Isnin, 26 September 2011

Dia Soal? Aku Jawab! Kau Soal? Kau Jawab Sendiri!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Ni entri malas malas kucing sikit. Hari tu ada budak tanya aku banyak soalan. So, aku pon bantai jawab je la. Dia soal? Aku jawab! Actually, tu untuk segmen kat blog dia. Segmen dia lebih kurang macam sesi soal jawab dengan blogger. Tapi entah macam mana dia boleh nak soal jawab dengan aku entah la.

Contoh soalan dia:
Satu perkara yang orang tak tahu tentang Budak Lelaki Sebelah Pintu?

Contoh jawapan aku:
Mana boleh bagitahu? Nanti orang jadi dah tahu! Haha.

Nampak tak jawapan aku? Hebat tak aku jawab soalan? Rasa macam nak pui je kan? Okay. Pui!


Nak baca full interview? Sila singgah blog dia kat SINI. Dah alang alang singgah tu, boleh la baca lepas tu tinggal sekomen dua kat entri dia tu. Tapi kau jangan percaya sangat apa yang aku jawab soalan dia sebab aku macam mamai mamai ayam hari tu. Boleh?



potpetpotpet : Kenapa tidur tak pernah puas?

23 ulasan:

  1. artis kata kn,lepas ni biar aku interview ko plak secara personal ahahaha

    BalasPadam
  2. da baca dah..bakal cg rupanya..ingtkan model..

    BalasPadam
  3. pelik nape tajuk dia kene tulis nama adie..hehe..nak tarik peminat adie le tu..hehe..

    ni interview face to face ke ato blog tu blog???..haha

    BalasPadam
  4. bace dah...ala2 retis kne soal dgn paparazi pulak...hehe

    BalasPadam
  5. npe x letak kt cni jer interview tu..hehe..

    BalasPadam
  6. @ayie

    tu kena tanya tuan punya blog. :D

    BalasPadam
  7. @Noorsha Muhamad

    tu bukan segmen zami. lagipun, melalui entri ni, harap dapat tolong dia dapatkan viewers. :D

    BalasPadam
  8. ouh..okay..artis baru..jawapan memang camtu >.<

    BalasPadam
  9. bukan main melambung lagi puji adie ye...hehehe...nak dgr komen dari adie trhadap zami lak...

    BalasPadam
  10. nanti aku tanya kau jawab sampai pitam ok?.

    BalasPadam
  11. @Hizami Rahim dah baca dah hari tuu lagi dia punya belog.... haha! banyak cerita yang terbuka,.... muahaha!!!

    BalasPadam
  12. ade pulak ke mamai ayam.ehhe

    BalasPadam
  13. dah bc dah..apa yg sekarang en. syrol tu x mmpu nk buat adalah dgn menginterview aku..mwahahaha..

    BalasPadam
  14. xde soalan panas lerr x syok..

    hahahahaha

    =_=

    BalasPadam
  15. Ehem2...ada orang puji saya la..

    Tq2..

    BalasPadam
  16. aku rase cm nak pcaye jep , haha

    BalasPadam
  17. wahh hizami skrg dh mcm retis gituewww! hahahah

    BalasPadam
  18. hiksss..macam2 soal jawab ya!! :)
    he wrote really nice entry.

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com