Rabu, 17 Februari 2010

Sambut Hari Jadi, Tengok Wayang & Karaoke Tak Jadi!



11th February 2010

Wah. Aku, Ijat, Wan, Aca dan Zaim celebrate birthday boy Zam hari ni. Haha. Mati la. Belated birthday ohoi. Betul ni. Siriyes. Tak ingat pulak birthday dia masa tu. Mana nak ingat, kau balik KL kan hari tu? Sayang sangat la KL kau. Haha. Nak tak nak, celebrate la juga. Ni je masa yang ada. Esok dah nak balik Melaka. Dah start cuti la esok. Yang mampu, Secret Recipe je. Sedap juga. Nasib la Tanjung Malim ni yang entah korang tahu ke tak kewujudan dia ni ada juga Secret Recipe. Korang tahu ke kat mana Tanjung Malim ni? Nak juga tulis Happy Birthday kat atas kek tu. Walaupun slices je kan. Ada aku kisah? Sorry kakak. Terpaksa la kakak tu tekad, redha dan tabah nak tulis perkataan tu yang kalau kau pakai kanta mega super extreme zoom pun kau tak boleh baca. Boleh? Memang tak boleh. Berterabur tulisan tu kakak ohoi.


15th February 2010

Kau pergi mana ni? Shopping mall je. Jusco cawangan terbesar di Malaysia. Boleh? Kau jangan kagum okay. Biasa je. Haha. Well, apa yang menarik, aku dan adik-beradik aku serta sepupu sepapat aku gi jejalan kat sini. Wah. hebat kan? Kau ingat nak gi kenduri ke? Haha. Best gila. Kami round la satu Jusco tu. Aku beli beberapa barang yang tetiba aku nak beli. Tetiba. Duit duit. Di mana kau duit. Kat dalam bank la kan? Kau tak tahu? Erk. Lepas dah agak bosan pusing tak tentu hala, kami gi tengok wayang kat The Mall jam 10.45malam. Percy Jackson and The Lightning Thief. Siriyes. Aku suka gila cerita ni. Loved it! Siapa tak tengok lagi? Better korang gi tengok. Aku bagi four stars out of five. Boleh? Hero dia Logan Lerman tu ada iras Zac Efron okay. Siriyes. Gi tengok. Comfirm best!


17th February 2010

Boleh tak hari ni aku labelkan sebagai hari malang aku? Such a bad day. First. Aku dah gerak ke rumah Fyzal ni jam 9.30pagi. Then, sampai kat rumah dia dalam pukul 10.00pagi. Adusss. Pintu rumah dia tertutup rapat je ni. Biar betul. Arghhh! Kau baru bangun? Meh sini aku tarik rambut kau lepas tu aku ikat tocang. Nak? Kenapa kau tak siap lagi ni? Cepat!!! Then, time nak bertolak tu, Fyzal call la Green Box nak tempah bilik. Memang nak karok habis-habisan hari ni. Teruja. But, bilik kosong tak ada kau tahu? Sampai pukul empat petang baru la ada kosong. Kau nak aku buat apa tunggu sampai petang tu kan? Tepuk amai-amai boleh? Meh aku tepuk dahi kau. Haha. Tukar pelan la. We decided to watch movie. Hehe. The Wolfman. Auuu... Tak best sangat la. Mengantuk as the story started. Siriyes. Both of my friends tu boleh tertidur kau tahu? How? Nasib baik aku tak tidur. The Wolfman ni actually best but pergerakan cerita dia agak perlahan la. Mana tak bosan kan? Part nak gelak pun tak ada. Ada satu part tu, aku boleh gelak sesorang tapi orang lain tak gelak pun. Kenapa kau tak gelak? Aku ingat part tu kelakar. Tak ke? Erk. Part terkejot mejot pula ada bukan main banyak kau tahu. Sampai aku tak tahu apa motif kau terkejutkan aku tapi macam tak ada kaitan je dengan cerita ni. Hey pengarah! Cerita kau macam tak best. Erk. Tapi ending dia la... Memang dahsyat gila. Setengah jam sebelum movie ni tamat totally superbombastic. Boleh? Lol. Selesai. Nak balik pula, another peristiwa tak best berlaku. Adoi. Aku hilang parking ticket ohoi. Geram okay. How boleh hilang? Lemah gemalai lutut aku gi geledah satu kereta. Tak jumpa. Cari pula kat bawah kereta-kereta sekitar situ mana la tahu kot terjatuh ke. Siap tertonggeng lagi kau tahu. Tak jumpa juga. Pengsan. Dah bangun daripada pengsan, aku gi la kat kaunter pertanyaan. Nak kena bayar denda okay. RM15 melayang. Selamat ulang tahun sayang. Kini kau bersayap pergilah terbang. Rentaslah langit cita-cita mu. Harap nanti kita kan bertemu. Kaitan? Sebab ada perkataan bersayap tu macam ada bau-bau bacang dengan melayang. Boleh? Sanggup kau ambil RM15 tu. Fuhhh... Nangis. What a day...


p/s: Adusss... Letih. Panjang gila kan entry ni? Bukan main rajin aku update blog ni. Assignments pula tak sentuh lagi ni. Bila? Bila? Bila?

17 ulasan:

  1. tu la...tu sume TULAH x ajak aku skali!! tu yg mlg ari nie..
    huh!!

    sentap!!

    ~daniel adie~

    BalasPadam
  2. adie:
    ahha.
    siapa yang tak ajak?
    tak baik lol.
    cuma masa anda yang tak mengizinkan.
    sedih.
    hehe.
    T-T

    BalasPadam
  3. i lg sedih tau sbb x pat join....
    dh la lame x jumpe...

    ~daniel adie~

    BalasPadam
  4. adie:
    i lg la sedih
    macam2 perkara tak best td.
    hehe.
    luckily u tak join.
    kalau tak, sengsara zahir batin.
    hehe.

    BalasPadam
  5. apsal kurang merapu sket kali ni?

    mane pic kete spt yg dijanjikan? ha ha ha ha

    njoy & chill ya

    peter jackson tuh mmg best kan!

    BalasPadam
  6. qarl:
    ahha. dah kering idea pun.
    isk. minta sikit idea ley?
    hehe.
    cite tu sgt best!
    :D

    BalasPadam
  7. x penah ajak shin pun kan.. kalo ajak shin... shin selalu siap awal 4-5 jam seblum timenya k... kalo malam tu x leh tido sebab tau esok nak kuar... silap silap.. tido ngan dah siap complete pakai baju jalan.. esoknya tinggal gosok gigi ngan basahkan rambut jer.. ngee~

    BalasPadam
  8. Aku feeling baca novel jap kat sini.... huhu

    BalasPadam
  9. shin:
    ahha. really?
    macam sama je.
    ahha. bila nak kuar esok tu, memang tak boleh nak tidur malam tu.
    tidur2 ayam je.
    ahha.
    yela. ti ajak shin lak. huhu.

    BalasPadam
  10. nie kes entry all in one nie...
    senang update semua dlm satu entry kan... hehehe

    btw... awalnye nak gi karaoke pun... hehehe

    BalasPadam
  11. avegalion:
    ahha.
    teruja.
    dah lama tak karok.
    kot.
    hehe.

    BalasPadam
  12. haha...
    1st sory bgun lmbt dats day...
    2nd mmg crte tu bosan.. byr 6 rgt utk aku tido.. peh...
    3rd aah mmg melayan 15rgt... tp wet spe.. tbe2.. ha3..
    4th xde mknenye.. kalo de adie pun sme je kot.. ha3.. adie next tyme ek.. kite karok smpi menutup mate

    BalasPadam
  13. haha...
    1st sory bgun lmbt dats day...
    2nd mmg crte tu bosan.. byr 6 rgt utk aku tido.. peh...
    3rd aah mmg melayan 15rgt... tp wet spe.. tbe2.. ha3..
    4th xde mknenye.. kalo de adie pun sme je kot.. ha3.. adie next tyme ek.. kite karok smpi menutup mate

    BalasPadam
  14. fyzal:
    ahha. benda dah jadi.
    nangis je la.
    ahha~

    BalasPadam
  15. hahaha..a"ah cam novell..smart..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com