Isnin, 29 Ogos 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!



Okay. Simple je ucapan aku. Selamat hari raya aidilfitri kepada semua pembaca blog Budak Lelaki Sebelah Pintu! Plus, aku nak minta maaf tak kisah la zahir ke batin ke mydin ke sardin ke, aku harap kau dapat maafkan aku kalau kalau aku ada buat salah dengan kau. Mana tahu ada yang tersentap dengan entri entri yang ada kat blog ni ke, dengan komen komen yang aku hantar kat blog kau ke, dengan status status yang aku update kat facebook ke, dengan tweet tweet merepek aku kat twitter ke, dengan video video yang entah apa apa aku upload kat youtube ke dan lain lain yang mungkin aku tak perasan. Okay? :')



potpetpotpet : Esok pakai baju warna apa?

18 ulasan:

  1. selamat hari raya.;)

    BalasPadam
  2. hp eid mubarak..
    maaf jugak kalo ade tersalah ckp/komen..
    smoga berbahagia bersama keluarga..

    BalasPadam
  3. selamat hari raya...maaf zahr batin...=)

    BalasPadam
  4. warna maroon :)

    Selamat Hari Raya Aidilfitri encikk :)

    BalasPadam
  5. selamat hari raye. ikhlas dari ahmad naim dan isteri. HAHA

    BalasPadam
  6. Maroon..same mcm mira..huhu

    BalasPadam
  7. Tanpa NamaOgos 30, 2011

    selamat hari raya!!!

    BalasPadam
  8. Tanpa NamaOgos 30, 2011

    Salam Aidilfitri... Maaf Zahir & Batin...

    BalasPadam
  9. - ampun maaf dipinta andai ada keterlanjuran dan kesalahan yang dilakukan sepanjang kita kenal dalam dunia blog ni...

    - Salam Syawal 1432H & Maaf Zahir Batin

    BalasPadam
  10. biru...=)

    SELAMAT HARI RAYA.
    MAAF ZAHIR BATIN.

    BalasPadam
  11. selamat hari raya ^^

    BalasPadam
  12. ucapan simple..gambar mantop..

    selamat hari raya..maaf zahir dan batin..

    BalasPadam
  13. selamat Hari raya bang !'suke tgk gmbar abg . hensemm . hahaa


    p/s : follow hani ekk
    hanimansor01.blogspot.com

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com