Khamis, 20 Oktober 2011

Nur Husna Qahirah Dapat Nombor Satu!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Ada yang tanya anak siapa kat dalam entri Wordless Wednesday #20 semalam. Mesti dia baru baca blog aku kan? So, aku nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada mereka yang sudi singgah blog ni walaupun aku dah macam sangat busy dengan dunia kerjaya dan juga keluarga. Eh?

Bagi menepis gosip liar yang semakin hangat diperkatakan, aku cakap dah macam artis kan? Okay. Senang cerita, she's my youngest sister. Nak tahu nama dia? Nama dia ialah Husna. Comel kan dia?


Nampak tak gambar kat atas ni? Aku tak suruh langsung dia posing macam tu. Anyway, aku nak cerita pasal adik aku ni. Dia baru je 5 tahun. Tahun depan jadi 6 tahun. Kemudian 7 tahun pulak. Lepas tu 8 tahun. Eh? Nak sampai berapa ni? Sekarang dia belajar kat Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI).

Semalam aku baru dapat tahu Husna dapat nombor satu dalam peperiksaan dia! Aku macam terkejut kot? Sebab aku tengok dia asyik main main je. Tak sangka pulak dia boleh dapat nombor satu? Alhamdulillah. Semoga pencapaian cemerlang ini berterusan sampai bila bila.

Mungkin ada yang kata tak penting sangat nombor satu ni sebab dia baru 5 tahun kot. Tapi bagi aku, daripada nombor satu ni la aku dah dapat agak sejauh mana potensi yang ada dalam diri adik aku yang comel ni. So, tahniah diucapkan kepada Husna!


Mak Lang belanja dia KFC sebab dapat nombor satu. Nampak tak muka dia sangat teruja sebab dapat KFC malam tu? Atau mungkin dia teruja sebab tak payah makan bihun goreng aku lagi? Haha.



potpetpotpet : Aku pernah dapat nombor satu tapi sekali je kot?

32 ulasan:

  1. dah tau semalam kat twitter. Hehe! :D

    Good bakal father. Semoga mendirikan masjid nanti dengan kukuh! (Mendalam)

    BalasPadam
  2. ala..your lil sis? arisha sangkakan she's your niece. hehehe. my guess is wrong. hadooh.

    btw, she's smart, clever and nice girl! :D

    p/s: hi adik comel!!

    BalasPadam
  3. haha untong la dpt num 1
    salu ese dpt num 1 1 jerk..
    kui3

    BalasPadam
  4. waa! dapat kepci! rasenye sebab yg kedua tu kot dy suke dpt kepci XD

    congratz una! rasenye better la tu dy dpt no 1 dari mase kecik2 :) nnt lame2 masuk skola blaja elok2 lg ^^

    BalasPadam
  5. hari hari goreng bihun untuk una ke zami?sian die..btw tahniah ye una..belajar rajin2..semoga comel selalu ^_^ ..cubit pp sikit boleh?

    BalasPadam
  6. yg teruja sbb x pyh mkn bihun zami tu betul kot..hahaha btw gud papa!!

    BalasPadam
  7. una! rambut baru eh? HEHEH. kemain ajar dye posing camtu,


    meh jadi adik ipar eh, kte ada adik laki darjah satu, okay la tu.

    BalasPadam
  8. rambut macam measara...hei jadi retis jugak ke husna..hehe

    BalasPadam
  9. i nk bihun yg your mum masak ittew plz

    BalasPadam
  10. husna chumill lorh...tahniah untuk die.. =)

    BalasPadam
  11. una comel ><
    geram tgkkkk ! hoho .
    kalah ngn u laa mokks .

    BalasPadam
  12. eh bihun goreng ko belum abis lagi ke?haha

    BalasPadam
  13. tergoda tgok gbr die tu,mata die mcm mengoda ahahhaha

    BalasPadam
  14. kecik2 da pandai bergaya.. >< comei..

    BalasPadam
  15. 1 . itu maknenya Husna tak patah semangat walaupun ibu n ayah tak de skarang .

    2.nak tawu jugak ape komen Husna bila makan BIHUN goreng itu .HAHA!

    3. tak penah dapat nombor satu , nombor dua pernah , gile bangge time tu .HAHAH

    BalasPadam
  16. Yay untuk Husna.

    Nah, gua bagi lolipop.

    BalasPadam
  17. wah kecik2 una dah belajar jadi retis hahaha...tahniah ye una dpt no 1 dan tahniah juga kerana malam tu tak perlu lagi makan mihun goreng abg zami hahaha...

    BalasPadam
  18. new here :)

    comeynye husna. :D

    BalasPadam
  19. WAH! congrates husna :) and congrates jugak la zami walau sekali je num satu. haha

    BalasPadam
  20. Husna akan mengikuti jejak abg sulungnya yang berjaya..Amin...

    BalasPadam
  21. mse ujian ari tu pon kite dpt no 1.
    nk mintak abg hizami blanja kepsi la.haha

    ckp tahniah utk adik tu.smge jdi insan yg cemerlang

    BalasPadam
  22. hahaha..hebat ah anak pakcik rahim..hehe..tahniah una!

    BalasPadam
  23. comel nye. suke dia dapt kfc. hehe

    BalasPadam
  24. Tembamnye pipi dia... (^^)

    BalasPadam
  25. pandai posing ni adk husna ni ek..

    SEMOGA PANDAI LAGI & LAGI yeee...

    BalasPadam
  26. Abg yang baik.
    Terharu siot.
    Tisu please. :ppp

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com