Ahad, 18 Oktober 2009

Dugaan Demam & Sakit Tekak - Semoga Cepat Sembuh

Salam. Fuhhh... Sunday ek hari neh? Nape aku tak nampak pon hencik matahari neh? Kate hari neh hari hencik matahari? Nape tak kuar-kuar lagik neh? Pagi sampai petang dok mendung jek. Pastuh tetibe datang la hencik hujan. Hencik hujan datang singgah kejap jek. Pastuh die belah camtuh jek. Haish... Tak bagitao pon nak belah. Huaaa... Pastuh, hencik malam pulak datang singgah. Komfem la hari da gelap. Dan kelibat hencik matahari lagi la comfirm tak kelihatan tyme malam neh. Haish... Hencik matahari demam ke? Macam aku gak ek? Selesai intro.

Well, aku just nak menguar-uarkan bahawa aku demam enam hari lepas. Bapak lame tuh kan? Hahaha. Takpe la. Selagik aku tak bagitao korang, selagik tuh cite neh baru lagik. Ok. That's mean...jap...hari Ahad, Sabtu, Jumaat, Khamis, Rabu... Ya. Aku demam hari Selase tuh. Haish... Tetibe pulak waktu malam hari Isnin tuh aku rase sejok semacam jek. Nak kate salji turun, aku try la gi intai kat tingkap, hoit dan takde salji pulak yang aku nampak. Hurmmm... Aku pon masok tido pakai selimut, pakai stoking, pakai baju, pakai suar, pakai bantal, pakai tilam. Fuhhh... Still sejok gak weh. Menggigit jiwa dan raga wokeyh. Huhu. Camne neh? Hurmmm... Aku da macam dapat agak aku nak demam neh. Esok pulak aku tak dapat bangon satu hari. Bukan sebab aku koma ke hape, tapi, aku tak larat la pulak nak bangon. So, aku hentam la tido satu hari tuh. Hampir mencapai 24jam la kot. Fuhhh... Saket kepale hotak aku wokeyh! Hamek... Nak sangat tido... Dah r esok tuh ade test. Thank God, the test was ABCD only! Hahaha. Dua hari gak r aku demam neh. But, ape yang tak bez tuh, baru jek nak baik daripada demam neh, tetibe sore aku jadik lain. Jadik garau! Kasar! Besar! Eh, itu bukan ke sepatotnye bunyi sore lelaki? Takkan aku baru jek masok akil baligh? Hahaha. Bukan. I mean, sore aku sebelom neh takde r segarau, sekasar dan sebesar neh! Fuhhh... Aku pon secara tetibe dapat sore-throat la pulak. Hurmmm... Da tak dapat la nak tarik lagu-lagu high-pitch r pasneh. Kene gune sore bass jek. Haishhh... But, in a weird way, I kinda like it. It is sexy. It is masculine. Hahaha. Siriyes sangat bez!



p/s: Still ade sore-throat. Hopefully I will get better this Tuesday. Woaaa... Aku ade presentation wokeyh. Matilah kalau tak kuar sore ti. Haishhh... T-T

21 ulasan:

  1. Gute Besserung...Get well soon yeah..

    BalasPadam
  2. ahaha. alm0st well neh. huhu~

    BalasPadam
  3. weh lol nampak salji kat sini. lama okek demam. kalu lolly. sehari je dah kebah


    *cakap dgn nada banggs tuh!~

    BalasPadam
  4. ahaha. yela. kat cni jek ade salji. huhu~

    kat lua tingkap takde p0n. haishhh...

    tak baik bange2 ta0. ahaha.

    demam da 0k p0n.

    cume saket tekak je neh.

    serak neh~ =)

    BalasPadam
  5. da ok kn..
    bgus r cmtu..
    lain kali klau dmam brendam dlm air k..
    twenty por hours..huhu..
    bru cpat baik..

    -ur new follower-

    BalasPadam
  6. saket tekak eyh..
    minum air byk2..
    smpai x larat nk minum..
    msti ok nnt..
    hope cpat baik tekak tu k..
    esok da ari isnin..

    BalasPadam
  7. hencik, better anda sign in dgn name anda.
    c0z sy tak tahu sape anda.
    huhu~
    btw, thnx...

    =)

    BalasPadam
  8. aiyoh..
    mcm mne mau sign in meyy??
    sy xde account google or blog..
    fb dgn ym ade r..
    haha...

    BalasPadam
  9. auwwww, camana leh demam nih?.. haishh, tak jaga diri sendiri la tu.. nvm, asalkan u're better now.. takpa, skali skala sora seksi.. hehe..

    good luck with presentation!.. (^^,)

    BalasPadam
  10. sakit tekak?..g mkn ice cream..haha~

    BalasPadam
  11. hencik an0nym0us: 0wh. 0k2... xpe2... nama anda siape?

    najmie: ahaha. ta0 xpe. well, thanx! =)

    hana: eskrim? aiy0h... tuh r. es0k r nk mskn eskrim. anda blanje kan?

    BalasPadam
  12. name sy fiq..pggl je fiq..
    haha...anyway blog anda mmg best..
    rerajin post lg k..
    =)

    BalasPadam
  13. wahh
    kans
    hahak
    zami da jd mariah carey
    serak2 ow...

    BalasPadam
  14. fiq: ahaha. really? thanx. i'll try ma besh then~ =)

    afif: ya. ahaha. =P

    payedd: ade la pulak... bkn r. whitney h0ust0n sudah... ilang s0re ter0z~

    BalasPadam
  15. kasihannye ko.



    tapi sekarang ko dah baik kan? LOL
    bila nak kuar ramai2 lagi ek? Aku macam dah lama gila tak jumpa korang. Haha

    BalasPadam
  16. get well soon ya dude

    btw, u amik course ape eh? perguruan gak?

    BalasPadam
  17. baru nak akhil baligh.. bwahaha!
    meh sini nak check dia dah sunat ke belom
    *gulp!*

    BalasPadam
  18. epul: ahaha. ta0 xpe. aku p0n miss kite hang 0ut sesame. haishhh... o_0

    karl: thanx. me? pendidikan math. huhu~

    ejay: ahaha. anda d0kt0r bertauliah kah d0kt0r berpakaian kuliah? ahahaha... =P

    farish: ya. sgt sexy... k0nfiden jek. hahaha~

    BalasPadam
  19. ish3...
    smpai 6ari demam xg klinik kew?
    jgn abaikan ksihatan bdn...
    kte rse demam jew...
    tp hkikatnyer kte xthu pnykit pe lg yg ade...
    zami please tke care ur self...
    dont do this again n again...

    BalasPadam
  20. da el0k la demam.
    demam dua hari jek.
    saket tekak smpy skrg neh.
    0k?
    huhu~

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com