Isnin, 25 Julai 2011

Siapa Rasa Saya Hensem?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Aku tengah demam ni. Baru start semalam. Ni tak sembuh lagi ni. Adeh. Mood nak cerita pasal nasyid pulak tiba tiba takde. So, layan je la topik yang bosan ni. :B

Okay. Topik pada hari ni ialah pernah tak kawan kau update status facebook kau secara diam diam ubi berisi? Yes. Diam diam dia update status kau lepas tu bukannya ubi yang kau dapat sebab macam mana kau nak dapat ubi kat facebook ni kan? Tolong jangan nak mengada-ngada mintak ubi keledek ke ubi kayu ke ubi kentang ke. Lempeng nak? Eh. Lempang nak? =_=

Apa yang aku cuba sampaikan ialah diam diam kau log in facebook kau, tiba tiba kau terus nampak status facebook kau yang berisiko untuk mendapat cacian, kejian, makian apatah lagi hinaan. Kejam kot! Adeh. Nak tahu status macam mana? Macam tajuk kat atas tu! :B




See? Tu bukan aku update ye. Aku tahu rupa aku macam mana. Dan aku takde perasaan yang melampau macam tu. Tolong la percayakan aku yang hensem ni ye. Eh. Terperasaan pulak. :P

Ni kerja kawan aku yang sorang tu. Dia pinjam laptop aku sebab dia nak online. Dah nama pon laptop aku kan? Memang facebook aku sentiasa online je even aku takde kat depan laptop sebab mungkin aku ada kat belakang laptop. Tapi kadang kadang aku kat sebelah kanan laptop. Kadang kadang kat sebelah kiri. Ikut kau la nak aku duduk belah mana. Boleh? Tapi kan, entah kenapa lepas dia selesai online hari tu, aku terus shut down laptop aku. Tak check pon facebook. Lepas tu, aku hantar dia dengan kawan kawan yang lain balik KL. Dah turun kereta, salam la sorang sorang. Sangat berbudi bahasa ye. Kata ahli syurga. Eh. Ahli nasyid. Adeh. =_=

Tiba tiba je dia bagi ucapan: 
Zami, mintak maaf pasal facebook ek? Haha.

Aku blur. Kenapa pulak nak mintak maaf pasal facebook kat aku? Pergi la mintak maaf kat Mark Zuckerberg. Aku tanya kenapa, dia tak nak jawab pulak. Okay. Fine. Sampai je aku kat rumah, aku terus log in facebook. Sekali tengok, tahik la kau!!! Berani betol dia update status macam tu! Mula mula aku nak delete status tu, tiba tiba, aku tak jadi nak delete pulak. Errr... Siapa suruh banyak sangat like kat status tu? Boleh? :B


Dia yang paling kanan sekali.



potpetpotpet : Kau boleh nak taip panjang panjang macam aku even isi dia cuma status kat facebook je? =_=

48 ulasan:

  1. same laa...rase cm nk dmm!

    pengajarannye laen kali knelah log out ye!haha...=)

    BalasPadam
  2. haha memang panjang entry ni. adeh. mra pn x penah log out fb kt lappy. tp xpenah lg aa mmber kacau status. :P hehe nasib dy tulis "sy ensem" kan?

    btw, smoge cepat sembuh. bosan ah on9 amy diam aje. >__<

    BalasPadam
  3. Tanpa NamaJulai 25, 2011

    hahaaa..hadoi lawak la...

    kekadang kawan kite ni..nk marah pon ase salah,kekadg melampau pulak lawaknya huhu..

    tp bnyk yg like ye..sy pon nk like gak lah..huhu..

    neway demam betul kew!jga kesihatan ye(nasihat macam iklan kat tb tu) huhu..


    nk kenal ngan ahli syurga! eh ahli nasyed kah2....

    BalasPadam
  4. demam nak konvo ke?
    status memang terbaik!

    p/s: hensem/cantik itu subjektif. lain orang lain pandangan matanya.

    BalasPadam
  5. @Mra Mastura

    haha.
    tu la pasal.
    nasib tulis macam tu je.
    kalau pelik2, menangis jadinya.
    :B

    BalasPadam
  6. penah gak kena zami...lawak ade..tp sekadar suke2 best kot...hehehe..

    BalasPadam
  7. @MAISHARAH

    tu la.
    mula2 nak marah.
    tapi tak jadi pulak.
    haha.

    yes.
    tengah demam ni.
    thanks.
    :)

    BalasPadam
  8. @Alisya

    haha.
    mungkin la kot.
    adeh.
    tak sabar dah!
    khamis ni!
    :B

    BalasPadam
  9. hahaa.. sengal la mmbe zami tuh..
    nsb baik dye x tulis status "saya la lelaki paling kacak di belog mahupn dunia!! " -_-"

    BalasPadam
  10. hahahhaa.. mentang ramai like trus ta jadi nak del erk.. rase bangge le tu.. ahahahhaa...

    lawak betol.. ;p

    BalasPadam
  11. hahaa. aku pernah kena ranjau ngan orang lain, orang ingat aku betul2 update sendiri =.=

    BalasPadam
  12. nsib baik dy ckp hensem..hahhaha..ramai plak tu yg like..

    BalasPadam
  13. Look at the bright side. At least you dapat hensem daripada dapat horny.

    And, I think you are good-looking. Seriously.

    -chobitschii@LJ-

    Using my Google account pasal OpenID error -_-"

    BalasPadam
  14. hizami mmg hensem =P

    nak cakap terima kasih sbb singgah lagi =D

    BalasPadam
  15. entry ni buat nisa rasa nak gelak. kuikuikui :P

    BalasPadam
  16. kelakar jew kn kne gurau ngn kwn dgn cre tu...hehe..btw, zami get well soon ya~! =)

    BalasPadam
  17. haha , naseb dia tulis ensem lepas tu ramai orang like kan , terbukti la tu kan encem kiranya :P

    BalasPadam
  18. Hahaha. terbaik ada kawan cmtu :D

    BalasPadam
  19. Tanpa NamaJulai 25, 2011

    HAHA okay suke lettew ramai orang likee :D HAHA thumbs up lah kawan kau :D

    BalasPadam
  20. sesungguhnya kau harus bersyukur dapat kawan yang baik mcm die..hehe..klaka kot. boleh jadi kenangan waktu tua nanti..haha

    BalasPadam
  21. time carwash dulu ada gak member yang kena..online sambil wat keje,camnie lah jadinya..dapat plak kawan2 yang nakal..tapi best gak..kalu teringat nanti mesti senyum sorang2..

    BalasPadam
  22. selalu jugak terlupa nak logout.tapi nasib x pernah kena.cikgu saya pernah kena.status dia b'bunyi mcm ni "terasa nak melompat pulak". mmg peliklah kalau dia yg buat status tuu. haha :D

    BalasPadam
  23. Hahah..hakikatnye, anda memang hensem!

    BalasPadam
  24. ye ;la..dah mmg ensem..mestilh ramai yang like~

    BalasPadam
  25. Kawan yang sengal.. Hahaha

    Nasib baik x pernah nak buat macam tu dekat kawan sebab selalu on9 guna laptop dia jugak..

    BalasPadam
  26. kalau nk slamat log out dlu fb n lain2 acoount lmn web sosial, chat etc sblum bgi pinjam laptop kat sesape..
    ~tp hakikatnye mmg mcm artis korea..(^__^) ~

    BalasPadam
  27. ahaksss!!na ckp nie..gudjob la kt ur fren tuh..TERBAIK..!!
    *alamak,terCAPSLOCK.. =p

    BalasPadam
  28. moga cpt sembuh wahai budak hensem :P

    BalasPadam
  29. saya rasa awak hensem.haha
    aku pon penah kene gak. sengal punye kawan T_T

    BalasPadam
  30. ahahha..aku suke buat org cam tu...sonok ahahha...:)
    nsem??nnt aku pertimbg kn...ahaha

    BalasPadam
  31. hye abg yg paling kanan~

    cikgu kacak, tolong? kehkeh

    BalasPadam
  32. Apa kesimpulannya dah macam karangan pula hihi.

    BalasPadam
  33. baru semalam aku buat dekat member aku kahkahkah

    BalasPadam
  34. kire oke la kena cmtuh..ari tuh yuyue kena ngn sape ntah..dye update :

    "Aku kentot tak henti2 hari nieyh,ade aku kesah?"

    nangis guling2 yuyue tgok status tuh..rase nk sumbat kepala dalam lubang jamban!!!...errr

    BalasPadam
  35. ok hari ni aku caye ko

    BalasPadam
  36. benda nie mmg selalu terjadi kat pieka gak..bukan setakat kawan tpi kakak pieka pun selalu buat bnda nie..haha..tapi hakikatnya awak mmg hensem lah..:)

    BalasPadam
  37. belum penah kene dajai dgn kawan lagi
    sat g klu dah kena memg wa karate la itu Olang huahuahua...

    BalasPadam
  38. biasa kene time kat uitm dulu, time wat a'ment, msg2 bz ngn keje msg da lupe fb msg2 on, tgk2 sume org py status merepek2.

    BalasPadam
  39. org kalau dah hensem, status fb tak menggambarkan apa-apa pun kan. haha.


    zami! kirim salam yang paling kanan sekali tu sebab nampak dye macam paling shining pulak. #kbai

    BalasPadam
  40. hahaha..mentang2 ramai yang like..tak jadi pulak nak delete..adeh abg zami ni..haha

    BalasPadam
  41. hahaha...elelele cepatla padam status tu...miahaha~

    BalasPadam
  42. nsem la jugak stakat nak idup , haha

    demam ? ohh jaga diri ya , makan ubat (:

    BalasPadam
  43. terbaik la kawan abghizami. tu.
    haha

    bangge siket dgn status tu

    BalasPadam
  44. segak2 kawan zami ye.. :B

    BalasPadam
  45. haha..cikgu..
    padamkan saja itu status iyaaa..

    BalasPadam
  46. padan muka!hahaa..




    zami. nak p/w..:P

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com