah 2 tahun x habis2..nampak sgt MALAS masak!:D kalau nak dtg la amik..x jauh tu dr seremban..haha ^_^~~

    BalasPadam
  14. wahhh.... ni kire dua dalam satu lah ni... gath plus reunion.. hehe

    BalasPadam
  15. wahhh.... ni kire dua dalam satu lah ni... gath plus reunion.. hehe

    BalasPadam
  16. Yeahh....zami sudah kembali... selamat balik kg.hehehe.... bestkan sesekali jumpe kengkawan macam ni, nak2 lama x jumpekan..

    Apalak selekah cam tu? ok ape?

    Ni pasni bajet seminggu sekli ke nak update blog nih..ala...jangan ler cam tu..jengok2 le selalu k...

    BalasPadam
  17. wah2..

    style2 beb!!
    2 in 1 lagi.. hee =)

    BalasPadam
  18. waahhh...bestnyerrr...

    cikgu memeras ugut ousmate..

    wow!

    boleh masuk tajuk utama kat berita hairan esok pagi nie!

    hehe..

    BalasPadam
  19. penganjur contest kaca mata tu kan

    hiks

    BalasPadam
  20. jeles lagii~!!!!! nyesal x join! hahah

    BalasPadam
  21. hizami n syafiq x ikut tema

    haha

    =_=

    BalasPadam
  22. gath kat KL dah takde kah ?..

    BalasPadam
  23. Bilalah nak ada gath dekat KL ni....tapi semua blogger dlm pic tu mmg terhangat...memang bertuah badan siapa dpt jumpa diorang

    BalasPadam
  24. baru perasan.. awak ada trademark sendiri bila amik gambar kan??

    BalasPadam
  25. dak utem mesti ramai kan..
    siot la x tau.. kahkahak

    BalasPadam
  26. mmg ada gaya mutu keunggulan lahh .. :D

    BalasPadam
  27. org femes...
    mana2 pergi org kenal..
    haha.....

    BalasPadam
  28. jgn masak megi n air aje k? :)

    wahh, mesti ramaii kan amek gambar dgn dye XD

    BalasPadam
  29. kasut syafiq mcm kasut bowling je.

    BalasPadam
  30. woahh
    hebat!! bila puak2 kedah nak buat gathering plak neh

    envy**
    haha

    BalasPadam
  31. xpernah kenal sorg pun drpd di atas :P

    BalasPadam
  32. thanks cuz sudi datang beb.. :)

    BalasPadam
  33. tau la zami prak kat seremban :P

    eh3 zami pandai masak ke? muka comot sebab angkat tong gas ke -.-'

    ala, jeles sebab tak dapat datang :( plan nak pegi tu memang ada. huk3. ada orang call live dari gath tu, meriah je dengar.

    BalasPadam
  34. sy terpgg bahu bdk bju biru itu...sungguh memalukn..T.T

    BalasPadam
  35. hahha.. bole pulak balik melaka amek tong gas??? ape kat seremban xd jual gas masak ke? haha..kelakar la uoalss ni

    BalasPadam
  36. hangat ke semua ni ? haha :)

    BalasPadam
  37. tahniah2. mcm jejak kasih lak.

    BalasPadam
  38. thnx eh sudi ambil gambaa. *hot hot

    BalasPadam
  39. ingatkan cakap sal JT tadi~ hehehe

    BalasPadam
  40. ini semua lelaki yang bajet2..tapi..tapi..not bad lah muka korang semua..

    BalasPadam
  41. menarik nyer jmpa kenal2 blogger lain. ko di seremban ke? sila kontek aku...:p

    wakakaka...leh kuar lepak

    BalasPadam
  42. erkk..
    selekeh ke??
    hohoho..
    konpius3

    BalasPadam
  43. ceh ceh selekeh la konon. :P

    BalasPadam
  44. balok dah macam syah jazle ak tgk, hahahahahaahahahaha.

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com