Selasa, 16 Ogos 2011

Siapa Bakal Membawa Pulang Header?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!



Haaa... Siapa bakal membawa pulang header? Seperti yang diketahui ramai orang, macam la ramai sangat kan? Seperti yang diketahui beberapa orang, Hizami, Nak Header Satu! telah berlangsung pada 19 Julai 2011 yang lalu. Pejam celik pejam celik, dah nak dekat sebulan dah ni. Oleh itu, dengan secara tak berapa nak siriyes, aku dengan ini menutup Hizami, Nak Header Satu! daripada sebarang penyertaan bermula sekarang. :B

So, bila aku nak umumkan penerima header ni? Okay. Aku sekarang tengah check balik satu persatu entri yang ada. Errr... Total semua entri ada 122 sahaja. Eh. Kenapa tak banyak lagi? Tak ke senang kerja aku nak check balik satu persatu entri nanti? =_=

But, don't worry! Aku akan cuba cari penerima header ni secepat yang mungkin. ;)

Okay. Itu je kot? Aku nak sambung mencari siapa yang bakal membawa pulang header yang comot daripada aku ni. Haha. Sebelum aku menamatkan entri pada hari ini, aku nak bagitahu satu slogan yang mungkin boleh membuatkan kau terus give up dengan hidup kau. Boleh? Aku nak bagitahu kau bahawasanya menang kalah itu adat pertandingan. #okbai



potpetpotpet : Klik kat sini if nak tengok senarai calon yang terlibat.

40 ulasan:

  1. dupdapdupdap sume org yg join..including me ! hahaha =D

    BalasPadam
  2. Nak menang...nak menang!!

    BalasPadam
  3. @cik violet

    hehe. inshaAllah kalau ada rezeki. :)

    BalasPadam
  4. @noreenrara

    wah! dengar sampai sini dupdapdupdap tu! :P

    BalasPadam
  5. tuuuudiah... seghatuih doploh dua peserta.

    mampuih nak cek satu-satu.

    hahaha...

    BalasPadam
  6. haha okeyh fine.. terus give up dengan kehidupan.. haha..

    yups adat pertandingan la tu kalah menang.. eh pertandingan ker?? :D:D

    BalasPadam
  7. alaaa..rugiii aku.. hehehe

    BalasPadam
  8. Zami,
    nak pakai pengadil tak? hahaha....

    susah2 sgt anggap ler semua menang. ala baru 122 orang jew. kejap je tuh nak wat header tu. hehehe....

    BalasPadam
  9. go0d luck pada yang mencuba nasib:)

    BalasPadam
  10. yes!! akak menang ekekeke

    BalasPadam
  11. berdoa epenuh hati supaya sayalah yang menjadi pemenangnya..sila buka mata luas2..heheeh

    BalasPadam
  12. harap brsabar ye..
    err..ade kaitan..??
    eh,hai doodle baru..!

    BalasPadam
  13. bg je la dak eina menang.. kehkehkeh

    BalasPadam
  14. rase rase ko nk pilih aku tak?ahhahahah...tak sbg nk tgok sapa yg juara :)

    BalasPadam
  15. wahahah. aku nak aku nak! :D

    BalasPadam
  16. dari dashboard dah nampak tajuk siapa bakal membawa pulang header, macam ape je -.-'


    manada kalah menang adat pertandingan. tak de takde, kitorang sume nak menang. 122 je kan zami?


    hohohoho

    BalasPadam
  17. buatlah top 10. i malas nk tgk sume 122 tu. plz top 10 haha

    BalasPadam
  18. Alamak terlepas peluang nak dapat header free!! -__-"

    BalasPadam
  19. aduh tak sempat arisha nak join. huhu. next time buat lagi tauuu contest, so that i could join urs ;)

    BalasPadam
  20. nebesssssssssssss!

    wah tibebe bertanding ke?? haha

    pilih yg betul2

    F
    U
    U
    Y
    O
    O
    O

    zami k..

    jgn yg

    P
    O
    O
    Y
    O
    O
    O

    ahaks! (mau kena sembur ni)

    BalasPadam
  21. fuh kanan fuh kiri.. mintak2 imah dapt ^^ wehehehe

    BalasPadam
  22. tiada PENGALAH..semua PEMENANG...bole???

    BalasPadam
  23. Tanpa NamaOgos 17, 2011

    haha. btol lah tu. menang kalah adat pertandingan. haha *agak makan dalam lah*

    *tibe2. =.=

    BalasPadam
  24. header dr en hizami yg hensem nie, mesti hensem jugak mcm tuan punya blog kan.. *tetiba puji2.. hihi..

    moga2 kat blog sy tue, bertukarlah header baru yg canggih manggih.. :)

    BalasPadam
  25. hizami- kalau tak menyakat tak sah kan? :P

    BalasPadam
  26. goodluck untuk dorang !! yeah

    BalasPadam
  27. Good Luck for me and other

    BalasPadam
  28. ok. tahu dah siapa pemenang.
    saya kan? oh thanks thanks *pannnggg*
    #okbai

    BalasPadam
  29. ala mama join gak, npe nama mama x der?? sedeynyerr..hukhuk

    ni link mama..minx incik hizami check yer.tq

    http://mamaluvrayyan.blogspot.com/2011/07/hizami-nak-header-satu.html

    BalasPadam
  30. wooo cikgu sudah kasi slogan...yea anak murid faham cikgu...=))

    BalasPadam
  31. Tanpa NamaOgos 17, 2011

    nk zami nak huhuhu..eh silap..nk header huhu

    BalasPadam
  32. untggg laaa dyyy weyyy! huhu-.-"

    BalasPadam
  33. ok..tgh nebes ni..hahah

    BalasPadam
  34. aku tak join pun >.<
    g'luck spe yang join tu. hikhik

    BalasPadam
  35. G. luck bagi yg menang.... Hopefully i la yg menanag.... ahahahahaha

    BalasPadam
  36. muahaah..redha je dgn keputusan.. waaa! :(

    BalasPadam
  37. iqa harap orang tu adalah iqa. HAHAHA =P

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com