Ahad, 17 Julai 2011

Rihanna Rampas Crown Lady Gaga!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Okay. Facebook Rihanna dah mencecah 40,772,479 fans! Dan jumlah ini telah mengatasi facebook Lady Gaga yang mempunyai 40,670,993 fans. Wow! 40 juta tu beb! The funny thing is bilangan fans Rihanna lagi ramai daripada bilangan rakyat negara Malaysia sekarang ni. Haha. Rihanna dah boleh buat negara sendiri kot lepas ni? :B

Secara official, Rihanna telah memegang title sebagai the MOST popular female artist on Facebook. Sebelum Rihanna, Lady Gaga yang pegang title tu. Sekarang? Rihanna dah rampas crown tu daripada Lady Gaga! Adeh. Gaduh la korang. :P






potpetpotpet : Lepas ni aku nak pergi kenduri! Eh. Apasal excited pulak ni?

22 ulasan:

  1. rase aku tak like lgi rihana ni..xpat la aku nk jadi rakyat die..

    BalasPadam
  2. errr.. hebat! penangan artis nie.. takpe.. aku tak jadi la rakyat negara dia.. hehhee

    BalasPadam
  3. sebenarnya peminat rihana tu hampir 2 kali ganda jumlah rakyat Malaysia.

    Eh...tentu ada apa2 kat kenduri tu kan?

    BalasPadam
  4. aku rase Rihanna lg sexy dr Lady Gaga yg pelik2 tuh.. hahahah

    latest entry Isu HANGAT Blogger Minggu NI!!!

    BalasPadam
  5. Oh yea, tak selamanya akan popular. (Seronokla pergi kenduri, I pulak bekerja.)

    BalasPadam
  6. aku cuma like artis Malaysia je.

    hahaa

    BalasPadam
  7. hahaha aku tetap nak jadik rakyat gaga even negara dia ade unsur setan. hahaha

    BalasPadam
  8. Hahaha. Wat negara sendiri? Saya pun bukan lagi rakyat dia. LOL. :p

    BalasPadam
  9. Same mcm FIQ! aku pon nak jadi rakyat negara dia..

    BalasPadam
  10. both berbakat n yet they're pretty . no wonder ramai peminat .

    BalasPadam
  11. Aiyoyo...sian gaga!hehe...
    ~ aq x like pown page diorg! ~

    BalasPadam
  12. kalo dah jadi rakyat rihanna leh unlike tak..weee..

    xminat lady gaga..minat didi alias..wakaka..(minat ke??)

    BalasPadam
  13. ***..patut blog nie yg tolong promote kan blog anis..huuuu..:p..so pas nie promote blog anis ye..:D

    BalasPadam
  14. haha..smpai ke fanpage zami p cek eh. hebat2. ni kalau rihanna buat negara zami boleh la jadi PM. haha

    BalasPadam
  15. perghhh* ta na masok negara dia
    kalu laki , mmg la nak

    part last yg excited tu , da gelak gila2
    ada paperw ke ? hahaha

    BalasPadam
  16. cme nak ckap time kaseh byak2 sbb sudi singgah blog . teharu sangat2 kot =D

    reaksi yg sama time cik epal singgah blog . sumpah tersengeh je 24 jam .

    BalasPadam
  17. err..macam dua2 pun bule buat negara sendiri..tpi dua2 ta buleh jadi pemerintah.. =p

    BalasPadam
  18. haha.. tgok kesenioran la.. rihana upper senior kan

    BalasPadam
  19. best rihanna lagi,hi3 nnt keluar lah kat youtube rihanna vs lady gaga

    BalasPadam
  20. siapa mereka ? tak kenal pun :O

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com