Sabtu, 18 Jun 2011

Nasyid? Aku Masuk Nasyid? Okay. Aku Tak Tipu. Ini Betul Punya Cerita!



Gambar kat atas ni takde kena mengena dengan raya tahun ni ye. So, tak payah nak start fikir ni baju raya aku. Actually, aku sekarang kat kampus. Latihan nasyid derrr... Bila masa pulak aku masuk nasyid kan? Haaa... Ni aku nak bagitahu ni. Aku baru masuk nasyid semalam. Boleh? =,=

Eh. Nak tahu tak? Aku tak pernah masuk nasyid pon sebelum ni. Ni first time derrr... Kira pengalaman pertama la kot. Excited? Takut ada la... >.<

Aku segan ni sebenarnya. Aku sorang je tak tahu nasyid kat sini. Yang lain semua dah biasa wakil universiti. Siap dah pernah jadi johan kot dulu. Adeh. Malu ah... T-T

Macam mana aku boleh join pulak ni? Panjang ceritanya. So, tak payah la cerita. Eh. Kau nak dengar aku nyanyi? Okay. Aku nyanyi sekarang ek? ;)

Insan cemerlang... Ummah terbilang...

Dah dengar kan? So, sedap tak kau rasa? =,=



potpetpotpet : Doakan suara aku sedap ye. Haha!

38 ulasan:

  1. insan cemerlang ummah terbilang tu meaw penah bawak dan wakil negeri :D


    p/s:go go go nasyid :D

    BalasPadam
  2. woahhhh! tahniah-2 msuk nasyid utk kali prtama..hakhakhak :) good luck!

    BalasPadam
  3. wow.. tak pe.. nyanyi ramai.. kurang sket nervous.. pastikan pitch jgn ke laut beb!!

    BalasPadam
  4. semoga serasi bersama mereka..boly punye nak bernasyid

    BalasPadam
  5. pasti sedap punye...
    xD
    good luck!

    BalasPadam
  6. Tanpa NamaJun 18, 2011

    gud luck!nyanyi molek2 ngee hhi

    BalasPadam
  7. aisehmen nasyid tu ...

    BalasPadam
  8. Fuiyoo..masuk nasyid la..nak sign!ehehe

    BalasPadam
  9. gud luck ek,make sure suare tu x pecah cam kucing nak beranak,hak3 :)

    BalasPadam
  10. Good luck! teringat lak experience bernasyid masa zaman sekolah dulu..hehee :)

    BalasPadam
  11. xpe...
    xpernah masok lah boleh gain knowledge baru~

    all the best~

    BalasPadam
  12. haha..nk tau jugak..camane leh tercampak ke kancah nasyid ni. xkan dpt wahyu kot...aih..

    BalasPadam
  13. dah lama ak x terjebak dlm nasyid ni...rindu rasanya...btw gud luck...and baju tu kena sgt dgr ur jeans :)

    BalasPadam
  14. all the best zami !! =)

    BalasPadam
  15. teringat dolu2 time join nasyid, the day b4 pertandingan aku embunkan air asam jawa.. esok dia minum sebelum nak melalak.. suara seyes tak pecah..keh3x.... melentingggg.... ahhh,cite dulu2 kot...

    jom terjah..

    http://eddysyrol.blogspot.com

    BalasPadam
  16. atas melayu(songkok)
    tengah cina (baju ala2 cinese)
    bawah omputih (jeans)

    hmm kasut maybe ala2 capal..hehe

    sodap eh sore..
    lom nyanyi dah sodap ni camno..hehe

    BalasPadam
  17. hahaha... dah lah muka cam syahir..maybe lepais nih boley ikot step shahir..(: gud luck der! *thx 4 ur entertaining way of writing..it cured my wutsoeva probs!..XD

    BalasPadam
  18. Asslamualaikum ya ustaz hahaha.....

    BalasPadam
  19. hahahaha... sangat sangat sedap.. *pengsan.. :P

    BalasPadam
  20. gudkuck derr~ nasyid ni mudah jea~

    BalasPadam
  21. Tu dier songkok tingginya!
    Import dari Johor kot?

    BalasPadam
  22. peyh!!
    dasyat tu..haha..
    semangat oke!!

    BalasPadam
  23. 1st time msk cni..terkejut mak kau jap..Ingatkan Lin Dan tadi..heee :P

    BalasPadam
  24. wow.. great!

    haha.. aku zaman sekolah rendah jer..

    skarang? hahhhaaa...

    BalasPadam
  25. Ustaz... Bila nak gi karaoke ni? Mentang2 la dh join nasyid skrg. Hahaha

    BalasPadam
  26. Tanpa NamaJun 19, 2011

    kekekeke...sedap woo..sampai gegar blog ni...kekeke..gudluck...=)

    BalasPadam
  27. nasyid mmg terbaik..good luck dude..

    BalasPadam
  28. sedap....dh mng dh pon...johan lg tu...

    BalasPadam
  29. muhahaha sodap gila haha .

    wahhh dasyat !!

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com