Jumaat, 18 Jun 2010

Mari Menonton Wayang Sambil Sayang Sayang Sayang Ooh.

Terjemahan Lirik Baby Nyanyian Justin Bieber

Ohh wooaah. Ohh wooaah. Ohh wooaah. Kau tahu kau cintakan aku. Aku tahu kau kisah. Sila jerit bila-bila. Nanti aku datang. Kau nak cinta aku. Kau nak hati aku. Dan kita tak mungkin pernah pernah berpisah. Adakah kita sejenis benda? Budak perempuan henti bermain. Kita cuma kawan. Apa kata kau? Kata ada lagi bila kau pandang tepat kat mata aku. Cinta pertama aku patahkan hati aku untuk pertama kali. Sayang sayang sayang ooh. Seperti sayang sayang sayang noo. Seperti sayang sayang sayang ohh. Aku ingat kau selalu aku punya.

Sila nyanyi dengan bangga weyh haha. Ni aku translate sendiri. Sodap pulak bila lirik dia bunyi Melayu kan kan kan? Hadoi.


Toy Story 3 : Memuaskan

Eh eh kau tahu tak aku dapat dua tiket tayangan Toy Story 3 daripada Nuffnang. Well. Aku tak dapat nak pergi masa tu sebab tayangan dia 14 Jun 2010 lepas kat KL pulak tu. Nak tak nak aku bagi dua tiket tu kat one of my friends.

Since aku tak dapat nak tengok Toy Story 3 guna tiket free tu maka aku guna tiket berbayar pulak haha. Gigih seyh. Aku gi wayang semalam. Oh. Toy Story 3 ni ada lain dia. Ya. Penonton disajikan dengan mesej dan nilai yang kuat. Hurmmm. Serious dowh. Boleh nangis meleleh kau tahu. Dan mungkin elemen komedi tu ada kureeeng sikit tapi Rex The Green Dinosaur tetap kelakar kau tahu. Lepas tu ada pulak babak bila mana Mr Potato Head tu tukar badan dia hadoi betul betul lawak nak mammm... Gelak seyh. Hey. Siapa kata cerita kartun sesuai untuk budak-budak je? Lantak.


 Rex The Green Dinosaur.


 Mr Potato Head.




potpetpotpet: Never say never.

56 ulasan:

  1. dni tk tengok lagi.. hehe.. bestnya dapat tiket free ;)

    BalasPadam
  2. dni:

    haha.
    dapat.
    tapi tak dapat pergi.
    ;)

    BalasPadam
  3. dh mcm pelakon korea dh.. =P

    BalasPadam
  4. rozana:

    cewahhh.
    malu seyh.
    ;)
    hehe~

    BalasPadam
  5. posing nak macam artis...arghhhh hilangkan muka korea mu itu!!!


    aku nak tiket free gak!

    BalasPadam
  6. ayue:

    wakakaka.
    haish.
    ;)

    BalasPadam
  7. hahahaha~

    lawak gila lagu baby tu lau translate dalam bm..
    peminat justin bibir ke?haha~

    BalasPadam
  8. haha
    lps ni translate ost karate kid pulak
    =)

    BalasPadam
  9. aleeza:

    haha.
    mungkin.
    cewahhh.
    ;)

    BalasPadam
  10. hassanah:

    oh.
    never say never tu kan?
    alamak.
    macam susah jek.
    hadoi.
    ;P

    BalasPadam
  11. Btul3...citer kartun nih bnyak moral values...even adults pun digalakkan tgk...among animated movies yg aku minat is UP...ko pernah tgk, best nk mampos, lawak nk mampos, moral values berlambak, nnti ko blh wat alat bantu mengajar...huhu

    BalasPadam
  12. kau pun nanges jugak kan ?? kan ??
    nanges kt sebalik pintu la tue.. ahaks.. ;p

    BalasPadam
  13. oke nanti nisa nyanyi dengan bangga lepas tu rakam, lepas tu letak dalam blog. wahahaa~

    huuuuu nak tengokkkk cite nih!! sob~sob~
    next week baru balik s.alam...
    toy story nih 3D kah??

    BalasPadam
  14. aaaa,ta tgk ag cter neh !! haha :P tape2,pasni nk g tgk ! weee XD
    cmbesh je~hik3

    BalasPadam
  15. tengok lagi?kan da tengok ari tu?

    BalasPadam
  16. ahahahahah. sumpah i nyanyi dgn pnuh bangga. lol.

    BalasPadam
  17. hik3...mmg xde kije la tuh translate lagu.....

    BalasPadam
  18. yg last tuh watak ape dlm toy story ?
    hehe ;)

    BalasPadam
  19. firdaus:

    ya.
    lotta moral values.
    ;)
    eh eh tengok jugak UP tu.
    betul betul.
    UP tu siyes best.
    ;)

    BalasPadam
  20. aidy:

    aku nangis tapi tak nangis.
    haaa...
    hebat tak?
    wakakaka~
    ;P

    BalasPadam
  21. nisa:

    wah.
    for real?
    nanti kalau dah nyanyi jangan lupa upload.
    haha.
    zami nak dengar.
    cewahhh.
    ;)

    BalasPadam
  22. nurul:

    sila tengok.
    berbaloi jugak.
    haha.
    ;)

    BalasPadam
  23. kembatolo:

    eh eh mana ada tengok lagi.
    this movie baru keluar la.
    haha.
    hari tu entri berkenaan contest nak menang tiket free tu.
    ;)
    haha~

    BalasPadam
  24. bukan penggoda:

    wakakaka.
    bagus bagus.
    keep it up!
    ;P

    BalasPadam
  25. tieha:

    tahu takpe.
    give me five!
    ;)

    BalasPadam
  26. innz:

    tu watak sampingan.
    watak dia tak muncul muncul.
    harap maklum.
    wakakaka~

    BalasPadam
  27. hukkk3 (tercekik)
    errr err td hanya gurauan semata2.. ahahhaaa tapi belom cuba belom tau ngeh3~

    dengan syarat : zami kena buat video demo, tunjuk zami nyanyi dulu!

    ahahhaa!!!

    BalasPadam
  28. comey j mr potato head 2.. (>.<)

    BalasPadam
  29. ahahha teacher translate lagu justin bibir?

    i have a better idea.
    XD
    cuba copy dia punya lyric dan translate pakai google translate..

    XD
    this the part that makes me laugh gila2 punya


    Bayi, bayi, bayi noo
    Aku seperti
    Bayi, bayi, bayi noo
    Aku seperti
    Bayi, bayi, bayi noo
    Saya pikir anda akan selalu tambang (tambang)
    Bayi, bayi, bayi noo
    Aku seperti
    Bayi, bayi, bayi noo
    Aku seperti
    Bayi, bayi, ohh bayi


    ahahha XD

    BalasPadam
  30. tq jami,
    bcoz of u aku dapat tgk cite tu foc

    hehe

    BalasPadam
  31. nisa:

    wakakaka.
    okay.
    ingatkan nak nyanyi betul2.
    adeh.
    ;)

    BalasPadam
  32. aida:

    haha.
    omel la kot.
    ;)

    BalasPadam
  33. kutojimedo:

    erk.
    terlupa pulak ada google translate.
    haha.
    ;)

    BalasPadam
  34. tak tgk yang 3D punya ke?? hari baru nak gi tgk..terpaksa pilih nak tgk karate kid or toy story...

    BalasPadam
  35. hak2,giler klaka jadiknye lagu 2 bile dmelayukan.wuuuu
    owh,sori ye hencek punye blg.jenjln d blog kamoo jap.. ;)

    BalasPadam
  36. 1st july

    jom g tgk back up plan..

    twins kak ziana blakon!

    BalasPadam
  37. belum tgk lg...plan nk g tengok..tp xtau lg bile..huhu

    BalasPadam
  38. tak tengok toy story before ni.
    tp tengok iklan pasal toy story 3 ni macam best.
    huu. nak tengok la nanti. :)

    BalasPadam
  39. toy story = cerita mainan

    best ke?

    gyahahahaahaha~

    BalasPadam
  40. .nk tgk ceta toy stori gakkk!
    T___________T

    BalasPadam
  41. farah:

    hurm.
    zami tak tengok 3D.
    tapi zami rasa kalau 3D lagi best.
    ;)

    BalasPadam
  42. aleen:

    hehe.
    selamat datang.
    ye.
    ;)

    BalasPadam
  43. qarl:

    jom jom jom.
    ;)
    haha~

    BalasPadam
  44. kasih:

    hehe.
    sila tengok.
    ;)
    best la jugekkk.

    BalasPadam
  45. aida:

    boleh boleh.
    ;)
    tengok la.
    tak rugi.

    BalasPadam
  46. zack:

    wakakaka.
    haiyak.
    malu seyh.
    ;0

    BalasPadam
  47. hellioz:

    boleh la.
    ;)
    kalau nak isi masa lapang tu.
    haha.

    BalasPadam
  48. zami.. kalau nyanyi betol betol dapat hadiah tak???
    ngeh3~

    BalasPadam
  49. nisa:

    haha.
    boleh la kot.
    cewahhh~

    BalasPadam
  50. potpetpotpet...hahaaa..:)

    BalasPadam
  51. Tanpa NamaJun 20, 2010

    tak tengok lagi pulak toy story

    BalasPadam
  52. walaweh....justin bibir dalam version melayu. kelakar la..!!!

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com